voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa minulle? On tuhlannut kakki rahansa..
Mitä teen kun mies ilmoitti rahapäivänään, että maksaa vain yhden laskun, eikä hänellä jää rahaa etes omaan osuuteen lainanlyhennyksestä, joten minun pitää maksaa koko lainan lyhennys + iso kasa muita laskuja.
Miehelle jäi noin 1000€ rahaa tämän laskun jälkeen, minkä suostui maksamaan.
Voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa, kun minua todellakin kiinnostaa, että minne tämä noin 1000€ rahaa on hävinnyt?
Kommentit (41)
Voit vaatia, miehen ei ole pakko niitä näyttää.
Et voi. Mutta voit keskustella asiasta ja tehdä omat johtopäätöksesi jatkon suhteen.
Tarviiko sitä tiliotetta vaatia. Voisit keskustella miehesi kanssa mihin hän on rahat käyttänyt.
Kakkirahojen tuhlaaminen on kyllä paljon pahempi asia kuin pissirahojen tuhlaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Moes vaatii tuon jälkeen eroa...
Mitä sitten?
Ei sieltä tiliotteelta välttämättä mitään edes selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen kun mies ilmoitti rahapäivänään, että maksaa vain yhden laskun, eikä hänellä jää rahaa etes omaan osuuteen lainanlyhennyksestä, joten minun pitää maksaa koko lainan lyhennys + iso kasa muita laskuja.
Miehelle jäi noin 1000€ rahaa tämän laskun jälkeen, minkä suostui maksamaan.Voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa, kun minua todellakin kiinnostaa, että minne tämä noin 1000€ rahaa on hävinnyt?
Rahapäivänään?
Mitä mies on ajatellut syödä tässä kuussa ja ensi kuussa, kun maksaa sitten teidän molempien lyhennykset ja läjän laskuja?
Eikö sitä kysyä voi? Miksi pitää tiliote vaatia?
Edelleen ihmettelyn aihe: miten ihmeessä te vapaaehtoisesti menette kimppaan ja vielä lisäännyttekin toistaitoisten kusipäiden kanssa?
Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia !
kaikkea voi vaatia, mutta ei välttis saa.
kyylääjä kirjoitti:
Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia !
Mä totta tosiaan ilahtuisin yllätysmatkasta, jos sen vuoksi joutuisin ennakoimatta maksamaan molempien lainanlyhennykset sekä koko talouden lähes kaikki laskut.
kyylääjä kirjoitti:
suosittelen ettet osta lahjoja naisellesi, jos sun mielestä hyvä lahja on sellainen joka edellyttää naista hoitamaan koko perheen laskut ja velat.
Jos tyyppi ei osaa hoitaa raha-asioitaan, niin heitä pihalle.
Vierailija kirjoitti:
kyylääjä kirjoitti:
Mä totta tosiaan ilahtuisin yllätysmatkasta, jos sen vuoksi joutuisin ennakoimatta maksamaan molempien lainanlyhennykset sekä koko talouden lähes kaikki laskut.
Just näin ja jotenkin musta tuntuu että siihen matkaan pitäisi järjestää aikaakin jostain ja osa meistä käy töissä.
Kyllä nää suomalaiset naiset on ihmeellisiä vänisiöitä !
kyylääjä kirjoitti:
Mitähän helvetin järkeä on ostaa tonnin matka, jos sen ostettuaan ei kykene suoriutumaan pakollisista asumis-ja elinkustannuksista?? Eihän se mikään lahja naiselle ole, jos hän joutuu sen matkan maksamaan sillä, että maksaa kaikki arjen kulut!
Matkasta ei ole kyse. Eikä mistään, mitä olisi minulle ostanut.
Minulla oli joku kuukausi sitten syntymäpäivät ja mies ei silloinkaan ostanut mitään. Luetteli kyllä mitä oli ajatellut ostaa, mutta sitten sanoi "et sinä mitään ansaitse".
Ap
No et voi vaatia. Mutta avoin keskustelu kannattaa.