Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pilkattiin kuntosalilla - tuntematon mies laittoi pilkkaajille luun kurkkuun!

Vierailija
14.03.2016 |

Olin tänään kuntosalilla jossa kaksi naista naureskelivat ja ivasivat minua ja kuvittelivat etten kuule. "Mitä tuokin läski täällä tekee" Siihen tuntematon, ihana mies tokaisi että "kuntoilevan näyttäisi, kun ei ole aikaa toisten ulkonäköä pohtia". Ihana ihminen, ensin oli todella paha olo, mutta huomenna menen taas salille!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt eivät kyllä omanneet lainkaan fiksua argumetointikykyä.

Vierailija
42/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näitä nuoria naisihmisiä jotka ei osaa käytöstapoja, oikein sikiää?! Onko olemassa nolompaa kun alkaa jotain toista haukkumaan ja naureskelemaan. En ilkeisi edes olla tuollaisen ihmisen seurassa joka ei osaa käyttäytyä ja ei ymmärrä että maailmaa ja elämää ja ihmisiä on muunlaistakin kun se mikä on siinä oman navan ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä näitä nuoria naisihmisiä jotka ei osaa käytöstapoja, oikein sikiää?! Onko olemassa nolompaa kun alkaa jotain toista haukkumaan ja naureskelemaan. En ilkeisi edes olla tuollaisen ihmisen seurassa joka ei osaa käyttäytyä ja ei ymmärrä että maailmaa ja elämää ja ihmisiä on muunlaistakin kun se mikä on siinä oman navan ympärillä.

Niinpä. Ainakin suomalaisten henkinen taso on sellainen että mä en ikinä haluaisi lasteni joutuvan elämään täällä. Siksi en siis ylipäätään tee niitä lapsia. Enkä voisi edes vanhempana estää kunnolla sitä että mun lapsista ei tulisi tuollaisia - osuvat teininä jonkun itserakkaan kovispissiksen kaveriporukkaan ja siinä sit mennään mukana...

Vierailija
44/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä viestintätaidot kirjoitti:

yhtäläillä voidaan tulla vastaamaan naisten huuteluihin, oli missä sitten tahansa -parturissa/kuppilassa/jne., "olet liian kakara edes seuraksi koska meluat". missä on viestintätaidot? mikäli olet miehen puutteessa, oma on ongelmasi. Mutta jos senkin jälkeen vielä auot jotain, hanki vaikkapa toiset pikkuhousut.

kun ei ole kysytty tytsiä mihinkään, noiden meluamisten perusteella annetaan kovatempoinen jäynä joka tuntuu myös paikoissa.

tuo ei rajoitu kuntosaleille.

Sä oot hukannu viestintätaidot? Huomaan. Ja jännästi se miehen"puute" yleensä näyttää vaivaavan ulkopuolisia paljon enemmän kuin sinkkuja itseään.

Vierailija
45/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa salille kaikki pullukat ja laiheliinit ja siltä väliltä! Teidän kanssa olen saanut viritettyä monia hauskoja keskusteluja salin mm. saunan lauteilla.  kommentit toisen ulkonäöstä ovat huonoa ja kakaramaista käytöstä, josta voi ja pitäisikin näpäyttää nasevasti.

Monet, erityisesti nuoret naiset elävät ulkonäkökeskisessä maailmassa, mutta pää on tyhjää täynnä. Oma, yli 20-vuotias poikani, joka  tekee jonkin verran myös mallintöitä, sanoo, että hän ei edes saa kunnon keskustelua aikaan näiden tyhjäpäiden kanssa. Toki joukossa on ihan hyväkäytöksisiä,  reippaita ja ns. kauniitakin nuoria naisia.

Mitä enemmän suuntaa katseensa omaan napaan, sitä ikävämmältä maailma näyttää .

Vierailija
46/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kuntosalilla jossa kaksi naista naureskelivat ja ivasivat minua ja kuvittelivat etten kuule. "Mitä tuokin läski täällä tekee" Siihen tuntematon, ihana mies tokaisi että "kuntoilevan näyttäisi, kun ei ole aikaa toisten ulkonäköä pohtia". Ihana ihminen, ensin oli todella paha olo, mutta huomenna menen taas salille!

Mahtavaa, u go girl!! Äläkä välitä niistä vajakeista enää! Ja ihana mies tosiaan <3

Vierailija
47/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja aloitin kuukausi sitten kuntosalilla käynnin. Jos joku luuperse pissis tulee mulle hirnumaan, niin väännän solmuun sellaset.

Tsemppiä ap kuntoiluun!

Miksi ylipainoista ei saa sanoa läskiksi, mutta normaali- / alipainoista saa sanoa luuperseeksi?

Vierailija
48/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja aloitin kuukausi sitten kuntosalilla käynnin. Jos joku luuperse pissis tulee mulle hirnumaan, niin väännän solmuun sellaset.

Tsemppiä ap kuntoiluun!

Miksi ylipainoista ei saa sanoa läskiksi, mutta normaali- / alipainoista saa sanoa luuperseeksi?

samasta syystä, että valkoista voi sanoa ja sanotaan ihan mistä tahansa rasistiksi, mustaa ei.

Vierailija
49/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tämä fitnessbuumi alkaisi jo mennä ohi niin näistä selfie-belfie-pissiksistä salilla päästäisiin eroon. Olisi miellyttävämpää, kun kaikki keskittyisivät vain siihen omaan treeniinsä. 

Vierailija
50/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap kuntoiluun!

Ai, kenen mielestä saa? En mä ainakaan pidä sen hyväksyttävämpänä laihojen kuin lihavienkaan nimittelyä.

Vierailija
51/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä salilla tuollaista tapahtuu? Olen käynyt monilla, eikä missään olla ääneen naureksittu tai pilkattu toisia. Minulle ei naurettu edes silloin kun verrytellessä pyllähdin maahan, vaikka näytinkin typerältä. Minulle ei naurettu silloinkaan, kun kyykkäsin housuni perseestä halki(!!). Olen nähnyt lihavia, laihoja, lihaksikkaita, heikkoja, eri ikäisiä ja eri kokoisia ihmisiä salilla, eikä ketään ole edes katsottu kieroon.

Tosin, kaikilla saleilla missä olen käynyt on ollut ikärajana 18 v...

Vierailija
52/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä naikkosen viestintätaidot kirjoitti:

yhtäläillä voidaan tulla vastaamaan naisten huuteluihin, oli missä sitten tahansa -parturissa/kuppilassa/jne., "olet liian kakara edes seuraksi koska meluat". missä on viestintätaidot? mikäli olet miehen puutteessa, oma on ongelmasi. Mutta jos senkin jälkeen vielä auot jotain, hanki vaikkapa toiset pikkuhousut.

kun ei ole kysytty tytsiä mihinkään, noiden meluamisten perusteella annetaan kovatempoinen jäynä joka tuntuu myös paikoissa.

Siis mitä vittua sä sönkötät?

Samaa mietin...

Vierailija
53/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan treenin jälkeen ottaa palkkarin pizza raxista?

Vierailija
54/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jollakin tasolla, jos sohvalla lösöttävälle sipsejä syövälle läskille (kuten minä) naureskeltaisiin. Pitäisin moukkamaisena jos ihan ääneen näin ihmeteltäisiin, mutta tajuaisin syyn.

Mutta joku on aikonut tehdä asialle jotain, mennyt kuntosalille/lenkkeilemään ja hänelle nauretaan, ei helvetti. Sehän on kehujen paikka.

Vierailija
55/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oisin vastannut että siksihän käyn täällä jotta nämä läskit lähtee ja naurahtanut päälle. 

Vierailija
56/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei paljon lämmitä. Siksi ollaan kuntosalilla.

Vierailija
57/57 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä noita huutelijoita. Eikö salille lähdetä myös nimenomaan siksi että halutaan niistä läskeistä eroon. Vai täytyykö ensin laihuduttaa itsensä muualla ja sitten voi mennä salille dodaamaan?

Toisekseen ihmetyttää muutenkin nykyään tämä läskikeskustelu. Mitä kukkua se ihan oikeasti kiinnostaa jotakuta jonkun toisen läskit?! Oikeasti?!