Onko kukaan muu unohtanut tavaroita auton katolle ja lähtenyt ajamaan?
Huomasin kotiin päästyä että meikkipussia ei löydy mistään. No, lahopäisenä olin sitten unohtanut sen auton katolle kun kaivoin sieltä huulipunaa työpaikan pihassa. Kaikki kalliit meikit ovat nyt lentäneet pitkin Kehä II:sta, pussi sisälsi mm. Macin, Estee Lauderin ja Lancomen meikkejä. Kalliiksi kävi, harmittaa vietävästi. Kohtalontovereita, joille käynyt samankaltaisesti?
Kommentit (50)
Siskolta jäi kakku-terveisiä vaan... :D. Hiekkatien säilyi katolla mut kun kääntyivät asvalttitielle niin kuului räsähdys. Hiekkatietä oli n. 4 km.
Rasiallinen kirsikkatomaatteja. Kaupasta oli n.3km matka kotiin ja siellä ne kiltisti tönötti katolla kun kotiin pääsin.
Ex-mieheni unohti lasten ranskanperunat kerran auton katolle, hetken ihmettelimme ropinaa liikkeelle lähtiessä kunnes tajusimme että lasten huudon saattelemana että nyt ei olisi heille matkaeväitä 😁
Juniorin laskin kerran turvakaukalossa Ooppelin katolle kun naapurin marsu karkasi pihasta. Jyrsijä jäi sitten meidän Veeti-Onnikin kolmipyöräisen alle ennen kuin ehdin hätiin. Hautajaisten jälkeen lähdin ajamaan paikalliseen. Vaimo vähän kyseli iltasella. Kuulin myöhemmin että oli pudonnut kyydistä Juvan Esson kohdalla. Siellä se on kuulemma edelleen.
-Mies Mikkelistä-
Isälläni oli aikanaan lattiaharja, jolla hän poisti lumet autosta. Kerran hän oli laskenut harjan kattotelineelle ja lähtenyt autolla asioilleen ,isän kotiin tullessa äitini ikkunasta huomasi "taakan" katolla. Siellä se viistosti pönötti kuin tärkeämpikin lasti.
En itse ole unohtanut, mutta pari kertaa nähnyt auton liikenteessä sixpack katolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka säilyttää auton katolla tavaroita?!
Varmaan johtuu siitä, kun lähestytään autoa kummatkin kädet täynnä tavaraa ja sit pitäisi ruveta kaivamaan avainta taskusta...
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kerran jäi takakontti auki, ruokakassit sisällä...ajoin kotiin saakka niin.
Ja valitettavasti, suureksi häpeäkseni, kerran lapsen (silloin n. 3v) turvaistuimen vyöt jäi kiinnittämättä. En tajua, miten saatoin olla niin huolimaton. Onneksi huomasin asian heti lähdettyäni ajamaan ja pysäytin.
Takaluukusta mieleen, kun joskus seurattiin ruumisautoo takaluukku ylhäällä vainaja kyydissä. Hämmentävä näky.
Itselleni ei ole käynyt noin... Vuosia sitten kun oltiin perheen kanssa kesälomareissulla, isäni jätti lompakkonsa auton katolle auton tankkaamisen jälkeen. Siellä oli sitten setelit lennelleet pitkin tietä ja huomasimme lompakon puuttumisen vasta, kun seuraavan kerran tarvitsimme rahaa. Onneksi olimme jo kotiinpäin lähdössä niin ei tarvinnut kesken lomamatkan lähteä kotiin rahattomana :)
Minä olen silpunnut saintpaulian ja tiesmitä mitä en ole koskaan havainnut. Kaveri nakkeli avainnipun pikatielle. Tietysti justiin kotiavain vääntyi kelvottomaksi, kun se jäi perässätulleen rekan alle.
Autosuunnittelijat voisivat ystävällisesti järjestää konepellille senverran suoraa kohtaa, että siihen voi tavaransa laskea vaarantamatta niitä ja kaikkia muitakin. Näkee, ettei ole rouvasväen vallassa sekään työ. Vai että on maailma valmis? No ei ole ei.