Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kukaan saanut tekstariviestin jossa on joku kenneli palanut ja kymmenia koiria tarvitsee sijaiskotia... ja oli yhteystiedot. Numero on ainakin oikea, loytynee sama nimi
18.02.2006 |
finderista. Tai onko jossain lehdessä ollut... mikä juttu se on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/121668.html
Kyseinen viesti on siis ikävää pilaa vakavalla asialla. Perhe kylläkin tarvitsee mm. vaatteita, koiranruokaa jne.