Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa minulle? On tuhlannut kakki rahansa..

Vierailija
14.03.2016 |

Mitä teen kun mies ilmoitti rahapäivänään, että maksaa vain yhden laskun, eikä hänellä jää rahaa etes omaan osuuteen lainanlyhennyksestä, joten minun pitää maksaa koko lainan lyhennys + iso kasa muita laskuja.
Miehelle jäi noin 1000€ rahaa tämän laskun jälkeen, minkä suostui maksamaan.

Voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa, kun minua todellakin kiinnostaa, että minne tämä noin 1000€ rahaa on hävinnyt?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi vaatia. Mutta avoin keskustelu kannattaa.

Vierailija
2/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia, miehen ei ole pakko niitä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Mutta voit keskustella asiasta ja tehdä omat johtopäätöksesi jatkon suhteen. 

Vierailija
4/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä tiliotetta vaatia. Voisit keskustella miehesi kanssa mihin hän on rahat käyttänyt.

Vierailija
5/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moes vaatii tuon jälkeen eroa...

Vierailija
6/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkirahojen tuhlaaminen on kyllä paljon pahempi asia kuin pissirahojen tuhlaaminen.

Vierailija
7/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moes vaatii tuon jälkeen eroa...

Mitä sitten?

Ei sieltä tiliotteelta välttämättä mitään edes selviäisi. 

Vierailija
8/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen kun mies ilmoitti rahapäivänään, että maksaa vain yhden laskun, eikä hänellä jää rahaa etes omaan osuuteen lainanlyhennyksestä, joten minun pitää maksaa koko lainan lyhennys + iso kasa muita laskuja.

Miehelle jäi noin 1000€ rahaa tämän laskun jälkeen, minkä suostui maksamaan.

Voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa, kun minua todellakin kiinnostaa, että minne tämä noin 1000€ rahaa on hävinnyt?

Rahapäivänään?

Vierailija
9/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on ajatellut syödä tässä kuussa ja ensi kuussa, kun maksaa sitten teidän molempien lyhennykset ja läjän laskuja?

Vierailija
10/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä kysyä voi? Miksi pitää tiliote vaatia?

Vierailija
11/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelyn aihe: miten ihmeessä te vapaaehtoisesti menette kimppaan ja vielä lisäännyttekin toistaitoisten kusipäiden kanssa?

Vierailija
12/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia ! 

Vierailija
13/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea voi vaatia, mutta ei välttis saa.

Vierailija
14/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylääjä kirjoitti:

Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia ! 

Mä totta tosiaan ilahtuisin yllätysmatkasta, jos sen vuoksi joutuisin ennakoimatta maksamaan molempien lainanlyhennykset sekä koko talouden lähes kaikki laskut. 

Vierailija
15/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylääjä kirjoitti:

suosittelen ettet osta lahjoja naisellesi, jos sun mielestä hyvä lahja on sellainen joka edellyttää naista hoitamaan koko perheen laskut ja velat.

Vierailija
16/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei osaa hoitaa raha-asioitaan, niin heitä pihalle.

Vierailija
17/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyylääjä kirjoitti:

Mä totta tosiaan ilahtuisin yllätysmatkasta, jos sen vuoksi joutuisin ennakoimatta maksamaan molempien lainanlyhennykset sekä koko talouden lähes kaikki laskut. 

Just näin ja jotenkin musta tuntuu että siihen matkaan pitäisi järjestää aikaakin jostain ja osa meistä käy töissä.

Vierailija
18/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää suomalaiset naiset on ihmeellisiä vänisiöitä ! 

Vierailija
19/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylääjä kirjoitti:

Mitähän helvetin järkeä on ostaa tonnin matka, jos sen ostettuaan ei kykene suoriutumaan pakollisista asumis-ja elinkustannuksista?? Eihän se mikään lahja naiselle ole, jos hän joutuu sen matkan maksamaan sillä, että maksaa kaikki arjen kulut!

Vierailija
20/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkasta ei ole kyse. Eikä mistään, mitä olisi minulle ostanut.

Minulla oli joku kuukausi sitten syntymäpäivät ja mies ei silloinkaan ostanut mitään. Luetteli kyllä mitä oli ajatellut ostaa, mutta sitten sanoi "et sinä mitään ansaitse".

Ap