Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pilkattiin kuntosalilla - tuntematon mies laittoi pilkkaajille luun kurkkuun!

Vierailija
14.03.2016 |

Olin tänään kuntosalilla jossa kaksi naista naureskelivat ja ivasivat minua ja kuvittelivat etten kuule. "Mitä tuokin läski täällä tekee" Siihen tuntematon, ihana mies tokaisi että "kuntoilevan näyttäisi, kun ei ole aikaa toisten ulkonäköä pohtia". Ihana ihminen, ensin oli todella paha olo, mutta huomenna menen taas salille!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Hei muistakaa että tekin voitte olla jollekin tuo ihana mies kun näette missä tahansa syrjintää, kiusaamista, vittuilua turhan päiten. Suut auki ja maailma paremmaksi 😙

Vierailija
22/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla on kyllä mukavia miehiä tullut vastaan. Ainakin sellaiset hiukan "vanhemmat" eli kokeneemmat, nuoremmista (18-20v) en osaa sanoa.

Yleensä pyöreänä ei-kaunottarena olen miehille julkisella paikalla joko naurunaihe tai ilmaa, salilla mua on kohdeltu kuin ihmistä ja autettukin kun olen ollut sen tarpeessa. Siitä kiitos näille miehille, jotka eivät varmaankaan vauvapalstalla hengaile! :)

No on täällä mukaviakin miehiä, en vain koe että pitää noissa vihaketjuissa kommentoida, saa öyhöttää ihan keskenänsä. Häiriintynyttä porukkaa täällä riittää joilla on ilmeisesti mielenterveysongelmia tai trollailevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tollaset kyttääjäihmiset on ärsyttäviä, mutta pitää muistaa, että noista ei kannata välittää. Tsemppiä kuntoiluun!

Olen aina ollut hoikka, ja kun aloitin saliharrastuksen, tein siellä jotakin liikettä väärin. Kuulin vaan takaa, että kaksi naista nauroivat, miten väärin ja pienillä painoilla tein liikettä. Ei niille tullu sitten mieleen kertoa, miten se pitäisi tehdä, vaan hihittelivät vaan. Eräs todella lihaksikas mies kuuli sen myös, tuli juttelemaan ja näytti myös liikkeen oikein.

Vierailija
24/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä viestintätaidot kirjoitti:

yhtäläillä voidaan tulla vastaamaan naisten huuteluihin, oli missä sitten tahansa -parturissa/kuppilassa/jne., "olet liian kakara edes seuraksi koska meluat". missä on viestintätaidot? mikäli olet miehen puutteessa, oma on ongelmasi. Mutta jos senkin jälkeen vielä auot jotain, hanki vaikkapa toiset pikkuhousut.

kun ei ole kysytty tytsiä mihinkään, noiden meluamisten perusteella annetaan kovatempoinen jäynä joka tuntuu myös paikoissa.

tuo ei rajoitu kuntosaleille.

...mitä tässä lukee?!

Vierailija
25/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtäläillä voidaan tulla vastaamaan naisten huuteluihin, oli missä sitten tahansa -parturissa/kuppilassa/jne., "olet liian kakara edes seuraksi koska meluat". missä on viestintätaidot? mikäli olet miehen puutteessa, oma on ongelmasi. Mutta jos senkin jälkeen vielä auot jotain, hanki vaikkapa toiset pikkuhousut.

kun ei ole kysytty tytsiä mihinkään, noiden meluamisten perusteella annetaan kovatempoinen jäynä joka tuntuu myös paikoissa.

...mitä tässä lukee?!

En tajunut mitään tosta kommentista, niinkuin tiedetään täällä on ihan oikeita mielisairaita, kannattaa joskus miettiä kun lukee noita niin kuinka suhtautuu. Samat hullut sitten spämmää koko foorumin täyteen ties mitä horinoita.

Vierailija
26/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää aikuisia ihmisiä, jotka kiusaavat toisia.

En voi ymmärtää aikuisia naisia, jotka eivät voi olla kommentoimatta muiden ulkonäköä.

Vierailija
27/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! Mulle tulee kovasti mieleen tämän jutun päähenkilö. Kaivan artikkelin aina esiin, kun haluan lukea sellaista, mistä tulee hyvä mieli:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000988639.html

Vierailija
28/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Mutta ei tuollaisista kannata välittää, tuollainen käytös kertoo lähinnä sen, että eivät tainneet juurikaan olla treenaamassa vaan ihan vain huvin vuoksi näyttäytymässä, että voi sitten kehuskella että kävimpä tossa salilla.

Itse en ainakaan kiinnitä mitään erityistä huomiota kanssatreenaajiin, mitä nyt sitä peruskohteliaisuutta, etten mene laitteeseen, jos jollain on kesken. Keskityn vain siihen omaan suoritukseeni.

Vierailija
29/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kuntosalilla jossa kaksi naista naureskelivat ja ivasivat minua ja kuvittelivat etten kuule. "Mitä tuokin läski täällä tekee" Siihen tuntematon, ihana mies tokaisi että "kuntoilevan näyttäisi, kun ei ole aikaa toisten ulkonäköä pohtia". Ihana ihminen, ensin oli todella paha olo, mutta huomenna menen taas salille!

Olipa tosiaan fiksu tyyppi! Hyvä, että hän sattui oelmaan paikalla!

Vierailija
30/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas. Mutta ei tuollaisista kannata välittää, tuollainen käytös kertoo lähinnä sen, että eivät tainneet juurikaan olla treenaamassa vaan ihan vain huvin vuoksi näyttäytymässä, että voi sitten kehuskella että kävimpä tossa salilla.

Itse en ainakaan kiinnitä mitään erityistä huomiota kanssatreenaajiin, mitä nyt sitä peruskohteliaisuutta, etten mene laitteeseen, jos jollain on kesken. Keskityn vain siihen omaan suoritukseeni.

Sama täällä, moikkaan vaan tutut salilla ja keskityn sitten omaan treeniini. Jos on aikaa kyylätä ja kommentoida toisten ulkonäköä, ei todellakaan treenaa millään tavalla tehokkaasti.

Vierailija
31/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi syy, miksi IKINÄ en menisi yhdellekään "kuntosalille". Anorektiset pillunsa venyttelijät puolialasti tulee vittuilemaan, laitteet on kaikkien saatanan hiki- ja kusiperseitten yhteiskäytössä, perverssit kyylää munat ojossa, ja tästä kaikesta maksat itsesi kipeeksi!! Huohh...

Kaiken lisäksi ne ovat tautipesiä, joissa kaikki virukset elävät. Mulla on yksi salifani tuttu, joka on koko ajan kipeänä. Itse harrastasn ilmaista liikuntaa ja en ole koskaa kipeänä.

Vierailija
32/57 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Hei muistakaa että tekin voitte olla jollekin tuo ihana mies kun näette missä tahansa syrjintää, kiusaamista, vittuilua turhan päiten. Suut auki ja maailma paremmaksi 😙

No alotampa sanomalla että lopettakaa jo se laihojen haukkuminen!

Vierailija
33/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi syy, miksi IKINÄ en menisi yhdellekään "kuntosalille". Anorektiset pillunsa venyttelijät puolialasti tulee vittuilemaan, laitteet on kaikkien saatanan hiki- ja kusiperseitten yhteiskäytössä, perverssit kyylää munat ojossa, ja tästä kaikesta maksat itsesi kipeeksi!! Huohh...

Mielestäni tuo oli laittamattomasti sanottu.

Kuka lie alapeukuttanut?

Anorektiset pillunsa venyttelijät ja ne jotka ilman vastuksia lonksottelevat olemattomia sisäreisiään toisiaan vasten, samalla kun ottavat kuvia someen?

Vierailija
35/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mitä tässä lukee?!

Hän näyttäisi kyselevän olemattomien viestintätaitojen perään, mitä hänellä ei ilmeisesti ole.

Lisäksi hänellä on jotain ongelmaa pikkuhousujen kanssa. Liekö pikkuhousukauppias tai jotakin.

Tuosta on myös implikoitavissa että hän on kakara joka meluaa liikaa.

Vierailija
36/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ap:sta mieleen asperger. Varsinainen näky.

???

Vierailija
37/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla varmaan samat epämuodostuneista siittiöistä vajavaisesti kehittyneet yksilöt kuin ne siellä Jumbon vaateliikkeessä pientä lasta haukkuneet

Vierailija
38/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, joka oli kommentillaan täysin oikeassa - ja hyvä sinä, salille vain, älä anna periksi!

Vierailija
39/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut vielä luulevat, ettei tämä ole keksitty juttu. (Ainakin mitä katsoo yläpeukuttajia). 10 vuotta olen useilla saleilla käynyt enkä ole koskaan nähnyt tai kuullut mitään vastaavaa, ajatuskin tuollaisesta tuntuu aika utopistiselta. Miettikäähän nyt hieman omalla järjellänne onko julkisella paikalla toisten ulkonäön haukkuminen haukkuminen, tai ylipäänsä toisten lihavaksi haukkuminen kohteliasta ja normaalia? Miksi tätä tapahtuisi sitten salilla?

Tämä äärimmäisen typerä harhaluulo on varmasti yksi syy miksi monet, laihat sekä lihavat, jättävät menemättä salille.

Vierailija
40/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää aikuisia ihmisiä, jotka kiusaavat toisia.

Aivan. Tämä ap:n kertoma ja sitten se IL:n juttu niistä pikkupojalle naureskelevista nuorista naisista. Mikä ihmisiä vaivaa?