Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä voi olla elämä vaikeaa

Vierailija
18.02.2006 |

Mieheni jätti minut viime kesänä. Muutin lasten kans vuokralle, jotta ukko saa muuttaa uuden ihastuksensa kanssa taloon.

No jostain syystä heidän yhteisasumisesta ei tullutkaan mitään. Tapasin syksyllä yksinhuoltajien kerhossa mukavan miehen, jolla 1 lapsi. Tämä mies on erittäin kiinnostunut minusta ja ollaan tapailtu yms.

Nyt lasteni isä on ehdottanut, että muutan takaisin taloomme lasten kans. Muutenkin tuntuu olevan mustis ja omistushaluinen minun suhteen. Uudessa suhteessa ei vissiin mee kovin hyvin.

Mitä ihmettä teen? Pitäiskös alkaa lämmitellä suhdetta lasteni isän kanssa vai tämän uuden " poikaystäväni" kanssa? Kadunkohan jos en nyt muuta kotitaloomme. Pitää ajatella lapsia,Mikähän olis heille parempi?

Hohhoijaa..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sinua vain varalla. Mieti tarkkaan, mitä itse haluat! Ei aina tarvi ajatella lasten kannalta!

Vierailija
2/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipuun.Miehesi omistushalu heräsi ja haluaa sinut takaisin.Katso mitä uuden miehen kans seuraa ja jätä entinen menneisyyteen.Sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta rehellisesti sanottuna luulen rakastavani vielä lasteni isää. Suhteen päättyminenhän ei ollut minun tahto. Mutta tuleekohan siitä mitään enää?

Toisaalta voisinko onnistua uuden ihastukseni kanssa jos tunteita entiseen on? Lapsetkin niin pieniä vielä etteivät tajua koko hommaa.

ap

Vierailija
4/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan samanlainen, lemppasin miehen ja otin toisen ja kun hommat ei uuden kanssa sujunutkaan halusin entisen takaisin, mutta ei asiat parantuneet yhtään, vaan lemppasin sen uudestaan.

Eli oli tyhmä ja törkeä. Älä sinä tee sitä virhettä minkä eksäni!!

Vierailija
5/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän muutamassa kuukaudessa selviä tuleeko hommasta mitään...

Vierailija
6/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää takaisin purkkiin saa... Minä en kyllä takaisin menisi, kävisi liikaa itsetunnon päälle.

Vierailija
7/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se ois lasten kannalta parasta.

Vierailija
8/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies vaikka et keskittyisikään siihen uuteen mieheen...no sinuna kyllä keskittyisin =)

Vierailija
9/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole helppoa hänellekään pyytää sinua takaisin.Anteeksi antaminen on on vaikeaa,muttei mahdotonta.

Vierailija
10/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sille eksällekin nannaa, kun ensin ajoi sinut pois toisen takia. Saisi oikein sitä mitä tilasi.

Vierailija
11/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut on dumpattu LAPSINESI talosta pihalle uuden naisen tieltä... Jos asia olisi tuolloin ollut miehellesi tärkeä, sinä ja lapset olisitte saaneet jäädä asumaan taloon, ja hän olisi lähtenyt vuokralle yksinään/uuden naisensa kanssa, olisi ollut paljon helpompaa, erityisesti lapsille...

Minä en pystyisi asumaan talossa, josta olen joutunut toisen naisen vuoksi lähtemään, ja jossa saattaa olla jäljellä vielä tuon naisen " jälkiä" , ehkä makuuhuoneeseen vaihdettu tapetti, uudet verhotangot, kukkapenkki pihassa jne. Ylipäätään minua häiritsisi miettiä, että ovatkohan nussineet tuolla lauteilla niinkuin mekin aikanaan teimme ymv. :(

Älä katso taaksesi, vaan eteenpäin. Miehesi ehkä katuu perheensä menetystä, MUTTA hän saattaa myös olla vain yksinäinen uuden naisen jätettyä hänet... Hakee sinusta " lohtua" , koska uskoo sinun palaavan kunhan hän vain pyytää... Älä alistu moiseen, panosta uuteen suhteeseen, ja unohda ex:äsi kokonaan. Ole vain pakolliset häneen yhteyksissä (=lapsiin liittyvät asiat). Ihan totta, jos teillä oli syytä erota, niin ne syyt eivät katoa mihinkään! Mies tekee kaikkensa saadakseen sinut; vikittelee, lahjoo, kiristää jne jne. mutta älä kiinnitä siihen huomiota/anna sen häiritä elämääsi ja uutta suhdettasi.

Lapset haluavat nähdä äitinsä onnellisena, ihan sama asuvatko kotitalossaan vai vuokra asunnossa...!!!:) ..Ja voivathan he isälläänkin viettää aikaansa, asumatta siellä...

Vierailija
12/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo entinen ukkoni käyttäytyy nyt välillä just niin kuin olen hänen aikanaan toivonut käyttäytyvän eli yltiöromanttisesti ja välillä taas mustasukkaisesti kun kuulee että tapailen sitä toista.

Kunpa se oliskin vain helppoa sanoa, että ei kiinnosta jne.

ap

Vierailija
13/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli käsky.

Vierailija
14/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloomme asumaan.

Luulen, että syynä oli just hänen puoleltaan se, että ei varmaan halunnut tulla " jonkun muun naisen kotiin" .

ap

Vierailija
15/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti on vaikeaa, mutta näissä asioissa ei mielestäni ole sijaa ylpeydelle. tulevaisuus voi olla siinä menneessäkin, varsinkin jos itse kaipaat perhettä kasaan.

Vierailija
16/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt ex-mieheesi niin älä heti ainakaan muuta takaisin miehen luo, vaan seurustelkaa. Älä anna miehen luulla, että sinut voi heittää noin vain pois ja ottaa takaisin, kun huvittaa. Mitä jos miehesi taas ihastuu johonkin toiseen ja nakkaa sinut ulos lasten kanssa???

Vierailija
17/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se lapsillekin parempi kuin tuo kerrostalon piha, jota ei oikeestaa edes ole.

Surkuhupaisaa tässä on sekin, että lasteni isä soitti, on tulossa työmatkalta ja aikoi tulla tänne meille yöksi, että on mukamas aamulla paikalla kun lapset herää.

Koko perhe siis täällä pienessä vuokrakaksiossa ja 150 neliön talo nököttää tyhjänä. Että tämmöstä meillä..hölmöjen hommaa!

ap

Vierailija
18/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et enää pety.

Vierailija
19/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten olet toisen kerran jätettynä.

Vierailija
20/22 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saat sitten tehdä lopunikää..................