Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta

Vierailija
14.03.2016 |

Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...

Kommentit (1614)

Vierailija
861/1614 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi työkavereiden tietävän etten ole koskaan seurustellut, mulla ei ole ollut sosiaalista elämää 15 vuoteen ja vietän kaiken vapaa-aikani yksin kotona, menetin neitsyyteni vasta 26-vuotiaana. Meitä on 30 mamman poppoo työpaikalla ja olen ainoa (iki)sinkku.

Vierailija
862/1614 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimakuni on epätavallinen ikäiselleni.

Kuuntelen suomalaisia tangoja ja vanhoja iskelmiä. Olen siis 20v.

Kukaan ei tiedä musiikkimaustani.

Sama täällä mutta kuuntelen mielelläni varsinkin stressaantuneena AC/DC tä ym kasarin raskasta rokkia volyymit kaakossa.

Olen jo mummo, 55v.

Kyllä stressi hälvenee - kokeilkaapa!

https://music.youtube.com/watch?v=FrFvNphZ5BQ&feature=share

Miten se olisi epätyypillistä musiikkia 80-luvun teinille? Vanhat iskelmät ja tangot ovat enemmän erossa nykyisten parikymppisten maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1614 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.

Voitin veikkauksen pelissä 540000 euroa, enkä halua lokkeja vierelleni.

Kellä tonni on, se tonnin kätkeköön.

Vierailija
864/1614 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri kirjoitti:

Sanon,että kasvatan chiliä ja terttutomaatteja, avomaankurkkuja yms. Totta, mutta oikeasti kasvatan kukkaa.

Voitko ruveta pitämään koulutuskeskusta missä opetetaan tätä jaloa työtäsi?

Tuolla ainakin on valoisa tulevaisuus kommari suomessa.

Kannattaa opetella itse. Mistä moinen kettuilu.

Vierailija
865/1614 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuinka jämähdin kiinni erääseen henkilöön, joka on ainoa jota olen koskaan rakastanut.

Olen menneisyyden vanki

sanan varsinaisessa merkityksessä!

Vierailija
866/1614 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haaveilen vain ja ainoastaan vanhemmista miehistä. Siis miehistä, jotka ovat saman ikäisiä kuin oma isäni. En tiedä miksi näin, mutta niin se on aina mennyt. Jotenkin puree se karisma ja kokemus... mutta sitten taas ei iske yhtään tosielämän läähättävät pervot setämiehet, jotka ovat onnensa kukkuloilla jos joku nuori nainen haluaisi heitä. Että joo... sanotaan vaikka näin, että jos olisi sellainen vanhempi hienostunut miesprostituoitu, joka pukeutuu kaksiosaiseen pukuun ja joka ottaa sellaisen täydellisen kontrollissa olevan komentavan/ohjaavan/isällisen roolin niin olisin täysin sulaa vahaa. Ja ei nyt välttämättä tarvitse olla prostituoitu, mutta sanoin sen pelkän turvallisuuskäsitteen vuoksi. Toisin sanoen haluisin antaa tällaiselle miehelle ihan pirusti valtaa, mutta kuitenkin saada sen turvavakuuden että kun sanon ei niin oikeasti kuuntelee. 

Vierailija
867/1614 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en ole työelämässä. Eläkkeellä jo vuosia. Ristiriitaista koska monet haluavat tähän mutta mua vain turhauttaa vuosia jatkunut tilanne. Jos menisin töihin tulot putoaisivat ja joutuisin talousahdinkoon.

Vierailija
868/1614 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en tunne itseäni naiseksi, mutta olen silti hullaantunut erääseen miespuoliseen henkilöön. Pahinta on että tää mies on osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan ja näkee mut ilman muuta naisena.

Vierailija
869/1614 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jouduin puolipakotetusti, manipuloinnin seurauksena naimisiin vaikka en edes kosinut.

Oisin halunnut erään toisen. Oli liian myöhäistä perääntyä.

Ehkä tämä oli se kuuluisa järkiavioliitto, lapset kasvatettu aikuisiksi ja yhdessä edelleen.

Ai niin, kyllähän lisäkseni ainakin 1 ihminen tietää tämän.

Jos asuit Suomessa tai muussa länsimaassa, ei ollut liian myöhäistä perääntyä. Sellainenkin asia täällä on kuin avioero.

Vierailija
870/1614 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän anaaliseksistä. Haluaisin olla monen miehen putkeen panettavana, mutta vain kakkoseen.

Tule vaimokseni.

Vierailija
871/1614 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleton maho kirjoitti:

Että en tunne itseäni naiseksi, mutta olen silti hullaantunut erääseen miespuoliseen henkilöön. Pahinta on että tää mies on osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan ja näkee mut ilman muuta naisena.

Miksi asettelet esteitä rakkautesi tielle?

Vierailija
872/1614 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
873/1614 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi kertomaan kuinka huono-onninen olen ollut, koska kukaan ei uskoisi viidesosaakaan. Jos joku saisi muuta kautta selville mitä olen kokenut siitä taas en olisi moksiskaan.

Vierailija
874/1614 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on narsistinen persoonallisuushäiriö ja olen satuttanut seurustelu kumppaneita pahoin. Onneksi nyt terapiaan ja toivon että auttaa, niin en jää kiinni siitä että olen hieveä ihminen (olen silti narsisti, en tee muiden takia

Vierailija
875/1614 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä menisi kertomaan kuinka huono-onninen olen ollut, koska kukaan ei uskoisi viidesosaakaan. Jos joku saisi muuta kautta selville mitä olen kokenut siitä taas en olisi moksiskaan.

Täähän kuulostaa ihan minun elämältä 👍

Olen usein miettinyt että miten ihmeellä olenkaan selvinnyt suht tervejärkisenä ja jaksanut näinkin pitkälle ja vieläpä yksin, tätä epäonnen kyllästämää elämääni.

Kyllä on joku heitellyt kapuloita rattaisiin koko aikuisiän vähän väliä. Aina kun elämä on tuntunut hetkenkään menevän hyvin ja/tai olen voinut sanoa olevani onnellinen, kohta joku läsähtää päin näköä, isompi tai pienempi asia, mutta kuitenkin jotain sellaista mikä taas tiputtaa sinut lähtökuoppaan.

Vierailija
876/1614 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miten paljon olenkaan elämäni aikana valehdellut erilaisista asioista. En sillä ettäkö olisin siitä saanut itselleni mitään hyötyä vaan ihan vain siksi että häpeän omaa elämäntilannettani tai milloin mitäkin asiaa. Olen keksinyt valkoisia valheita tai hiukan muunnellut totuutta ihan vaan että pääsen eteenpäin kiusallisesta tilanteesta tai etten loukkaa toisia. Jännä mitä kaikkea häpeäminen saa meissä aikaan.

Eikä tämän tunnu edes pahalta koska kaikki tekevät niin, osa ei edes tajua tekevänsä tätä ja luulevat olevansa yltiörehellisiä.

Työelämässä valehtelu tai asioiden muuttaminen omiin tarkoitusperiinsä ja hyödyksi on arkipäivää siinä teatteriesityksessä jota päivät siellä vedämme. Valehtelemme kollegoille, esihenkilöille, asiakkaille millon mitäkin. Pikemminkin joskus olen joutunut kokemaan se, että kun olen ollut rehellinen ja kertonut asian niinkun se on, niin olen joutunut siitä hankaluuksiin ja esihenkilöni silmätikuksi.... joten opin taas lisää valehtelemaan.

Vierailija
877/1614 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että luen ketjuja täällä ja joskus jopa kommentointkin. Hävettäisi niin perkeleesti mikäli joku saisi tietää.

Vierailija
878/1614 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran itsekuria, etten kerro sitä täälläkään.

Vierailija
879/1614 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän että vaimolla ollut suhde neekeriin! Vihaan vaimoa ja olen yhdessä vain niin kauan että lapset pärjää omillaan. Onneksi on pari suomalaista naista hoitona! 5v ja lennät akka pihalle!

Vain 2 sivuhoitoa? No kyllä ymmärrän, jos hävettää.

Vierailija
880/1614 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään todella helposti koukkuun alkoholiin. Varsinkin olueeseen. Sen takia en juurikaan juo alkoholipitoisia juomia. En vaan uskalla. Muille väitän etten pidä alkoholista tai ettei vaan tee mieli.

Oluthan ei edes ole alkoholia. Sivistysmaissa se lasketaan elintarvikkeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän