Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin kirje kuumille kassaneideille

Vierailija
15.03.2016 |

Moikka kaikki nuoret ja sexyt kassaneidit, ootte ihania. Teidän vuoksenne saatan käydä kaupassa vaikka vähän pidemmälläkin, vaikka lähempänäkin olisi kauppa, mutta tiedän, ettei siellä ole niin kuumat kassaneidit. Teidän vuoksenne menen jonottamaan siihen kassalle jossa on pidempi jono, mutta sexympi kassaneiti. Teidän vuoksenne saatan yhtäkkiä lähteä heräteostoksille, kun tuli mieleen, että nyt tarvittais maapähkinävoita tai nippusiteitä, ihan kaiken varalle. Hei, vaan te kaikki kuumat, sexyt kassatypykät, nähdään taas pian ;)

T: Uskollinen asiakkaanne

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meidän kaupassa se silmiin katsominen, hymyily ja small talk/tiettyjen vakkareiden kanssa jopa tuttavallinen jutustelu kuuluu ihan asiaan. Itsellä hyvä mieli käydä töissä kun voi olla iloisesti ja rennosti ja asiakkailla mukava asiakaskokemus. Kaikki 100x ennenkin kuullut lipevät ja likaiset iskemisyritykset tietysti kertoo ko. Ukkojen huonoista sosiaalisista taidoista, mutta useimmiten noilla on muutenkin elämänhallinnan ongelmia. Jätän omaan arvoonsa. Passitan ulos, en ota kuuleviin korviini tai sitten kuittaan ns "vitsinä" ne jotka selvästi vitsiksi on tarkoitettukin. On paljon niitä oikeasti limaisia ukkoja ja sitten on niitä joilla vaan huumorintaju on sellainen eikä elämää haluta ottaa niin vakavasti. Itse henk koht inhoan enemmän mitä ihmeellisimmistä asioista valittavia, erityiskohtelua vaativia asiakkaita, jotka haluavat kokea ylemmyydentuntonsa nuoren kassaneidin kustannuksella näpäyttelemällä ties mistä asioista.. Monesti nämä ovat keski-ikäisiä naisia, mutta miehiä löytyy samaan kastiin myöskin :) kaikki palvelen kyllä sama hymy kasvoilla ilme värähtämättäkään ja ammattitaidolla. Töissä sitä viettää niin paljon aikaa, että en voisi olla alalla jos kävisin siellä vain laskuja maksaakseni enkä nauttisi ihmisten seurasta yhtään. Nämä pelkästään laskujen takia töissä käyvät kassahenkilöt on varmaan niitä joilla on aina naama nutturalla oli asiakas miten mukava/epämukava tahansa. Näitä on ihmeen paljon nykyään. Stalkkerit on ihan oma lukunsa, mutta kyllä sille perus rekkakuski matillekin 58v voi hymyn antaa päivää piristämään, ei se keneltäkään ole pois. Päinvastoin.

Eihän tässä ole puhuttu mistään hymyilemisestä rekkakuski Matille vaan ihan suoranaisesta häirinnästä? Perus small talk kuuluu jokaisen kassan työtehtäviin mutta eri asia jos asiakas rupeaa kertomaan ja tarkasti kuvailemaan miten ja missä hän vehkeensä minuun työntäisi ym. tai rupeaa kärttämään puhelinnumeroa ja poikaystävän nimeä.

Vierailija
22/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tyttöjen ruikuttaa jos sedät kuolaa. Teidät on palkattu siihen työhön juuri siksi että olette nuoria ja nättejä. Sellainen tuo asiakkaita. Voitte vaihtaa työpaikkaa, jos ei tämä miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jäi kesken että aggressiivisesti käyttäytyen ja uhaten. Päivä menee pilalle kun törmää tälläiseen asiakkaaseen.

Olin kerran kassajonossa jossa asiakas rupesi kehumaan teini-ikäisen kassatytön rintoja ja yritti jopa kosketella. Onneksi se saatiin kuitenkin keskeytettyä. 

Vierailija
24/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin positiivinen ja naisiin myönteisesti suhtautuva aloitus on saanut niin paljon vihaa osakseen?

Vierailija
25/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin positiivinen ja naisiin myönteisesti suhtautuva aloitus on saanut niin paljon vihaa osakseen?

Koska kassatytöt eivät ole seksiobjekteja miesten miellyttämiseen vaan ovat siellä töissä?

Vierailija
26/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kassatytöt eivät ole seksiobjekteja miesten miellyttämiseen vaan ovat siellä töissä?

Höpö höpö. Samanlainen avaus miehistä saisi yläpeukkuja ja tsemppausta. Taitaa vaan harmittaa kun sinua ei kukaan mies pidä seksiobjektina.

Vierailija
27/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tyttöjen ruikuttaa jos sedät kuolaa. Teidät on palkattu siihen työhön juuri siksi että olette nuoria ja nättejä. Sellainen tuo asiakkaita. Voitte vaihtaa työpaikkaa, jos ei tämä miellytä.

Tai miehet voivat ruveta käyttäytymään kuten sivistyneet ihmiset käyttäytyvät. Melko primitiivistä tämä "minä nähdä nainen, minä tuijottaa".

Vierailija
28/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miehet voivat ruveta käyttäytymään kuten sivistyneet ihmiset käyttäytyvät. Melko primitiivistä tämä "minä nähdä nainen, minä tuijottaa".

Pitäähän sitä tuijottaa kun toinen on nähnyt vaivaa laittautumiseen. Luuletko että nuoret pimut käyttää niitä pyllyfarkkuja ja ottaa niitä selfieitä ja belfieitä vain itseään varten?

