Uuden miehen vanhat hoidot
Olen vähän aikaa tapaillut miestä (tai kai tätä voi jo seurusteluksi kutsua), jolla on jonkinlainen naistenmiehen maine. Ollaan aiemmin pyöritty osittain samoissa porukoissa ja satun tietämään neljä hänen aikaisempaa hoitoaan ja he ovat kaikki hoikempia ja kauniimpia, pari suorastaan missikandidaatin näköisiä. Itse olen hieman ylipainoinen ja aika tavallinen kasvoista. En ole koskaan ollut miesten piirittämä. Mies on kertonut mulle että haluaa nyt sitoutua ja on valmis lähitulevaisuudessa perustamaan perheenkin.
Mua ei häiritse se että hän on kokenut (olen toki itsekin joskus baaripanoja harrastanut), vaan se että en ole kummoisen näköinen hänen naishistoriaansa peilaten. Ja mies on toki itsekin komea. Miten voin ikinä luottaa, että hän ei petä tai lähde toisen mukaan? Mitäs kun joku fitnesspebamimmi täyden kympin naamalla tulee suoraan ehdottamaan baarissa kotiinlähtöä? Ja olen kyllä nähnyt kuinka naiset tulevat häntä iskemään. Tuhoaako tällainen pelko lopulta parisuhteen onnen, vaikkei mitään tapahtuisi?
Kommentit (42)
Nielaset nyt vaan kiltisti sen jännämiehen kullin ja voivottelet sitten myöhemmin särkynyttä sydäntä yolo.
ILMISELVÄ PETTÄJÄ
T. KOKENUT