Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden miehen vanhat hoidot

Vierailija
14.03.2016 |

Olen vähän aikaa tapaillut miestä (tai kai tätä voi jo seurusteluksi kutsua), jolla on jonkinlainen naistenmiehen maine. Ollaan aiemmin pyöritty osittain samoissa porukoissa ja satun tietämään neljä hänen aikaisempaa hoitoaan ja he ovat kaikki hoikempia ja kauniimpia, pari suorastaan missikandidaatin näköisiä. Itse olen hieman ylipainoinen ja aika tavallinen kasvoista. En ole koskaan ollut miesten piirittämä. Mies on kertonut mulle että haluaa nyt sitoutua ja on valmis lähitulevaisuudessa perustamaan perheenkin.

Mua ei häiritse se että hän on kokenut (olen toki itsekin joskus baaripanoja harrastanut), vaan se että en ole kummoisen näköinen hänen naishistoriaansa peilaten. Ja mies on toki itsekin komea. Miten voin ikinä luottaa, että hän ei petä tai lähde toisen mukaan? Mitäs kun joku fitnesspebamimmi täyden kympin naamalla tulee suoraan ehdottamaan baarissa kotiinlähtöä? Ja olen kyllä nähnyt kuinka naiset tulevat häntä iskemään. Tuhoaako tällainen pelko lopulta parisuhteen onnen, vaikkei mitään tapahtuisi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, huono itsetunto voi tuhota suhteen. Arvosta itseäsi enemmän!

Vierailija
22/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, no siinäpä dilemma. Mistä tosiaan voisitkaan tietää, kun nyt noin sen asettelet. Kieltämättä pistäisi miettimään jos tyypin kaikki eksät ovat erittäin paljon paremman näköisiä, niin miksi ottaakin yhtäkkiä iän kertyessä kumppaniksi vaatimattoman näköinen (itsehän niin kirjoitit)? Lähinnä synnyttäjäksikö? Varmaan ihan hyvästäkin syystä haistat palaneen käryä, ja se nyt viimeistäänkin käryää tuossa, jos miehellä on naistenmiehen maine. Meinaan ihan tautiasioitakin, joista ainakin itse olen erittäin tarkka. Liian käytetty on aina liian suuri riski, niin se vaan on.

Mun tyttöystävä on pannut useampaa paikkakunnan tunnettua pelimiestä. Alkoi sitten seurustella mun kanssa, joka olin lähes neitsyt enkä todellakaan koskaan naisten suosiossa. Voinko mäkään koskaan luottaa, että se on tyytyväinen tällaiseen mieheen eikä halua jotain itsevarmaa pelimiestä?

No ehkä se voi rakastaa sinua, mutta kannattaa petrata seksissä, että et ole kovin paljon huonompi, mitä ne pelimiehet.

No en rupea mihinkään panokisaan. Normiseksillä mennään niin kuin ennenkin. Toivottavasti kelpaa. Jos ei niin se on voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, no siinäpä dilemma. Mistä tosiaan voisitkaan tietää, kun nyt noin sen asettelet. Kieltämättä pistäisi miettimään jos tyypin kaikki eksät ovat erittäin paljon paremman näköisiä, niin miksi ottaakin yhtäkkiä iän kertyessä kumppaniksi vaatimattoman näköinen (itsehän niin kirjoitit)? Lähinnä synnyttäjäksikö? Varmaan ihan hyvästäkin syystä haistat palaneen käryä, ja se nyt viimeistäänkin käryää tuossa, jos miehellä on naistenmiehen maine. Meinaan ihan tautiasioitakin, joista ainakin itse olen erittäin tarkka. Liian käytetty on aina liian suuri riski, niin se vaan on.

Mun tyttöystävä on pannut useampaa paikkakunnan tunnettua pelimiestä. Alkoi sitten seurustella mun kanssa, joka olin lähes neitsyt enkä todellakaan koskaan naisten suosiossa. Voinko mäkään koskaan luottaa, että se on tyytyväinen tällaiseen mieheen eikä halua jotain itsevarmaa pelimiestä?

No ehkä se voi rakastaa sinua, mutta kannattaa petrata seksissä, että et ole kovin paljon huonompi, mitä ne pelimiehet.

Kokemukseni mukaan pitkissä suhteissa viihtyneet hissukat on olleet taitavimpia sängyssä.

Vierailija
24/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt kaikki "pantavat mutta ei vaimo materiaalia" olevat naiset läpi.. todennut että nyt riittää ja näkee sinussa jotain mitä toivoo vaimolta ja tulevien lastensa äidin olevan..

Älä murehdi etukäteen. Nauti parisuhteesta ja kato mitä tulee.

Hyi helvetti, en koskisi tikullakaan mieheen, joka erottelee naisia pantaviin ja vaimomatskuun. Jossain muistaakseni Cheekin biisissä sanotaan "Älä tee horost vaimoo". Vastenmielistä!

Älä tee horost vaimoo = älä vie vihille pettävää naista

Ihan hyvä ajatushan tuo on.

Ja toiset naiset nyt ovat vaimomatskua ja toiset eivät. Esimerkiksi tyhmät tai päihteisiin menevät eivät sitä ole ainakaan mulle

Tässäpä oiva esimerkki miehestä, johon en koskisi tikullakaan...

Vierailija
25/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan pitkissä suhteissa viihtyneet hissukat on olleet taitavimpia sängyssä.

Varmasti totta, mutta pelimies on varmasti taitavampi sängyssä, mitä melkein neitsyeen verrattava mies, jonka pääasiallinen seksinharrastaminen on koostunut runkkaamisesta.

Vierailija
26/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt kaikki "pantavat mutta ei vaimo materiaalia" olevat naiset läpi.. todennut että nyt riittää ja näkee sinussa jotain mitä toivoo vaimolta ja tulevien lastensa äidin olevan..

Hyi helvetti, en koskisi tikullakaan mieheen, joka erottelee naisia pantaviin ja vaimomatskuun. Jossain muistaakseni Cheekin biisissä sanotaan "Älä tee horost vaimoo". Vastenmielistä!

Ja toiset naiset nyt ovat vaimomatskua ja toiset eivät. Esimerkiksi tyhmät tai päihteisiin menevät eivät sitä ole ainakaan mulle

Mutta etkös sä ollutkin vähä tyhmä ja päihteisiin menevä...

Vierailija
27/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika suurella todennäköisyydellä tulee pettämään. Onhan se nyt aivan selvä juttu. Kaveri on tällainen, aina välillä on sitten valmis sitoutumaan ja menee vuosi pari ja sitten tulee ero tai alkaa petospuuhat. Yksinkin nainen tiesi näistä suhteen aikaisista jutuista, mutta uskoi, että ovat pari ja mies lopettaa ne. Ei lopettanut. 

Taas jokin aika sitten se ilmoitti kuinka on valmis suhteeseen ja löytänyt elämänsä naisen. Jep.

Vierailija
28/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen:

1. Hän rakastaa sinua ihan kokonaisuutena eikä siinä paina ulkonäöt

2. Hän on kenties nähnyt miten helppoa on lennellä kukasta kukkaan kun ulkonäkö on suuri valtti, ja sinä olet pienempi riski lähtemään toisen matkaan jos olet ns tavallinen etkä superkaunis

3. Mies on kyllästynyt pintaliitoon ja materiaan, näkee sinussa jotain muuta.

Vierailija
29/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän miehet kuulevat, että pitäisi olla vaan tyytyväinen kun siinä kolmekymppisenä alkaa kelpaamaan naisille, jotka ovat nuorena panneet pahoja poikia. Ei näytä olevan naisillekaan helppoa!

Vierailija
30/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta etkös sä ollutkin vähä tyhmä ja päihteisiin menevä...

En ole.

Vierailija
31/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän miehet kuulevat, että pitäisi olla vaan tyytyväinen kun siinä kolmekymppisenä alkaa kelpaamaan naisille, jotka ovat nuorena panneet pahoja poikia. Ei näytä olevan naisillekaan helppoa!

Totta ja miehelle sanottaisiin vastaassa tilanteessa, että sinulla on huono itsetunto, kun annat vanhojen juttujen vaikuttaa nykytilanteeseen.

Vierailija
32/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hissukoissa on usein se ongelma, että kyselevät lupaa ja "kunnioittavat naista" ihan väärällä hetkellä. Myös se voimakas kosketus ja kokonaisvaltainen himo, mitä joiltain miehiltä on saanut... OIH!

Vierailija
33/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ja miehelle sanottaisiin vastaassa tilanteessa, että sinulla on huono itsetunto, kun annat vanhojen juttujen vaikuttaa nykytilanteeseen.

Ja että olet katkera kun et ole itse päässyt pukille!

Vierailija
34/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja että olet katkera kun et ole itse päässyt pukille!

Ja pelkäät olevasi huonompi seksikokemus naisellesi! Joten alistu aisurin asemaasi ja hyväksy naisesi paneskelut panomiesten kanssa nuoruudessa. Ap:lle samat sanat miehestä.

Vierailija
35/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... onhan se totta että varmaan miehillä on usein se tilanne, että nainen on käynyt panemassa joskus jotain miestä... sellaista miestä jotka pystyvät naisia pyörittelemään... eli on ihan itsestä kiinni tekeekö asiasta ongelman. En haluaisi kyllä lyödä tätä tapailemaani miestä johonkin tiettyyn lokeroon. Ei ole mikään pakkomielteinen naistenmetsästäjä. Toki hänellä on niitä ollut, mutta ennemminkin hän on kai käyttänyt eteen tulleet tilanteet hyväksi kuin että olisi itse metsästänyt naisia.

AP

Vierailija
36/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas lassukat ratsastivat paikalle

Vierailija
37/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu jos tää olis miehen aloittama ketju, niin te haukkuisitte sen pystyyn surkeana ruikuttajana, joka ei pysty käsittelemään elämän realiteetteja. Sanoisitte että se ei merkkaa mitään jos sillä on joskus ollut jonkun ultimate badboyn kyrpä sisällään ja saanut siltä 10 orgasmia peräjälkeen. 

No näköjään teille on kuitenkin väliä.

Vierailija
38/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tussukat oli ensin ulisemassa miehen entisistä seksikumppaneista.

Vierailija
39/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, heti kun ketju avattiin siellä oli useampi nainen sanomassa, miten mies varmaan on ottanut naisen vain sellaiseksi kiltiksi kotiäidiksi tai että mies on ottanut alempitasoisen naisen koska tätä on helpompi kontrolloida.

Tarkoitit varmaankin näitä kommentteja?

Vierailija
40/42 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, heti kun ketju avattiin siellä oli useampi nainen sanomassa, miten mies varmaan on ottanut naisen vain sellaiseksi kiltiksi kotiäidiksi tai että mies on ottanut alempitasoisen naisen koska tätä on helpompi kontrolloida.

Tarkoitit varmaankin näitä kommentteja?

No niin eiköhän tämän pitäisi täyttää modejen sukupuolivihakriteerit. Ketju lukkoon!