Kielletty Rakkaus OFFICIAL
Kommentit (615)
Mitä v*ttua? "Aluks olin biseksuaali, sitten homo."
Kivasti taas ruokitaan stereotypiaa, että homoudessa on kyse huonosta isäsuhteesta.
Omahyväsen olonen toi vanhempi osapuoli. Ja voi jumalauta toi juontaja on paska, tosi pinnallisia noi haastattelut.
Mikä tossa nyt oikein mättää? Tulee kylmiä väreitä.
En usko että kukaan ala-asteella miettii et hei, mä oon homo
Sami Minkkinen on aivan sairaan huono pestissään. Sanon tän aiempien jaksojen perusteella, tätä jaksoa olen katsonut vasta 5 minuuttia.
Ja kuten joku totesi, Minkkisen kohdalla tutka väräjää..
Vierailija kirjoitti:
En usko että kukaan ala-asteella miettii et hei, mä oon homo
Minä mietin!
ja taas se minkkisen haukkuminen jatkuu, kommentoikaa niitä haastateltavia?
Vierailija kirjoitti:
Poika-paralla on FAS. :(
mikä se on?
Aika yksipuolisia nuo hivelyt ja selitykset.
Hankala suhtautua tähän. Ikäero on hirveä (myös vastaava heteroilla). Nuorella miehellä on ollut raskas elämä. Vanhemmasta miehestä on vaikea sanoa. En halua leimata häntä hyväksikäyttäjäksikään.
Voi voi..oliko tämä äiti otettava tähän ihmisten pilkattavaksi :-(
Miksi noi kaikki puhuu tosi epäselvästi ?
Tuo äitihän on ihan holistin näkönen ja olonen. Pojan fas ei ole kaukaa haettu. Seli seli ettei pystynyt pitämään yhteyttä poikaansa.
siis tuo poikahan on ihan jähmettynyt paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Poika-paralla on FAS. :(
Huomasin myös :( Vahvistui asia, kun näki tuon äidin myös... Tämän jakson julkaisemista olisi kannattanut ehkä harkita tarkemmin.
Toivon todella että heidän suhde on sellainen mitä kertovat! Ja että molempien on hyvä olla suhteessa, erityisesti tuon nuoremman miehen.
Säästäkää äiti ja poika arvostelultanne. Eivät niitä kaipaa. Kulkevat omaa tietään ja varmasti kuulleet jo monenlaista ihan tarpeeksi.
Jotain hyytävä on tuossa Jarissa.
Nonii, isähahmo samalla...