Bruttotulosi, jos värjäät hiuksesi itse?
itselläni brutto 3400,- eikä taloudesta tee erityisemmin tiukkaa, mutta en vaan henkisesti pysty maksamaan yli satasta värjäyksestä kampaajalle. Oon sit kai pihi. Olen toki kokeillut kampaamoväriä, enkä huomannut eroa kotiväriin. Eikä tää tukka ihan törkeä voi muidenkaan mielestä olla, sillä minulta kysellään usein että olenko aito blondi. Lsäksi inhoan juurikasvua, joten värjään sen pois kerran kuussa, säästän siis yli tonnin vuodessa!
Kommentit (23)
Nyt kun täältä löytyi näin paljon kotona värjääjiä: miten kannattasi tehdä raidat? Aina puolessavälissä värjäyksiä? Jos sekoittaa sitä jauhetta vetyperoksidiin, kauanko sen pitää antaa vaikuttaa? Käytättekö huppuja, foliota vai sohitte vain hiussoiroihin?
Onneksi olen aito punapää niin ei hiuksia tarvi värjäillä :) Hiukseni eivät ole kuitenkaan mitkään porkkanan väriset, vaan tumman kuparinpunaiset ja minulta on usein kysytty onko oikeasti aidot. Vielä ei ole yhtään harmaata tai valkoista hiusta näkynyt, joten senkään vuoksi ei vielä tarvi värjäillä :)
4500 brutto ja värjään itse parin, kolmen kk:n välein värillä, joka lähellä omaa väriä. Työssäkäyvälle ei oikein löydy sopivia aikoja kampaajalle. Kypsyttää istua pari tuntia epämiellyttävässä sosiaalisessa tilanteessa. Niin, ja olen tarkka rahoistani. Priorisoin muita asioita.