Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on p*skaa

Vierailija
15.03.2016 |

En ees tiedä mistä aloittaisin.

Jos nyt vaikka siitä, että mulla on ollut viimeisen kuuden vuoden aikana kaikki syömishäiriön muodot, ja olen päässyt niistä viimeisen vuoden aikana ihan hyvin kuiville. Nyt kuukausi sitten aloitin napostelun. Napostelin kaikkea pitkin päivää. Kolme viikkoa sitten aloin taas ahmimaan. Olen ahminut joka päivä niin, että aamulla syön itseni ähkyyn, ja syön lisää heti kun mahtuu. Yhdeksän aikoihin lopetan syömisen, ja yhdentoista aikaan haen kassillisen herkkuja kaupasta. Ahmin kaiken, ja päätän, että huomenna tämä loppuu. Ja taas uudestaan. Olen lihonut kuukaudessa yli 10 kiloa, ja on tosi tukala olo koko ajan.

Kämppä on hirveä läävä. Roskia, likapyykkiä, kaikkea ympäriinsä. Yhtään puhdasta astiaa ei ole. Lattia on kuorrutettu ruualla, pölyllä, ja muulla paskalla, mutta olen niin masentunut, etten jaksa tehdä asialle mitään. Voimat on ihan loppu.

Rahaa ei ole enää yhtään, koska olen syönyt kaikki rahat. Vuokraakaan en ole maksanut. Parvekkeelle olen kerännyt roskia, sillon kun vielä jaksoin roskia kerätä roskikseen.

Tänään aloin itkeä, koska rupesin muistelemaan elämääni vuosi sitten. Elämä oli harmonista ja kaikki oli hyvin. Kavereita oli, mutta nyt vaan karsin kaikki kaverisuhteeni, koska en jaksa mitään.

Lisäksi selkään sattuu niin hitosti, koska olen vain maannut kuukauden ajan 23 tuntia vuorokaudesta. Tänään selkä oli niin kipeä, että jouduin ottamaan särkylääkettä. Yritin venytellä, mutta sekään ei auttanut.

Arvostan jos joku jaksoi lukea. Tuntui että pakko on jonnekin päästä avautumaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia AP. Toivottavasti saat voimia ja tilanne paranee. Mullakin oli vähän vastaava vaihe joskus, mutta sain vähän parannettua tilannetta. Olisi vieläkin parannettavaa, mutta pääsin ainakin sen pahimman yli.

Vierailija
2/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisia AP. Toivottavasti saat voimia ja tilanne paranee. Mullakin oli vähän vastaava vaihe joskus, mutta sain vähän parannettua tilannetta. Olisi vieläkin parannettavaa, mutta pääsin ainakin sen pahimman yli.

Kiitos tsempistä :) Miten sait otettua ensimmäisen askeleen parempaan? Itse mietin että pitäisikö sitä vaikka väkisin aloittaa siivoamalla roskat, jos siitä lähtis koko vyyhti purkautumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempistä :) Miten sait otettua ensimmäisen askeleen parempaan? Itse mietin että pitäisikö sitä vaikka väkisin aloittaa siivoamalla roskat, jos siitä lähtis koko vyyhti purkautumaan

ainiin ja ap

Vierailija
4/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kamalan sotkuista ole ollut, mutta lopetin vaan syömästä roskaruokaa ja herkkuja ja siirryin parempaan ruokaan. Alkoi terveyden puolesta pelottaa lihavuus ja sen puolesta sitten aloin toimiin.

Vierailija
5/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot maannut sängyssä viimeisen kuukauden 23/7, niin miten oot kerinny kauppaan ja syömään??

Vierailija
6/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita roskista ja roskapusseista. Aloita heti. Huomenna tsemppaamme sinut imuroimaan.

Vierailija
7/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nouset vielä. 

Nyt ihan ensimmäisenä pitää maksaa vuokra, mistä sun tulot tulee ja vuokrarahatko on nyt syöty. Yhteys vuokranantajaan, ihan nyt heti kirjoitat sähköpostin jossa teet maksusuunnitelma että puolet rästistä ensikuun vuokran yhteydessä, toinen seuraavassa. 

Seuraavaksi otat jätesäkin, tai jos niitä ei ole kävelet kauppaan ja ostat , sen jälkeen menet parkekkeelle ja laitat kaikki roskat jätesäkkiin ja kävelet viemään sen ulos. Palaat sisälle ja heität kaiken toiseen jätesäkkiin, vaikka likaisia astoita niin että niitä jää muutamat ja kävelet viemään sen ulos. Sen jälkeen tulet raporoimaan niin kerrotaan seuraavat askeleet. 

Vierailija
8/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot maannut sängyssä viimeisen kuukauden 23/7, niin miten oot kerinny kauppaan ja syömään??

Siinä ei kauaa nokka tuhise, kun huoltsikalle ajaa 5 minuuttia, isommat kaupat kun eivät auki iltamyöhään asti olekaan. 5 min kaupassa ja 5 min takaisin kotiin. Hyppään samantien sänkyyn syömään. Kauppakassin kanssa. Muutoin vain lämmitän ruokaa, ja menen senkin syömään sänkyyn.

Vierailija
9/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi siivoaminen!:) 2 jätesäkillistä jo kerännyt roskaa. Juon kupin kahvia ja lähden viemään roskia

Vierailija
10/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkitys ja terapiaa syömishäiriöön tuli mieleen näin aluksi. Tuo ei ole normaalia ryhdittömyyttä enkä tiedä, lähteekö pelkällä tsempillä.

Vierailija
11/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP! Toivottavasti asiat järjestyy :)

Vierailija
12/12 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvää lienee sinullekin, että yksin et tuosta "paskasta elämästäsi" pääse, joten mitä jos haet apua. Soita aamulla ihan kuntasi tavalliseen terveyskeskukseen, pyydä aika ja kerro siellä sitten kaikki. Antavat sieltä sinulle jatkot muualle ja näin jaat ongelmasi asiantuntijoiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi