Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten vihjaista ystävälle, että tämä tarvitsisi "vähän" päivtystä tyyliin?

Vierailija
14.03.2016 |

erosi jokin aika sitten ja nyt ns. on "uutta matoa koukussa". vielä ei ole tärpännyt ja uskon, että tyylin päivittäminen voisi auttaa asiaa... mutta miten vihjaista tästä nätisti? :/

tämä ystäväni on normaalipainon ylärajoilla, kuulostaa julmalta mutta osuvin ilmaisu on plösö. lempiasu on esim. Crazy Age farkut, musta tuubitoppi punaisten pitsirintaliivien päällä ja mustat piikkikärkiset saappaat.
pitkä, keltaisen/valkoisen kirjava itse blondattu tukka yleensä sellaisella nutturavirityksellä takaraivolla, meikki sama kuin ollut viimeiset 15 vuotta eli pinkkiä poskipunaa ja mustaa kulmakynää + mustaa kajalia silmien ympärillä.
pisteenä ii:n päälle iso tribaalitatuointi olkapäässä, tosin sillehän ei oikein mitään voi!

Niina, jos luet tämän.. olen kamalan pahoillani. olet ihana ja sulla on ihanat lapset, mutta.. uusittaisinko vaatekaappiasi vähän? ja saanko ostaa sinulle synttärilahjaksi RUSKEAN kulmakynän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noille ottajia löytyy, niitä yli-ikäisiä amiksia jostain semilandelta (Kerava, Lempäälä, Seinäjoki) jotka oikein kuolaa noita old school amismuijia :) Jokaiselle löytyy joku.

Vierailija
22/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saatko tehdä hänelle makeoverin/muodonmuutoksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan tuo tyyli on varmaan taas muotia niin anna ystäväsi olla edelläkävijä. Tulihan pilottitakit, mammafarkut ja muut kauheudet kans muotiin ja nyt ne on niin trendikästä että! Vaikka näitäkin vaatekappaleita on haukuttu vuosikausia kaikkien "trenditietoisten" ihmisten toimesta.

Vierailija
24/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään pitäisi alkaa stailaa, eihän se enää olisi oma ittensä? Eikä kannettu vesi kaivossa pysy, tyyliasioissa. Sitä on tai sitten ei.

Vierailija
25/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitä asia niin, että sinä kaipaat päivitystä, mutta haluaisit kaverin mukaan.

Sitten tietysti kova kehuminen kuinka nuorelta ja nätiltä kaveri näyttää nykypäivän meikissä.

voisitte lähteä yhdessä ostoksille etsimään muka sinulle vaatteita, ja samalla voit ihastella ääneen esim. "voi kun kiva kun nykyään käytetään näitä korkeita vyötäröitä farkuissa, pitää ihan kokeilla. Hei nää vois olla sullekin kivat" jne. 

Ei kannata pitää ihmisiä tyhmänä.

Eikö silloinkaan, jos tyyppi ei itse huomaa olevansa elävä jäänne 2000-vuodelta? Ei silloin kyllä mikään fiksuinkaan tyyppi ole...

Miksi juuri sinun tyylitaju ja maku olisi jotenkin parempi kuin toisten tai ystäväsi? Luulen, sen perustuvan ainoastaan mielikuvitukseesi ja voi olla, että ystäväsi ajattelee ihan samalla tavalla sinusta.

Hyvä pukeutuminen ja tyylitaju ei ole sidottu muotitrendeihin tai aikaan.

Vierailija
26/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yhdestä kaverista entinen, kun puuttui tyyliini( tosin tämä vain yksi hänen tökäisyistään). Olin palaamassa äitiyslomalta työnhakuun ja hän pamautti että mene tyylineuvontaan, onko sulla rahaa vaatteisiin. Sittemmin olen kyllä innostunut tosi paljon muodista, mutta en hänen tyylillään. Hänen oma tyylinsä on mielestäni kamalan tanttamainen.Ikinä en kehtaisi tätä ääneen sanoa. Ystäviä pitää kunnioittaa ja hyväksyä heidät sellaisina kuin ovat!

Vierailija
27/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään pitäisi alkaa stailaa, eihän se enää olisi oma ittensä?

Jos kaveri kerran valittaa että ei löydä miestä, niin eikö silloin jo PIDÄ kertoa jos on iso epäilys mistä se huono miesonni johtuu? Minä en ainakaan haluaisi että vastaavassa tilanteessa ystävät olisivat vaan hiljaa, koska enhän silloin ikinä hoksaisi mistä homma voi kiikastaa. Ihan sama asia kuin jos kaverin henki tai hiki haisisi tosi pahalle, niin siitä PITÄÄ sanoa, eikä vaan ihmetellä "joo-o, en kyllä yhtään osaa sanoa miksi et löydä miestä, täysi mysteeri". Minusta se olisi törkeää valehtelua. Ystävä ansaitsee totuuden.

Vierailija
28/28 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täällä kirjoittanut, että kaikkien pitäisi saada olla sellaisia kuin ovat. On kuitenkin päivänselvää, että ap:n kuvaama wt-tyyli ei tule houkuttelemaan kovin tasokkaita miehiä. Mutta tilanteeseen on lähes mahdoton puuttua ilman, että ystävä loukkaantuisi. Minulla on rakas ihminen, joka edelleen keski-ikäisenä kulkee vesirajaa viistävissä farkkuminihameissa ja jopa talviaikaan mikrosortseissa ja legginsseissä. Sitä on ihan kamala katsoa, mutta minkäs teet. Ihan näyttää siltä, kuin ei olisi alaosaa päällä ollenkaan, kun on lyhyt talvitakki ja mikrosortsit:( Hieman olen yrittänyt vihjata, mutta enempää en kehtaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan