Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa minulle? On tuhlannut kakki rahansa..

Vierailija
14.03.2016 |

Mitä teen kun mies ilmoitti rahapäivänään, että maksaa vain yhden laskun, eikä hänellä jää rahaa etes omaan osuuteen lainanlyhennyksestä, joten minun pitää maksaa koko lainan lyhennys + iso kasa muita laskuja.
Miehelle jäi noin 1000€ rahaa tämän laskun jälkeen, minkä suostui maksamaan.

Voinko vaatia miestä näyttämään tiliotteensa, kun minua todellakin kiinnostaa, että minne tämä noin 1000€ rahaa on hävinnyt?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkasta ei ole kyse. Eikä mistään, mitä olisi minulle ostanut.

Minulla oli joku kuukausi sitten syntymäpäivät ja mies ei silloinkaan ostanut mitään. Luetteli kyllä mitä oli ajatellut ostaa, mutta sitten sanoi "et sinä mitään ansaitse".

Ap

Sillä lailla.

Jaxuhali<3

Vierailija
22/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joku kuukausi sitten syntymäpäivät ja mies ei silloinkaan ostanut mitään. Luetteli kyllä mitä oli ajatellut ostaa, mutta sitten sanoi "et sinä mitään ansaitse".

Ap

Ja tällaisen nuppusen kanssa olet ja elät? Nyt tiukka keskustelu. Huonolta näyttää, mutta ole niskan päällä äläkä ala elättään miestäsi. Nyt selväksi miehelle, että seuraavan lainanlyhennyksen maksaa mies kokonaan. Jos ei onnistu niin sitten varmaan alat miettimään muita vaihtoehtoja..-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylääjä kirjoitti:

Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia ! 

Sinun mielestä siis yllätysreissu on tärkeämpi kuin lainanlyhennys? Huh huh teitä miehiä...

Vierailija
24/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika jännää. Kerros nyt vaikka kolme syytä, miksi te olette vielä yhdessä? Tai edes yksikin riittää...

Vierailija
25/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä lailla.

Jaxuhali<3

Eli tuossahan tuo vastaus tulikin. Mies kyllästynyt elättään sua ja ajatellut että et sinä mitään ansaitse ja siinäpähän maksat kerranki laskut. 

Vierailija
26/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä naiselle välttämättömiä asusteita rahalla aina saa. Mies joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella oltava?

Vierailija
27/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatii sua maksamaan laskunsa niin kyllä selvitys pitää tulla tai sitten vaan jätät hänen laskunsa maksamatta. Sopikoon itse velkojien kanssa.

Vierailija
28/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipeilijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä lailla.

Jaxuhali<3

Eli tuossahan tuo vastaus tulikin. Mies kyllästynyt elättään sua ja ajatellut että et sinä mitään ansaitse ja siinäpähän maksat kerranki laskut. 

Ei elätä. Tienataan lähes saman verran.

Ap

Vierailija
29/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia, miehen ei ole pakko näyttää ja mikäli ei näytä niin sinun ei tarvitse tuhluria elättää. Syököön sammalta ulkona.

Vierailija
30/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi jo sanoa lompakkoloisimiseksi.

Vierailija
31/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaatii sua maksamaan laskunsa niin kyllä selvitys pitää tulla tai sitten vaan jätät hänen laskunsa maksamatta. Sopikoon itse velkojien kanssa.

Perheen yhteisistä laskuista on kysymys.

Ap

Vierailija
32/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia. Ihan ihme vastauksia. Älä muuten maksa miehen laskuja, hoidaa vaan oma osasi. 

Vierailija
33/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyylääjä kirjoitti:

Mitäs jos se mies on ostanu sulle vaikka 1000€ matkan lahjaks ja ei halua paljastaa sitä sulle ? ja sinä kinuat jotain tiliotetta :D huh huh teitä naisia ! 

Sinun mielestä siis yllätysreissu on tärkeämpi kuin lainanlyhennys? Huh huh teitä miehiä...

Todellakin on ! Lainaa kerkeet maksaa sen 300 lyhennystä, mutta monellako yllätysmatkalla olet ollu ? Jos aina vaan kituutetaan ja maataan kotona ekä tehdä mitään kivaa niin siihen nää avioliitot kaatuilee ja sit ollaan täällä mussuttamassa ! 

Vierailija
34/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vaatia. Ihan ihme vastauksia. Älä muuten maksa miehen laskuja, hoidaa vaan oma osasi. 

Milläkähän perusteella voi vaatia?!

Vierailija
35/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla rahat menee kokaiiniin ja huoriin. Kotona pitää kulissit kunnossa, eikä muija tiedä mitään. Varmaan sekin nainen ihmettelee mihin kaikki rahat menee vaikka mies tekee paljon töitä. Miksi olette naiset niin vedätettävissä? Terveessä suhteessa kyllä vähän seurataan myös puolisonkin toimintaa kunhan ei mene kyttäyksen puolelle.

Ja voin kyllä takuu varmasti sanoa että harva ihminen uskoisi, että tämä mies käyttää kokaiinia saati sitten että hänellä on ongelma sen kanssa. Eli vaikka se sinusta voi tuntua mahdottomalta, niin puolisosi voi olla päihdeongelmainen. Jotkut ovat vain niin hyviä peittämään ongelmansa.

Vierailija
36/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen ukko, vätys. Liekö peliriippuvainen

Vierailija
37/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista vaatimaan kunhan hoitaa oman leiviskänsä menoista.

Vierailija
38/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylääjä kirjoitti:

Todellakin on ! Lainaa kerkeet maksaa sen 300 lyhennystä, mutta monellako yllätysmatkalla olet ollu ? Jos aina vaan kituutetaan ja maataan kotona ekä tehdä mitään kivaa niin siihen nää avioliitot kaatuilee ja sit ollaan täällä mussuttamassa ! 

Oikea yllätys se olisi, jos mies olisi säästänyt itse matkaan rahat. Se ei ole toivottava yllätys, jos toinen joutuu rahavaikeuksiin sen vuoksi.

Entä jos ap olisi käyttänyt rahansa yllätysmatkaan ja sanonut miehelle, että tämä saa maksaa lainan ja muut laskut sekä ostaa ruuat? Oma mies ei ainakaan tuollaisesta ilahtuisi, päinvastoin.

Vierailija
39/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moes vaatii tuon jälkeen eroa...

Moes bar, siellä ne rahat on.

Vierailija
40/41 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko peliongelma.