Tuore suhde ja seksi jo "loppui"??
Ollaan tapailtu pari kk, ja viimeiset 5-6 tapaamiskertaa; ei seksiä.
Mitä? Mitä tämä tarkoittaa, ollaan vaan yhdessä mutta ei panna?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Öö...oletko ehdottanut edes? Paneeko hän vastaan vai juokseeko karkuun?
No en ole ehdottanut. Tosin kun pussaillaan ym, niin kyllä miehessä elämä on siellä alempana:)), mutta ei nyt vaan ole harrastettu seksiä... Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hänellä on sukupuolitauti...
Aha. 😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole ehdottanut. Tosin kun pussaillaan ym, niin kyllä miehessä elämä on siellä alempana:)), mutta ei nyt vaan ole harrastettu seksiä... Ap
Jopas on omituista. Sinuna etenisin siihen, että poistan mieheltä paidan, ja jollei vaatetus ala vähetä ja seksiä ala kuulua, etsin hiljalleen vähän innostuneempaa seuraa.
Ehkä hän haluaa sinusta muutakin kuin seksiä? Viihtyy seurassasi? Haluaa, että ymmärrät hänen olevan tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa sinusta muutakin kuin seksiä? Viihtyy seurassasi? Haluaa, että ymmärrät hänen olevan tosissaan?
No näin ollaan kyllä puhuttu, mutta silti tuntuu omituiselta. Tulee mieleen ihan vanhat avoliittoaikanai, että "sitä vaan oltiin" ja viihdyttiin toisen seurassa ja pantiin joskus kun siltä tuntui:) Ap
Mulle noin kävi, kun miestä alkoi huolestuttaa, perustuukos meidän suhde nyt seksiin kokonaan. Sain sitten itkupotkuraivarin ja jumalattoman rähinän seassa selvisi tämä hänen huolensa. Pihi saatana tuo on muutenkin. Sain sitten selitettyä, että kemiaa vastaan on turha pullikoida ja kantavuutta voidaan laskeskella sitten kun on sen aika muutaman viikon piehtaroimisen päälle. Nyt alkaa pihiyskin vähän helpottaa ja mies sulaa. Nyt en enää saa ihan joka päivä, mutta alun elpyneen anteliaisuuden jälkeen senkin kestää. Etenkin kun on niin paljon muutakin yhteistä ohjelmaa. Että tuntuu se kantavan sittenkin. On kuitenkin meinannut usko loppua muutamaan kertaan ja tapeltu on kuin kiukkuiset kakarat.
Oiskohan se teidän seksi sitten ollut jotenkin huonoa? Aluksi hampaat irvessä pari kertaa viitsi ja ajatteli että ehkä kehityt tai jotain. Tai tykkää vaikka puskasta ja olet posliini tai toisinpäin? Onko sulla kierukka? Ehkä sen kaluun sattuu ne langat. Ehkä pidät karseeta ääntä.
Pitää sinusta mutta teidän seksi ei ollut mieleen.
Pilluloora paljaaksi ja tarjolle ketarat levällään, eiköhän se siitä ymmärrä yskän elle ihan uuno ole.
Minkä ikäisiä olette ap.? Mulla on sama ongelma tuoreen miehen kanssa. En vaan kestä tätä, eikä mikään auta. Itse olen ehdotellut vaikka mitä, mutta mies ei vaan halua/ pysty:(
Ollaan nelivitosia, enkä käsitä tätä ollenkaan. Eihän tällainen mitään seurustelua ole, eikä suhde ole kuin kaverisuhde, jos näin täytyy mennä. Ongelma jatkunut jo pitkään, useita kuukausia täysin ilman. Nyyh!
Me on tapailtu 10x ja ei vielä seksiä. Nimenomaan seksiä vasta sitten, kun muutenkin tutustuu ihmiseen. Panna osaa kuka vain, mutta hitaasti eteneminen tuntuu olevan haasteellista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ap.? Mulla on sama ongelma tuoreen miehen kanssa. En vaan kestä tätä, eikä mikään auta. Itse olen ehdotellut vaikka mitä, mutta mies ei vaan halua/ pysty:(
Ollaan nelivitosia, enkä käsitä tätä ollenkaan. Eihän tällainen mitään seurustelua ole, eikä suhde ole kuin kaverisuhde, jos näin täytyy mennä. Ongelma jatkunut jo pitkään, useita kuukausia täysin ilman. Nyyh!
Huh, kuulostaapa pelottavan tutulta. Olemme saman ikäisiä ja sama tilanne. Olenkin alkanut miettiä, että mies kaipaa vain kaveria minusta. Tosi kurjalta tuntuu, kun muuten viihtyy miehen kanssa, mutta en ilmeisesti viehätä naisena, vaikka sanookin kauniiksi, halailee jne. Itken kyllä, jos tämä suhde päättyy, mutta en ilman seksiä halua elää loppuikääni.