Leivonnaiset, joita et toivo ystäväsi tai tuttavasi kahvipöydässä tarjoavan sinulle?
Omat inhokit:
- sokerikorput tai kanelikorput
- riisipiirakat
- mansikanmakuiset vohvelikeksit (yöks!!)
Kommentit (61)
Mulle käy kyllä periaatteessa kaikki, mutta on ikävä, jos on laitettu tarjolle kovin isoja annospaloja. Kohteliaisuussyistä voin kahvin kera syödä vähän huonommankin makuisen tarjottavan kunhan se ei ole hirvittävän iso.
Homejuusto on inhokki, mutta aikuisena pystyn sitäkin sisältävää leivonnaista syömään, vaikka se karmealta maistuukin. Joskus on tullut otettua isokin siivu jotain, mitä emäntä/isäntä on sanonut "juustopiirakaksi" ja sitten ekasta suupalasta maistaa, että ahaa tää onkin "HOMEjuustopiirakka"...
Ei ole mitään väliä mitä tarjoaa. Ideahan siinä on tärkein, ei se kuinka hyvää tarjottava on. En yleensä kumminkaan syö mitään, koska en tykkää makeasta, mistään muusta kuin jäätelöstä tai suklaasta, ja niitäkin syön ehkä muutaman kerran vuodessa vaan.
Kaikki, missä on vähänkin kookosta.
- valmiskääretortut
-kookosta sisältävät
-rinkelit
Kaikki muu kelpaa kyllä, namnam! t: läski
Oikeastaan nuo korput ovat ainoa mitä en pysty syömään. Kaikki muut herkut menevät kun olen niin perso makealle.
Ja vähän ohis mutta huomasin kommentin erikoisruokavaliosta. Minulla on maitoallergia, mutta läheiseni ovat niin mahtavia että ovat aina hankkineet/leiponeet jotain minulle sopivaa. Jos joskus on unohtunut niin eipä tuota ongelmaa ottaa pelkkää kahvia/teetä.
Mitään missä on kiiviä, banaania tai taatelia. Niistä tulee ihan hirveät vatsakivut.
Kaikki sellofaanissa/muovissa myytävät valmisleivonnaiset, kaikki missä on banaania, kuivakakut, vaniljajäätelö, useimmat keksit.
Mieluiten söisin kahvin kanssa voileivän! Valitettavasti sitä ei vain koskaan tarjota, aina pitää olla noita makeita ällötyksiä. Syön kyllä kohteliasuuden vuoksi, mitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo kahvikekkerit siis edelleen olemassa? Missä? Maallako? Itse en muista , koska olisin viimeksi ollut seitsemän sortin kaffeepöydässä. Nykyään, jos kutsutaan jonkun kotiin, se tarkoittaa viinilasillista tai paria.
Haa, sait myös paljon alapeukkuja. Mä kehtasin ihmetellä samaa asiaa yhdessä toisessa ketjussa ja sain kauheasti alapeukkuja ja vastutusta.
Täällä siis yksi helsinkiläinen varhaiskeski-ikäinen joka ei koskaan kutsu ketään kahville, jota ei pyydetä kahville, eikä muista kenenkään kertoneen käyneensä kahvilla kaverilla.
Vierailija kirjoitti:
Rahkaa sisältävät leivonnaiset. Ei vaan pysty.
Rahkapiirakka tai rahkapullat NAM
Vierailija kirjoitti:
Tiikerikakku yms. kamalat kuivakakut
Valmispitsat (roiskeläpät) yms. paskaeinekset
Pullaa/pullapitkoa, erikoiskunniamaininta jos siinä on vielä rusinoita
Näitä siis valitettavasti tungetaan aina tietyissä paikoissa eteen. Yhyhyhy. Ja joka kerta on yhtä yllättävää kun en syö. Syksyllä kaikki sieniä sisältävät suolapalat ovat myös kauhistus, en ole saanut itseäni oppimaan edes sietämään sieniä.
yms. paskaeinekset? Jep, asiallista puhetta ruuasta. Käytöstavat tuntuvat sinulta olevan muutenkin hukassa.
Mutakakku tai muut tahmeat tai raa'alta tuntuvat "herkut", en tykkää niistä "töhnäsuklasmunistakaan"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiikerikakku yms. kamalat kuivakakut
Valmispitsat (roiskeläpät) yms. paskaeinekset
Pullaa/pullapitkoa, erikoiskunniamaininta jos siinä on vielä rusinoita
Näitä siis valitettavasti tungetaan aina tietyissä paikoissa eteen. Yhyhyhy. Ja joka kerta on yhtä yllättävää kun en syö. Syksyllä kaikki sieniä sisältävät suolapalat ovat myös kauhistus, en ole saanut itseäni oppimaan edes sietämään sieniä.
yms. paskaeinekset? Jep, asiallista puhetta ruuasta. Käytöstavat tuntuvat sinulta olevan muutenkin hukassa.
Kyllä, roiskeläppäpitsa on jotain, mitä en kyllä söisi vaikka mikä olisi ja mielestäni sen tarjoaminen vieraillekin on kyllä jo todella huonoa käytöstä ja osoittaa kyllä arvostelukyvyn totaalista puuttumista. Eniten hirvittää ihmiset, jotka syöttävät sitä e-koodipaskaa lapsillensa päivittäin. Ei lisäaineilla kyllästetyt ja pitkälle prosessoidut einekset ole edes oikeaa ruokaa. Kaikki kunnia puhtaalle ja itse tehdylle OIKEALLE ruualle. Sienien kammoaminen ja pullan kaihtaminen ovat vain makumieltymyksiä, mutta noissa eineksissä menee raja.
Pahimpia ovat vohvelit ja monet keksit, erityisesti sellaiset S-malliset sokeroidut keksit sekä Lidlistä ostetut jaffakeksikopiot. Täytekakuista en myöskään pidä ja tästä pahin versio on itsetehty mansikkakermakakku.
Hyviä tarjottavia on itsetehdyt omena-, raparperi ja marjapiirakka, kuivakakut, pullat, croissantit (myös kaupan) sekä jo mainittu voileipä.
Mokkapalat, kääretortut (kaikki), kuivakakut, kinkkupiirakka ja täytekakku
Ällöttää tosi paljon kaikki sokerimassalla päällystetyt itsetehdyt kakut. Näyttää hienoilta mutta inhottavia syödä kun käytännössä koko kuorrute pitää jättää lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellofaanissa/muovissa myytävät valmisleivonnaiset, kaikki missä on banaania, kuivakakut, vaniljajäätelö, useimmat keksit.
Mieluiten söisin kahvin kanssa voileivän! Valitettavasti sitä ei vain koskaan tarjota, aina pitää olla noita makeita ällötyksiä. Syön kyllä kohteliasuuden vuoksi, mitä tarjotaan.
... Ah, minä olen kaamea sokerihiiri ja rakastan leivonnaisia, mutta jostakin syystä itsellenikin tuli tarve saada kaffin kanssa voileipää. :D
😂😂😂😂. Mitä teen tällä palstalla.....
Jesta mitä nirppanokkia!
Yllä näkyy, miksi en tarjoa kahvia kenellekään!
Mitään missä on maitoa.