Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini toistaa "aivan sama" ja häiritsee aina

Vierailija
15.03.2016 |

kun yritän siivota, levätä, syödä. Kun tulee vessahätä niin eikös vaan, siellähän se on lutraamassa takapuoltaan joka kerta, tai meikkaamassa. Kun yritän jutella hänen kanssaan, vastaus on juurikin tämä 'aivan sama' tai 'mee pois', mutta auta armias kun selkäni käännän niin natinativalivalisitäjatätä! Kyllä mä tiedän millaisia teinit ovat, muistan oman nuoruuteni eikä ole ensimmäinen lapseni, mutta välillä tuntuu että käyn kurkkuun kiinni-mitä en tietenkään tee oikeasti. Sitten on vielä nuorimmaiseni, sellainen esiteini( poika), jonka kanssa joku hemmetin suihkuunmeno ja haisevien kalsarien vaihto on jumalaton operaatio, saa uhkailla vaikka millä että vaihtaa ne kalsarit. Kaiken lisäksi mua raivostuttaa nyt se että olisin vihdoin ehtinyt imuroida niin perhanan vekotin on tukossa! Mikään ei ole niin turhauttavaa kun jos koneet ei toimi! Taustalla natisee teini joka on tällä kertas koko ajan jotain vailla. Huoks, tekisi mieli sanoa näille että pitäkää s***na paskanne ja häipyä, kadota, miten hermot on näin pirun tiukalla?? Tai ehkä käyn Alkossa ja vedän kännit, menen peiton alle ja pistän päälle lapun että 'äiti on nyt vähän väsynyt'. Ruokaa noilla kyllä on, ja osaavat ottaa. Mie romahan!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lasi viiiniä ja sano että äiti rentoutuu nyt, ei saa häiritä!

Vierailija
2/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tilaa kuivahumala? Kuulostaa sellaiselta. Se johtaa korkin narauttamiseen, nyt kun noita syitä on saatu jo monta mietittyä. Imuri meni tukkoon - kännit. Tyttö väärään aikaan vessassa - kännit. Paljonko oikeasti juot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en juo kuin silloin tällöin, n.2 lasia punaviiniä kahdessa viikossa! Eikö kukaan muka joskus ole pahalla tuulella ja ärsyttää ne ns.normaalitkin asiat? Vai mitä ehdotat? Ap

Vierailija
4/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en juo kuin silloin tällöin, n.2 lasia punaviiniä kahdessa viikossa! Eikö kukaan muka joskus ole pahalla tuulella ja ärsyttää ne ns.normaalitkin asiat? Vai mitä ehdotat? Ap

Onko sinun huono olosi lastesi syy? Miksi syyllistät heitä normaalista teinikäyttäytymisestä? Sitä en ymmärrä. Saa olla pahalla tuulella mutta miksi se muiden niskaan pitää kaataa?

Vierailija
5/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä nyt typistää itsensä lapsen tasolle?! :D 

Vierailija
6/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä kaadakaan, vaan avaudun täällä. Olen yleensä tosi kiltti ja rauhallinen, vietän paljon aikaa teinieni kanssa eivätkä nytkään huomaa mitään käytöksestäni! En kai ole niin tyhmä etten tiedä että tuo on normaalia teineilyä mutta välillä se ärsyttää niin paljon. Olenko joku erikoisuus jos hermostun (päässäni), vai mitä henkisiä viilipyttyjä te olette siellä? Kasvatusvastuu on ollut 14 vuotta, jäin silloin yksin, ja joskus olisi kiva saada levätä.ap

Vierailija
7/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se ajaa formulaa.

Vierailija
8/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä kaadakaan, vaan avaudun täällä. Olen yleensä tosi kiltti ja rauhallinen, vietän paljon aikaa teinieni kanssa eivätkä nytkään huomaa mitään käytöksestäni! En kai ole niin tyhmä etten tiedä että tuo on normaalia teineilyä mutta välillä se ärsyttää niin paljon. Olenko joku erikoisuus jos hermostun (päässäni), vai mitä henkisiä viilipyttyjä te olette siellä? Kasvatusvastuu on ollut 14 vuotta, jäin silloin yksin, ja joskus olisi kiva saada levätä.ap

Silittää poskesta.

Koita ohjata sitä lasta vähän omaan elämään harrastuksineen ja kavereineen. Lapsi on jo itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä niin tuollaista äidin kyljessä kyhnyttämistä voisi kutsua jonkun asteiseski perversioksi.

Vierailija
9/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan sama" -vaiheessa on se erinomainen puoli, että se menee kyllä ohi.

Meillä keskimmäinen sössi 9 lk:n ihan kokonaan, joka asiaan oli vastaus "ihan sama, evvk". Koitettiin saada sitä heräämään  koulunsa kanssa, no se oli hänelle "paskanhailee" ja "ihan sama". Tukiopetukseen ei mennyt, sekin oli "ihan sama, evvk". Ei kelvannut kodin eikä koulun apu, meille vanhemmilleen lähinnä haistatteli ja haukkui, että hänen elämään ei puututa. Eipä päässyt sitten mihinkään yhteishaussa. Vaikea päästä jos neljä nelosta tosottaa todistuksessa. Sitten heräsi parkumaan pari viikkoa ennen koulun päättymistä, ettei olla autettu häntä ja tulee nelosia ja yhyyyhyy. Eipä olleet enää asiat "paskanhailee" tai "ihan sama". Apu olis kelvannu mut oli myöhäistä. Kertasi sitten pakon edessä ysiluokan ja miehistyi kerta heitolla. Päättötodistuksessa keskiarvo oli 8,8 ja nyt poika on lukiossa ja pärjää hyvin. Kertaakaan ei ole sanonut että "ihan sama".

Vierailija
10/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö sinä nyt vähän liikaa?

Vierailija
11/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on rasittavia. Mä otan huonosta käytöksestä puhelimet ja tabletit pois. Takas saa, kun osaa käyttäytyä.

Vierailija
12/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan sama" -vaiheessa on se erinomainen puoli, että se menee kyllä ohi.

Meillä keskimmäinen sössi 9 lk:n ihan kokonaan, joka asiaan oli vastaus "ihan sama, evvk". Koitettiin saada sitä heräämään  koulunsa kanssa, no se oli hänelle "paskanhailee" ja "ihan sama". Tukiopetukseen ei mennyt, sekin oli "ihan sama, evvk". Ei kelvannut kodin eikä koulun apu, meille vanhemmilleen lähinnä haistatteli ja haukkui, että hänen elämään ei puututa. Eipä päässyt sitten mihinkään yhteishaussa. Vaikea päästä jos neljä nelosta tosottaa todistuksessa. Sitten heräsi parkumaan pari viikkoa ennen koulun päättymistä, ettei olla autettu häntä ja tulee nelosia ja yhyyyhyy. Eipä olleet enää asiat "paskanhailee" tai "ihan sama". Apu olis kelvannu mut oli myöhäistä. Kertasi sitten pakon edessä ysiluokan ja miehistyi kerta heitolla. Päättötodistuksessa keskiarvo oli 8,8 ja nyt poika on lukiossa ja pärjää hyvin. Kertaakaan ei ole sanonut että "ihan sama".

Kiitos! Meillä on vähän sama tilanne, koulussa on vaikeaa ( älyä löytyy muttei kiinnosta), ja just tuo on tuttua että jos yrittää auttaa, se on häirintää ja kun antaa olla rauhassa, saa syytökset kun ei auta. Mä en tiedä miten päin vääntyä. Puhelimia ja tabeja en ole kauheasti takavarikoinut, kun eivät varsinaisesti käyttäydy huonosti, vaan se on tätä vääntämistä- tietysti joskus jos ovat valvoneet niiden kanssa niin sitten. En tiedä mitä perverssiä tässä muka on, niin kuin joku valopää tuolla aiemmin sanoi?? Ja mitä yritän liikaa? Kun aina on liikaa tai liian vähän, teki miten vaan (siis minä). Ap.

Vierailija
13/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne kodin ulkopuoliset harrastukset tunnu kiinnostavan, maalaavat ja musisoivat kotona- mikä on hienoa-mutta joskus on näitä päiviä kun pää tarvitsisi lomaa lapsista. Rakkaita ne silti ovat. Ap

Vierailija
14/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa ap! Teinit osaa viedä hermot vaikkeivat yritäkään. Olotilasi on täysin ymmärrettävä ja normaali. Jotain ylimammoja näköjään liikkeellä joiden elämäntehtävä on syyllistää muita ja ylentää itseään.

Vierailija
15/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiaa ap! Teinit osaa viedä hermot vaikkeivat yritäkään. Olotilasi on täysin ymmärrettävä ja normaali. Jotain ylimammoja näköjään liikkeellä joiden elämäntehtävä on syyllistää muita ja ylentää itseään.

Kiitos 😊. Ap

Vierailija
16/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lutraamassa takapuoltaan" REPS

Vierailija
17/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne kodin ulkopuoliset harrastukset tunnu kiinnostavan, maalaavat ja musisoivat kotona- mikä on hienoa-mutta joskus on näitä päiviä kun pää tarvitsisi lomaa lapsista. Rakkaita ne silti ovat. Ap

Miksi et sitä lomaa ota? Ei kai tuon ikäiset enää kädestä kiinni pitäjää 24/7 tarvitse ?

Missäs se isä on?

Vierailija
18/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin niin näet sen henkilön joka on tämän kaiken kasvatuksellaan lapsilleen periyttänyt.

Vierailija
20/39 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä kyllä ihmettelen että mistä toi nykyteinien mykkyys ja "mitävälii" "whatevöö" asenne oikeen tulee? Ei silloin 80-luvulla kun minä olin nuori ollut tuommoista, mistä ne on ton todella ärsyttävän tavan kommunikoidan oikeen oppineet. Toiset on ihan kokonaan mykkiä, ei nosteta katsetta puhelimesta ollenkaan ja puheliaammatkin toistelee vaan noita iänikuisia fraasejaan. Miten voi esim. edes hakea kesätöitä jos ei osaa puhua? Tajuavatkohan ne sitten yli kakskymppisinä kuinka ärsyttäviä ovat olleet, hävettääkö? Voisko joku lähiaikojen entinen teini nyk. parikymppinen vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi