Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivonnaiset, joita et toivo ystäväsi tai tuttavasi kahvipöydässä tarjoavan sinulle?

Vierailija
14.03.2016 |

Omat inhokit:

- sokerikorput tai kanelikorput
- riisipiirakat
- mansikanmakuiset vohvelikeksit (yöks!!)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiikerikakku yms. kamalat kuivakakut

Valmispitsat (roiskeläpät) yms. paskaeinekset

Pullaa/pullapitkoa, erikoiskunniamaininta jos siinä on vielä rusinoita

Näitä siis valitettavasti tungetaan aina tietyissä paikoissa eteen. Yhyhyhy. Ja joka kerta on yhtä yllättävää kun en syö. Syksyllä kaikki sieniä sisältävät suolapalat ovat myös kauhistus, en ole saanut itseäni oppimaan edes sietämään sieniä.

Vierailija
2/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösinhokkini on mutakakku. Kovan vastuksen antavat kaikki juusto&liivate-kakut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALMISKÄÄRETORTTU, ylipäätään kaikki "eines" leivonnaiset, olen oikeasti mielummin ilman syötävää kuin kohteliausuudesta syön noita.. YÄK

Vierailija
4/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTAKAKKU, RAHKAPIIRAKKA.

Vierailija
5/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on gluteiinia. Useimmiten juon vaan kahvia.

Vierailija
6/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, missä on kookosta, kiitos! Munkit ovat myös liikaa, samoin korvapuustit jos ne ovat jonkun kotileipomon tekemiä nyrkkeilyhanskan kokoisia voi- ja sokeripommeja.

Vierailija
7/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kaupasta ostettua einestä.

Kaikesta omatekemästä ja TUOREESTA makeasta (kun kerran kahvipöydästä oli kyse) olen iloinen, vaikka munkit ei oikein sovikaan mun vartalolle... mut on ne niin hyviä!

Vierailija
8/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Syön harvoin makeaa enkä tarvitse välttämättä mitään syömistä kahvin kanssa. Jos joku kattaa valmiskääretorttua tai muuta eteen, jätän vain ottamatta loukkaantumatta sen kummemmin. Tosin tarjoajakin saa luvan olla loukkaantumatta siitä, etten syö edes kohteliaisuuden vuoksi.

Vierailija
9/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä, eineskääretortut. Tai se kaupan kuivakakku ohuella suklaakuorrutuksella, jossa keskellä mukamas kiiwinmakuista vihreätä mönjää. Ei maistu suklaalle, kuivakakulle eikä kiiwille.

Vierailija
10/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valmiskakut, jotka maistuvat jollekin kosteudensäilytysaineelle.

Kuivuneet munkit ja pullat. Munkit ovat hyviä pian paiston jälkeen, mutta seuraavana päivänä ne ovat vain turhia kaloreita.

Kauan avatussa paketissa olleet keksit, jotka ovat imeneet kosteutta ja maistuvat vanhoilta.

Lasten koristelemat piparit yms., en usko, että ovat hygieenisiä.

Vierailija
11/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakut ykkösinhokkina.  Mariannekeksit, sulkaahippuskeksit ja rusinapulla. Ylipäätäänsä kaikki leivonnaiset, jotka on paistettu kuivaksi eli terkkuja vaan anopille: pidä niitä kokkailujasi vähemmän uunissa.

Vierailija
12/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mieluiten ei tarvitse tarjota mitään kahvipöydässä, siis muuta kuin kahvia. Toivon että emäntä ei näyttäisi hapanta naamaa kun mulle ei maistu. Mutta kun mulle ei vaan maistu. Siis eniten en toivo sitä emännän loukkaantumista tai tyrkyttämistä.

Vierailija
13/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakut, voisilmäpullat, pullapitkot ilman mitään täytettä... Pelkkää taikinaa kuivaa taikinaa, hyi

Vierailija
14/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yksi ja hailea, mitä ystävä tarjoaa. En mene syömään kaverille, tai tekemään tupatarkastusta. Menen juttelemaan rakkaiden ystävien kanssa.

Vierailija
15/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kaupan valmiit leivonnaiset on ällöttäviä. Varsinkin keksit, valmiit kääretortut, muffinit ym. Itse en osta valmiina muita leivonnaisia kuin frödingen valmiskakkuja. Jos niitä ei ole niin sitten erilaisia pieniä suklaapatukoita tai jäätelöä.

Vierailija
16/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään missä on rusinoita tai kookosta. Niin tai mitään kuivahtanutta tjsp, mutta sehän nyt on itsestäänselvyys.

Vierailija
17/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa sisältävät leivonnaiset. Ei vaan pysty.

Vierailija
18/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki missä on gluteiinia. Useimmiten juon vaan kahvia.

Hyvä että gluteeni sentään uppoaa, vaikka gluteiini ei kelpaakaan

Vierailija
19/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo kahvikekkerit siis edelleen olemassa? Missä? Maallako? Itse en muista , koska olisin viimeksi ollut seitsemän sortin kaffeepöydässä. Nykyään, jos kutsutaan jonkun kotiin, se tarkoittaa viinilasillista tai paria.

Vierailija
20/61 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineskääretorttu on aika pohjat, sokerikorput hyvänä kakkosena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi