Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein nelikymppisen mieheni on onneksi realisti.

Vierailija
14.03.2016 |

Tässä harmittelin kun naiset vanhenee niin hän sanoi että kyllä me miehetkin vanhenemme. On häneltäkin hiukset alkanut harvenemaan yms vaikka fyysisesti muuten hyvässä kunnossa onkin. Onko teillä muilla realistisesti elämään suhtautuvia keski-ikäisiä miehiä jotka eivät haikaile nuorten naisten perään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on paljon, vaikka nykyään onkin vallalla nuoruuden ihannointi.

Minusta tuo nuorempien perään haikailu on vain yksi osa tätä juttua. Niin miehet kuin naisetkin haluavat nelikymppisenä näyttää alta kolmekymppisiltä. Tämä näkyy pukeutumisessa, vartalon muokkauksessa, ihon ja hiusten hoidossa ja jopa käyttäytymisessä. Ehkä tämä vaan miesten tekemänä pistää enemmän silmään. Naisillahan ulkonäön ehostaminen ja iän kaunistelu alaspäin on ollut tapana jo pitkään.

Vierailija
22/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoikaa vaan, leidit! Tiedätte itsekin olevanne väärässä. Jos miehellänne alkaa teistä johtuva kuiva kausi niin se teitin kultelinne tekee mitä vaan (myy vaikka oman anoppinsa) saadakseen nuoremman naisen römpsää (realistisuudet unohtuu himputin äkkiä). Minä tiedän, koska olen mies. :-D

Olen yli nelikymppinen nainen ja mieheni saa seksiä joka päivä ettei ole mitään kuivaa kautta ikinä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen on vasta NAINEN 35+ ! Ja tosi monet ovat pysyneet kauniina ja pitävät itsestään huolta. Ei ikä automaattisesti tarkoita sitä, että rupsahtaa/lihoo. Toki tulee ryppyjä ym mutta se on ihan normaalia. Ikä tuo myös tiettyä rentoutta ja itsevarmuutta, mikä hehkuu. Kauneus on ihan jotain muuta kuin pitkät tekoripset ja hiustenpidennykset...

Vierailija
24/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä tässä ihan realisteja ollaan. En todellakaan kuvittele että olisin 25-35 vuotiaiden naisten parissa mitenkään tavoiteltu, tuskinpa kelpaisin edes ikäisilleni naisille. Jos ja kun eroan tässä lähivuosina, niin en takuulla ota enää mittään akkaa riesaksi. Alan elää täysin itsekkäästi itselleni ja harrastamaan kaikeinlaista mihin ei nyt ole täysipainoisesti mahdollisuutta, kun on puoliso ja nuorin lapsikin vielä kotona.

t. mies46v

Yläfemmat! Kiinnostaisi tietää miten tiedät jo eroavasi lähivuosina, olette ilmeisesti vain lapsen takia yhdessä vielä? Mikä meni pieleen liitossa? Kumpi haluaa erota? Itse ajattelen täsmälleen samoin, etten ota enää riesaksi mitään ukkoo ainakaan samaan osoitteeseen. Toki jos törmään jossain samanhenkiseen mieheen, jonkinlainen tapailu voisi olla kiva juttu. Mutta joo, todellakin realisti olen senkin suhteen. Elämä lyhyt Rytkönen pitkä.

Vierailija
25/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen on vasta NAINEN 35+ ! Ja tosi monet ovat pysyneet kauniina ja pitävät itsestään huolta. Ei ikä automaattisesti tarkoita sitä, että rupsahtaa/lihoo. Toki tulee ryppyjä ym mutta se on ihan normaalia. Ikä tuo myös tiettyä rentoutta ja itsevarmuutta, mikä hehkuu. Kauneus on ihan jotain muuta kuin pitkät tekoripset ja hiustenpidennykset...

Meillä mies on neljä vuotta nuorempi jos ap.tä tarkoitit.

Vierailija
26/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että tällaisia miehiä on! Kyllähän kaunis nuori nainen miehen pään kääntää, mutta se, kuvitteleeko keski-ikäinen mies kiinnostuksen olevan molemminpuolista, on toinen juttu. Olen nyt jo parasta ennen -päiväykseni ylittänyt nainen, mutta muistan nuorempana nettideittaillessani, millainen riesa olivat vanhemmat miehet, jotka mainostivat "nuorekkuuttaan" ja ahdistelivat nuorempia naisia. Mietin, miten voi olla, että on niin valtavasti miehiä, jotka todella kuvittelevat nelikymppisinä painivansa samassa sarjassa kaksikymppisten kanssa. Naisilla nämä harhaluulot tuntuvat olevan harvinaisempia.

En ala väittelemään kummalla näitä harhaluuloja on enemmän. Totean vain, että on niitä naisillakin. Usein juuri miehillä on se aktiivisempi rooli suhteen alkupuolella. Siksi heidän harhaluulonsa tulevat heti esille. Naisten rooli on usein hienovaraisempaa vihjailua, joka on helppo selittää harmittomaksi flirtiksi. Näin muille ei paljastu kuinka kovasti he uskoivat ja odottivat nuoremman miehen kiinnostumista.

Vierailija
27/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki näin 30+ sinkkuna kävisi oikein hyvin 30+ sinkkunainen. Valitettavasti naiset eivät ole realistisia odotuksineen miehille, joten samapa se mitä tässä katselee.

Vierailija
28/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoikaa vaan, leidit! Tiedätte itsekin olevanne väärässä. Jos miehellänne alkaa teistä johtuva kuiva kausi niin se teitin kultelinne tekee mitä vaan (myy vaikka oman anoppinsa) saadakseen nuoremman naisen römpsää (realistisuudet unohtuu himputin äkkiä). Minä tiedän, koska olen mies. :-D

Touche!

Vierailija
29/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta noiden 35+ naisten on ihan turha kuvitella pystyvänsä mitenkään kilpailemaan nuorten kanssa ulkonäössä. Joteknkin säälittää tämä puumailmiö ja monet selvästi harhaiset tädit jotka tuolla ovat nuorten miesten kimpussa... Ei sitä ulkonäköä vaan korvata millään. Mieluummin sitä panee kaunista lahnaa kuin keskivertonaista joka osaa kaikki temput. Mies kun pystyy tuottamaan itse sen nautintoon vaadittavan fyysisen liikkeen.

Vierailija
30/30 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se iso ero että keneltä haluaa seksiä ja kenen kanssa seurustella. Kyllä on ihan tervettä että vanhempi mies sinkkuna katselee nuorempia ja ne iskevät heitä ketkä siihen pystyvät. Ja osa sitten suuntautuu lihaviin nuoriin naisiin, koska vanhemman miehen ei tarvitse olla Clooney heitä iskeäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän