läheisyyden kaipuu.
Näin sitä taas tuli mentyä sänkyyn töiden jälkeen ilman että vaimo edes ohimennen koskisi.
Itse annoin kyllä suukon ja halasin mutta yksipuolista tuntui olevan.
Nyt tätä kirjottaessa tuntuu ihan selvältä että ei se enää rakasta, lapset tietysti valvottaa ja väsyttää mutta edes kosketus ohimennen?
Aluksi kaipasin seksiä, nyt haluaisin että vaimo edes koskisi.
Käsittämättömän tuntuinen tilanne kun synnytysten yms lasten hoidon jälkeen omat halut on vain kasvanut ja vaimo on kauniimpi ja seksikkäämpi kuin koskaan (ja olen tämän myös kertonut) mutta tuntuu että vaimo on menettänyt kaiken mielenkiinnon muhun.
Tässä pettäviä miehiä ja naisia täynnä olevassa maailmassa tuntuu niin paskalta kun aidosti haluan omaa puolisoa mutta ei saa muuta kuin torjumisia.
Vielä odotan ja yritän vuoden ja sitten riittää.
Ap:lle ja muille samasta asiasta kärsiville. Meillä ajauduttiin tuohon lasten syntymien jälkeen. Ei ehkä ihan tuohon pisteeseen asti mutta seksi ei kyllä kiinnostanut mua ollenkaan. Ja sitä kesti vuosia. Kunnes. Mies, joka ei yleensä näytä tunteitaan, repesi kerran. Itki ja kertoi ilman syytöksiä, kuinka pahalta tuntuu, etten halua enää häntä. Että hän kaipaa minua lähelleen. Ei pelkästään seksuaalisesti vaan muutenkin. Siitä alkoi mun itsetutkiskelu ja nyt ollaan jo huomattavasti paremmalla tiellä. Alkuun oltiin vain lähekkäin ilman seksiä ja se tuntui todella hyvältä. Kehotankin teitä panostamaan siihen, että haluatte kumppaninne lähellenne ilman painostusta seksiin. Siitä se sitten pikku hiljaa lähtee :) Mutta todellinen halu muutokseen pitää kyllä olla. Tsemppiä!