Vierailija
29/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähikaupassa on yksi tosi nätti naismyyjä.sanoo aina moi jos satutaan hyllyjen väliin samaan aikaan ja hymyilee päälle.pelastaa huononkin päivän.

Vierailija
30/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kassatyttöjen muistaa ettei sota yhtä miestä tai naista kaipaa. Ainahan voi ottaa loparit ja makoilla sohvalla päivät pitkät jos työ ottaa päähän niin paljon. Asiakas on oikeassa, niin hyvässä kuin pahassa. Saisitte olla kiitollisia siitä ettei teitä ole jo korvattu automaattikassoilla.

Vierailija
31/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työskennelly kassalla ja näitä setämiehiä kohdanneena voin sanoo, et mulle ainaki oli ihan sama vaikka ne kuolaten toljotti ja pikkutuhmia juttuja heitti. Niin kauan ku ei kähmitä tai oikeesti asiattomii juttuja heitetä, niin ihan sama. Saa vanhat ukot jotain iloo 😂

N20

Vierailija
32/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Käytät älykkyyttäsi muiden kiusaamiseen. Sitä kutsutaan sadismiksi. Harrastuksesi ovat siis sadismi ja se toinen, mitä teet monta tuntia päivässä. Mene psykologin juttusille ja hoida pääsi kuntoon. Tuhlaat elämäsi vääriin asioihin, ja voin vannoa että jonakin päivänä kadut jos et uskalla rakastaa itseäsi. Terveellä tavalla.

Vierailija
33/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä papparaiset tajua  etteivät he, tai heidän juttunsa kiinnosta . Nolaavat kuolatessaan vain itsensä.

Vierailija
34/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos flirttailisitte oman ikäisillenne ihmisille?

Vierailija
35/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin kirje limaisille sedille

Moikka kaikki vanhat ja oksettavat sedät, ootte vastenmielisiä. Teidän vuoksenne inhottaa mennä töihin, kun saa taas olla likaisen setämiehen kiinnostuksen kohteena ja häirittävänä, mutta laskut on maksettava. Teidän vuoksenne sisälläni vyöryy inhon ja pahoinvoinnin aalto aina kun näen setämiehen riisuvan katsellaan minua ja jopa seksuaalisesti häiritsemään puheillaan ja muka ohimennen tapahtuvilla kosketuksilla. Teidän vuoksenne saatoin teininä lähteä taukotilaan itkemään ja rauhoittelemaan itseäni, kun kaupan limainen vakioasiakas hiipi nurkan takaa ja ahdisteli minua kassalla, siitä tilanteesta kun ei pääse pois ja käyttäytymällä setäasiakasta kohtaan töykeästi saatan saada potkut. Hyllyttäessä saatan yhtäkkiä lähteä pakoilemaan muille hyllynväleille, kun ahdistelija-asiakas iskee katseensa minuun, lipaisee huuliaan ja kävelee kohti, ihan kaiken varalle. Hei, vaan te kaikki inhottavat, haisevat setämiehet, pysykää kotonanne ;)

T: Valitettavasti kassatyössä oleva

Anna pilluu!

T: setä

Vierailija
36/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä tuijottaa kun toinen on nähnyt vaivaa laittautumiseen. Luuletko että nuoret pimut käyttää niitä pyllyfarkkuja ja ottaa niitä selfieitä ja belfieitä vain itseään varten?

Enpä ole koskaan nähnyt kaupan kassaa ottamassa itsestään selfietä tai belfietä kesken työpäivän. Kumma, ettei edes töissä saa olla rauhassa miehiltä, jotka eivät osaa asiallista käytöstä. Menkää strippibaareihin, siellä saa tuijottaa ihan luvan kanssa.

Olen minäkin joskus ollut nuori nainen ja en todellakaan kaivannut isän ikäisiltä miehiltä mitään huomiota, suurin piirtein saman ikäiset kiinnosti silloinkin. Nyt viisikymppisenä saman ikäiset miehet kiinnostaa edelleen, mutta ne miehillä tuntuu vieläkin olla vain teinitytöt mielessä. Haloo, se juna meni jo.

Vierailija
37/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ja isotissiset kassaneidot ovat parhaita! Laudat voisi laittaa varastoon töihin, kyllä asiakasta soisi ajateltavan tässäkin asiassa.

Mä tykkään laudoista, joten isotissiset varastoon. Tai oikeastaan, tykkään niistäkin, joten ei ketään varastoon?

Vierailija
39/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä asiasta saa vääntää harva se päivä?

Ei kukaan halua kokea ahdistelua töissä ollessaan, mutta ilmeisesti jostain syystä juuri kaupan kassat otetaan kohteeksi tällaiselle toiminnalle. On olemassa paikkoja, joissa saa katsella naisia ihan luvan kanssa, miksi täytyy käyttäytyä niin, että joku joutuu siitä kärsimään? Onko jotenkin mukavaa alistaa henkilöä, joka ei työnsä takia voi pistää vastaan?

Vierailija
40/55 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä asiasta saa vääntää harva se päivä?

Ei kukaan halua kokea ahdistelua töissä ollessaan, mutta ilmeisesti jostain syystä juuri kaupan kassat otetaan kohteeksi tällaiselle toiminnalle. On olemassa paikkoja, joissa saa katsella naisia ihan luvan kanssa, miksi täytyy käyttäytyä niin, että joku joutuu siitä kärsimään? Onko jotenkin mukavaa alistaa henkilöä, joka ei työnsä takia voi pistää vastaan?

Täähän se olis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi