Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan taas annoksen heroiinia kohta.
Vanhin lapseni lähti 2 tuntia sitten ruokailemasta ja selattuani tinderistä oli tullut uusia matcheja/viestejä. En lukenut.
Juuri nyt minua kiinnostaa taas piikki. Parin päivän putki edessä - etätyöt tehty , loput teen viikonloppuna./su -iltana.
Ma. taas skarppina toimistolle.
Idean sain Nick Caven Tren visiitistä.
Kuuntelen klassistakin ja rockia , juon hyvää punaviiniä ja uppoudun ajatuksiini, sytytän kynttilöitä klisesti - tämä on minun aikaani, tämä on minun turvallinen tila.
En tarvitse naista, en lasta, en yhteiskuntaa, en politiikkaa, en mitään pariin päivään ja nautin siitä.
Tarkoitatko, että kykenet itse päättämään ja säänöstelemään heroininkäyttöäsi?
Heräsin juuri.
Valvoin koko yön ja nukuin päivän. Tulin suihkusta ja avasin viinipullon, laitoin musiikkia soimaan.
En tietenkään väitä - olen addikti. Olen käyttänyt - 98 asti. Pystyn tarvittaessa olemaan kuukausia ilman, mutta en ole nähnyt mitään syytä toistaiseksi lopettaa.
Ihmissuhteet ja duuni ok. Rahaa toki menee ja mentaalisesti tulee välillä vaikeata - silloin on esim. 6kk. tauon paikka.
Toivon tosi useiden ihmisten kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkimakuni on epätavallinen ikäiselleni.
Kuuntelen suomalaisia tangoja ja vanhoja iskelmiä. Olen siis 20v.
Kukaan ei tiedä musiikkimaustani.Sama täällä mutta kuuntelen mielelläni varsinkin stressaantuneena AC/DC tä ym kasarin raskasta rokkia volyymit kaakossa.
Olen jo mummo, 55v.
Kyllä stressi hälvenee - kokeilkaapa!
Itse olen taas "kiltti ja ujo" alle 30 v nainen ja pidän myös sellaisesta musiikista mistä moni ei arvaisi minun pitävän. Voin kuunnella hyvinkin "raakaa" metallimusiikkia ja monesti pidän niistä biiseistä paljon. Esim deathcore biisejä kuuntelen mielelläni. Yksi uusi suosikki esim Bring me the Horizon- Don't go. Toinen suosikki on sellaiset "screamo" tyyliset voi biisit. Kukaan ei tiedä musiikkimaustani mitään. En ole koskaan halunnut edes puhua tarkemmin kenellekään. Samoin en omaa läheisiä juurikaan. Joskus tosin olisi kiva jakaa ajatuksia musiikkiin liittyen.
Siis korjaus edelliseen eli screamo tyyliset biisit. En tiedä mistä tuo voi sana tuonne tuli.
Olen ihastunut esihenkilööni.
Taas.
Vierailija kirjoitti:
Olen vetänyt suonensisäisiä aineita 15vuotiaana ja tätä kesti vuoden. Eikä kukaan uskoisi minusta. Olen raitis ja hyväpalkkaisessa asiantuntija töissä. Häpeän kokemaani ja se oksettaa.
Se on mennyttä. Olet päässyt suosta ja olet nyt raitis. Ole ylpeä saavutuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
En tee kotona töiden jälkeen mitään muuta kun syön roskaruokaa, katon netflixiä ja itken. Töissä esitän normaalia, samoin vanhemmille ja harvoille kaveteille. Oikeasti vihaan työtäni ja elämääno enkä jaksaisi puhua ärsyttäville työkavereille, enkä oikein kellekään muillekaan, sanaakaan. En kestä ihmisiä. Olen varmaan masentunut, mutta en jaksa hakea apua, enkä uskalla, kun en halua joutua laitokseen.
Eiköhän sut terapiaan ohjata eikä laitokselle jos olet masentunut. Psykiatriselle joutuu ne jotka on vaaraksi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä musiikkimaustani.Sama täällä mutta kuuntelen mielelläni varsinkin stressaantuneena AC/DC tä ym kasarin raskasta rokkia volyymit kaakossa.
Olen jo mummo, 55v.
Kyllä stressi hälvenee - kokeilkaapa!Itse olen taas "kiltti ja ujo" alle 30 v nainen ja pidän myös sellaisesta musiikista mistä moni ei arvaisi minun pitävän. Voin kuunnella hyvinkin "raakaa" metallimusiikkia ja monesti pidän niistä biiseistä paljon. Esim deathcore biisejä kuuntelen mielelläni. Yksi uusi suosikki esim Bring me the Horizon- Don't go. Toinen suosikki on sellaiset "screamo" tyyliset voi biisit. Kukaan ei tiedä musiikkimaustani mitään. En ole koskaan halunnut edes puhua tarkemmin kenellekään. Samoin en omaa läheisiä juurikaan. Joskus tosin olisi kiva jakaa ajatuksia musiikkiin liittyen.
Mummot ja vaarit luulee että ne on jotenkin kummallisia kun ne kuuntelee tuota hevipasketta ja pelaa tietsikapeliä, ihan keskiluokkaisia asioita ne on.
Niin moni täälläkin on kehaissut hevimusiikilla ja tietsikapeleillä...on paljon harvinaisempaa ettei pelaa vaikka it-taidot on kunnossa. Ja jos kehuisit pelaavasi shakkia kuuntelvasi klassista tai jazzia niin olis paljon hämmästyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Mun koti on aivan hirveän sotkuinen. En jaksa järkyttävän väsymyksen takia siivota kunnolla. Se hävettää ihan sikana. En päästä ketään kotiini vieraaksi, keksin aina tekosyyn, jonka takia pitää tavata muualla.
Onko rauta-arvot kohdillaan? Ja kysyn ihan siksi että minulla löyty pahimpaan väsymykseen syy sieltä... totta kai voi muukin syy olla mutta kannattaa testata.
Asia mistä kukaan ei tiedä, pysyy salaisuutena edelleen .........:o)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo mummo, 55v.
Kyllä stressi hälvenee - kokeilkaapa!Itse olen taas "kiltti ja ujo" alle 30 v nainen ja pidän myös sellaisesta musiikista mistä moni ei arvaisi minun pitävän. Voin kuunnella hyvinkin "raakaa" metallimusiikkia ja monesti pidän niistä biiseistä paljon. Esim deathcore biisejä kuuntelen mielelläni. Yksi uusi suosikki esim Bring me the Horizon- Don't go. Toinen suosikki on sellaiset "screamo" tyyliset voi biisit. Kukaan ei tiedä musiikkimaustani mitään. En ole koskaan halunnut edes puhua tarkemmin kenellekään. Samoin en omaa läheisiä juurikaan. Joskus tosin olisi kiva jakaa ajatuksia musiikkiin liittyen.
Mummot ja vaarit luulee että ne on jotenkin kummallisia kun ne kuuntelee tuota hevipasketta ja pelaa tietsikapeliä, ihan keskiluokkaisia asioita ne on.
Niin moni täälläkin on kehaissut hevimusiikilla ja tietsikapeleillä...on paljon harvinaisempaa ettei pelaa vaikka it-taidot on kunnossa. Ja jos kehuisit pelaavasi shakkia kuuntelvasi klassista tai jazzia niin olis paljon hämmästyttävämpää.
No eihän nykynuorison pitänyt enää tykätä metallimusiikista. Ainakin täällä aina jaksetaan sanoa samaa. Ja en koe itseäni vielä mummuasteella olevaksi. Samoin olen itse soittanut kahta soitinta joten klassinen musiikki hyvin tuttua myös. Terveisin tuon yllä olevan viestin kirjoittanut alle 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Että olen "rakastunut" Hollywood tähteen. En ole saanut häntä mielestäni siitä asti kun alkukesästä näin Punaisen lohikäärmeen. Kuolisin häpeästä jos joku tietäisi että iltaisin googlettelen hänen kuviaan ja haastatteluja.
Ralph Fiennes? Taisit kirjoittaa toiseenkin ketjuun tästä.
Vierailija kirjoitti:
Jännitän pahasti sosiaalisia tilanteita. Jännitin jo lapsena, mutta teini-iän jälkeen oireilu paheni ja on jatkunut jo yli kymmenen vuotta. Pahimpia ovat yhteisruokailu ja tilanteet joissa joudun tai luulen joutuvani huomion kohteeksi. Esimerkiksi tuttujen kanssa ruokailun olen joutunut jättämään kesken kun kädet ovat alkaneet tärisemään niin paljon ettei syömisestä tule mitään. Kahvipöytäkeskustelussa alan tärisemään jos rohkaistun sanomaan jotain. Opinnot jäivät kesken osin siksi että esiintymistilanteet ja ryhmätyöt tuottivat järkyttävästi ahdistusta vaikka yritin parantaa jännittämistäni mm. lääkityksellä ja psykologikäynneillä (joita myös jännitin kovasti). Ihmeekseni olen kaikesta huolimatta päässyt työelämään, jossa työpäiviin turvaa tuovat rutiinit, sosiaalisten kanssakäymisten ennakoitavuus ja lääkitys. Siitä huolimatta syön töissä vain tietynlaisia ruokia jotta yhteisruokailut olisivat siedettävämpiä. Vähemmän yllättäen minulla ei ole sosiaalista elämää vapaa-ajalla. Todennäköisesti lapsuuden kokemuksilla ollut vaikutusta siihen että mieleni on ylivirittynyt näkemään uhkakuvia ja riskejä sellaisissakin tilanteissa missä niitä ei oikeasti ole.
Voimia sinulle 🙏 Ihanaa että olet kuitenkin löytänyt työn itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epäonnistunut kaikissa merkittävissä asioissa elämässäni. Täällä sitä silti sitkeäsi roikutaan.
Vauva-palstalla roikkuminen on kyllä monen mielestä jopa tärkeä elämäntehtävä.
Kyllä täällä roikkuminen on elämän suola. Ehdottomasti.
Palstamamma #1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epäonnistunut kaikissa merkittävissä asioissa elämässäni. Täällä sitä silti sitkeäsi roikutaan.
Vauva-palstalla roikkuminen on kyllä monen mielestä jopa tärkeä elämäntehtävä.
Kyllä täällä roikkuminen on elämän suola. Ehdottomasti.
Kiitos hauskoista kommenteista omaan haudanvakavaan asiaan, jota en halua kertoa kenellekään.
Saattaa olla, että vauvalla roikkuminen korreloi positiivisesti elämän näköalattomuuden kanssa. Tai luultavasti on jokin määrä vauvaa, joka nostaa iloisuutta. Täällähän voi myös opastaa muita ja itsekin kohdata viisaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosi useiden ihmisten kuolemaa.
Mulla niitä on 2 tällä hetkellä luupissa.
Että jouduin puolipakotetusti, manipuloinnin seurauksena naimisiin vaikka en edes kosinut.
Oisin halunnut erään toisen. Oli liian myöhäistä perääntyä.
Ehkä tämä oli se kuuluisa järkiavioliitto, lapset kasvatettu aikuisiksi ja yhdessä edelleen.
Ai niin, kyllähän lisäkseni ainakin 1 ihminen tietää tämän.
Musiikki mausta: musiikki ollut aina tärkeää. Suosikkeja Blind Channel, jotkut Gabrielin biisit, Samla gamla vånliga suorastaan nero biisi, Linkin Park ym. Iskelmät eivät iske mutta työkavereitten mielestä tämä ikäisen 56 vuotiaan naisen pitäis keskittyä Koohon ja Viskariin ym. ja käydä Iskelmä festareilla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.
Voitin veikkauksen pelissä 540000 euroa, enkä halua lokkeja vierelleni.
Täällä minä olen taas Ei huolta asetus alkaa taas paasaus