Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1614)
Sitä, että kannatan myös Tampereen Tapparaa Oulun Kärppien lisäksi ja sitä, että olen nykyään uskovainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.
Älä ole huolissasi. Minun eka kertani oli vasta 31-vuotiaana. Toinen osapuoli oli vähän kokeneempi, mutta homma kuivui siihen, kun minä en ollut enkä osannut.
Ja minä 30v. Olen nainen. Nyt ehkä hämmentävä paljastus: yritin suurentaa vaginaa porkkanalla ennen ekaa kertaa 😔
Mulla kasvaa tummahkoja karvoja perseessä, pakaroita myöten. Kova työ epiloida. N29
Olin ulosotossa vakavan ja holtittoman pikavippikierteen takia 4 vuotta ja 7 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Olin ulosotossa vakavan ja holtittoman pikavippikierteen takia 4 vuotta ja 7 kuukautta.
Mutta selvisit. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta selvisit. Onneksi olkoon!
Niin selvisin 😊
Olen ollut huonoissa suhteissa elämässäni. En enää niihin hankkiutuisi, mutta en halua niistä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut huonoissa suhteissa elämässäni. En enää niihin hankkiutuisi, mutta en halua niistä puhua.
Samoin. Joukossa varattu mies, joka näytteli eronnutta. Ei olisi tunnustanut olevansa avioliitossa, ellen olisi puristanut tietoa ulos. Tampereelta, yöks. Ja nyt jälkeenpäin olen miettinyt, että ilmeisesti naistuttuni oli jo vuosia aikaisemmin nainut tämän saman häntäheikin kanssa risteilyllä. Häntis oli ollut työpaikan budjetti/tilinpäätösristeilyllä. Tiedot täsmäävät. Oli siis kunnon pettäjäpanomiesperheenisä. Varmaan moni täällä tunnistaisi äijän, jos laittaisin tuntomerkkejä.
Painoni. Tottakai näkyy päälle päin, etten ole sieltä pienimmästä päästä. Kenenkään en kuitenkaan paljastaisi todellista painoani: 107 kiloa. Olen kuitenkin pitkä, joten jotenkin saan häivytettyä muhkuroitani. Esim. 85-kiloisena näytin vielä hyvinkin hoikalta, koska minulla on lihaksia. Missään tapauksessa tämä nykyinen paino ei kuitenkaan ole naiselle sopiva! Hävettää paino ja hävettää se etten ole onnistunut laihduttamaan.
Olen ollut vuosia seksisuhteessa varattuun mieheen. Koko sen suhteen ajan: seurustelun, kihloissa olon, raskausajan (toisen) ja naimisiin menon jälkeen. Suhde tosin on hiipumaan päin. Itse olen ollut sinkku ja muita miehiä ei ole ollut kuvioissa tänä aikana.
Että olen kymmenen vuotta juonut salaa ja sairastunut alkoholiriippuvuuteen. Nyt olen kuivilla ja tilanne näyttää hyvältä, mutta en tiedä kerronko ikinä totuutta kellekään. Olen siis keski-ikäinen äiti ja palkansaaja, ihan "normaali" ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kotona suihkua, ei ole ollut yli 10 vuoteen. Käyn suihkussa työpaikalla, kuntosalilla tai uimahallissa. Pesen hiukset kainalot ja varpaat usein vessan lavuaarissa, jos en jaksa lähteä muualle suihkuun. Meillä on monta pientä lasta jotka raahaan vähintään kerran viikossa uimahalliin pesulle.
Eikö teillä kylpyhuoneessa edes ole käsisuihku?
Kirjoitan nettiin homofanfictionia. Parhaalla ficillä on yli 10 000 tykkäystä, mutta en koskaan halua kenenkään tietävän, että minä sen kirjoitin.
Harrastin kännissä seksiä 30 vuotta vanhemman miehen kanssa, itse olin tuolloin vähän alle 30v. En edes tajua, että miksi. Ei se mies ollut mitenkään kiinnostava ja seksikäs. Ehkä vain sinkkuna kaipasin, että joku pitää edes hetken lähellä. Tai siis kännisessä mielessä ajattelin niin. On mulla muitakin yhden illan juttuja ollut, mutta tämä yksi kaduttaa ja paljon. Mies vieläpä naimisissa ja tunnen jollakin tavalla hänet lapsensa jotka mua vanhempia.
Köyhä rikas salaa.
Kukaan ei osaa arvata eikä tiedä.
Ja velkojat saivat vain osan veloistaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Yel kirjoitti:
Että on paaaljon rahaa ja sijoituskämppiä ymv. Aina pitää esittää köyhää yrittäjää
Ihmekommentti. Eikös yleensä ole päinvastoin, eli moni yrittää esittää rikasta yrittäjää, vaikka velalla rakennettu korttitalo olisi luhistumassa?
Kyllä huomaa että joku "pentu" kommentoi ihmetellen joka kommenttia kun ei ole itsellä elämänkokemusta vielä.
Minä, jo hyvinkin keski-ikäinen hyvää palkkaa saava henkilö, tiedän että hyvin monet kaltaiseni peittelevät varallisuuttaan ja kovaa palkkaa.
Tämä siksi että kateellisia riittää ja jos mikä niin rahan näkyminen elämässä ärsyttää niitä joilla ei ole mahdollisuutta samaan. Välttelen myös rahasta ja rahan tuomista ylellisyysasioista puhumista (ainakaan enemmälti), koska sellaiset leimataan usein leveilijöiksi ja rahoillaan kerskaajiksi, eteenkin taas niiden toimesta joilla rahaa ei ehkä ole.Minulla oli taannoin ihan hassu tilanne josta yllätyin ja harmistuinkin. Ostin 3v vanhan vähän ajetun auton ja muutama kaverini kuittaili siitä ja muutamasta muustakin rahankäytöstäni (ulkomaan matkat) ihan absurdilla tavalla ja useaan kertaan. Olisiko pitänyt ostaa joku 10v vanha 5000€ maksava rottelo vai ajaa vaan fillarilla ja talvella potkurilla.
Ei tässä kateellisten maassa voi varallisuuttaan näyttää. Tosin asuessani ulkomailla näin ja tapasin useitakin tosi rikkaita eikä heistä olisi ikinä uskonut päällepäin miten rikkaita ovatkaan. En heti esim. tunnistanut legendaarista Ikean perustajaa, miljardööriä, joka hengaili ruokakaupassa kumpparit jalassa vanha kulahtanut villapaita päällä enkä formulakuskin rouvaa joka papiljotit päässä istui puiston penkillä. Matala profiili on joskus paras.
Tähän liittyen: monet persaukiset pintaliitäjät yrittävät päteä just ulkoisilla jutuilla. Halutaan antaa varakas vaikutelma vaikkei edes ymmärretä tosi laatujutuista mitään. Läpinäkyvää :D
Toivottavasti pesit erittäin hyvin. Infektiot suussa voivat olla tosi ikäviä. Vanhoilla sylkeäkään ei aina erity kunnolla.