Huono tuuri vaateostoksilla aina koot loppuneet!
Meinaan L-XXL sektorilla.
Väliin joudun käyttämään paitoja kokoa
XXL ja niitä usein onnistun löytämään.
Oikeasti minulle käy L koko mutta esim. T-paidoissa ostan reilumman koon jos malli on esim.vartalonmyötäinen.
Mutta se harmittaa ku kaikista kivoista vaatteista viedään heti koot.
Hyvää tuuria tarvitaan, että on oikeaan aikaan paikalla.
Kommentit (8)
Isoja ihmisiä on paljon. Alkaa olla melkoinen vähemmistö 30-50 vuotiaissakin, jotka mahtuu kokoihin xs-m. Ikävä homma.
Miten voi olla? Oman kokemuksen mukaan ALE- rekit onkin sitten aina täynnä vaatteita L- XXL ja muutama XXS ja kaikki normaalit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laihduttaa terveyden ja ulkomuodonkin takia. Hoikemmalle löytyy vaatteita helposti.
En ole ap, mutta mielipide minulla on.
Minä olen 178-senttinen ja ihan normaalipainoinen, mutta kuppikokoni on 85H ja mitta olkapäästä toiseen on 45 cm. Vaikka vyötärön kohdalta S sopisi oikein hyvin, siitä ylemmäs mahtuu vain XXL. Ja tähän ongelmaan lisätään se, että kaikki vaatteet ovat liian lyhyitä. Tässä ei laihduttaminen auttaisi edes siinä tapauksessa, että jäisi vain luut jäljelle - olkapäät eivät silti mahtuisi XXL-kokoa pienempään.
Minun housuni ovat kokoa 38 eli kaiketi M (?), mutta olen rintava, joten T-paidan on pakko olla vähintään kokoa XXL. Onneksi laihdutan ensi kuussa melkein 2 kiloa ja kunhan turvotus laskee, mahdun palstalaisten ihannoimiin vaatteisiin monta kuppikokoa pienempänä.
Minä en taas löydä kivoja kenkiä. Koko 36 loppuu aina, syyksi sanotaan että kauppaan on tilattu vain yksi pari ko. kokoa. Ilmeisesti menisi useampikin kaupaksi...
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas löydä kivoja kenkiä. Koko 36 loppuu aina, syyksi sanotaan että kauppaan on tilattu vain yksi pari ko. kokoa. Ilmeisesti menisi useampikin kaupaksi...
Mun mielestä taas 39-40 aina loppu.
Itelle kans ongelma löytää xl-kokoisia vaatteita. L- ja xxl-kokoa löytyy, mutta xl on aina lopussa. Xxl on mulle jo liian iso ja l taas tuntuu liian lyhyeltä. Tällä paikkakunnalla ei kovin montaa vaateliikettä ole, jolle en olisi jättänyt puhelinnumeroani.
Kannattaa laihduttaa terveyden ja ulkomuodonkin takia. Hoikemmalle löytyy vaatteita helposti.