Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raju erimielusyys vauvan nimestä!

Vierailija
13.03.2016 |

Mies ei suostu joustamaan ollenkaan omista suosikeistaan, jotka tuntuvat omaan korvaan ihan kivikautisilta pappanimiltä. Tiedän että moni pitää vanhoista nimistä, itse en erityisesti. Miehelle olisi tärkeää saada pappojensa nimet pojalle joka tuo lisää erimielisyyksiä! Miehen ehdotus etunimeksi on Lauri. Kuulemma voi harkita myös Niiloa, Ilmaria tai Olavia. Kaikki ihan ehdottoman nounou. Jos mies saisi päättää pojan nimi olisi Lauri Onni Oskari tai Lauri Urho Oskari. Onni vielä menisi mutta ei nuo muut...
Itse olin suunnitellut jotain seuraavista: Veeti Domi Daniel, Veeti Miklas Kaspian tai Veeti Domi Kaspian. Periaatteessa joku yhdistelmänimi olisi kiva koska suvussa on niitä paljon. Esim. Domi-miklas olisi kiva ja erikoisempi. Olen kuitenkin ajatellut että etunimeksi tulisi tuo Veeti kun olen siitä aina tykännyt.
Noh mies sitten ilmoitti että vihaa nimeä. Myös toisia nimiä. Ei halua neuvotella niistä. Tuntuu ettei ole mitään yhteistä näkemystä josta voisi alkaa keskustella :( miten saisin miehen "ylipuhuttua" tai luopumaan omista ehdotuksistaan ilman riitaa?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kaikki.

Vierailija
2/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette kompromissin. Valitkoon mies 2. nimen ja sinä kutsumanimen.

Mutta hei toi Domi? Mahtaisiko edes mennä läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat nimiehdotuksesi ovat aivan järkyttäviä.

Vierailija
4/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ehdottamat nimet paljon parempia

Vierailija
5/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi miehes nimet on kivoja :) luulen että poika kantaa jotain noista nimistä aikuisena Mielummin kun jotain lälly veetiä ja mikä ihmeen domi?

Vierailija
6/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sun nimivaihtoehdot ovat ihan kauheita. Domi??? Ja anna kun arvaan, sukunimikin on tyyliä  Möttönen tai Peräkorpela...

Vierailija
7/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois vaikka Talin-Domi

Vierailija
8/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on ihan kaunis nimi, mutta toi Domi jotain järkkyä. Samoin toi Veeti on aikas WT-nimi.

Eli anna miehesi päättää nimi, Sinulla on kauhee nimimaku.

Vierailija
9/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niklas, Domi??? Aivan kamalia.

Laittakaa Onni Veeti Waldemar :')

Vierailija
10/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on yhteinen joten tottakai miehenkin sana painaa. Ja päiväkodilla työskennelleenä voin kertoa että noita Veetejä löytyy useampi joka lapsiryhmästä.

Miksi vaadit mieheltä joustoa kun et ole valmis itse yhtään joustamaan. Kyllä kahden AIKUISEN ihmisen täytyy kyetä jonkinlaiseen kompromissiin.

N31

Vierailija
11/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen Domi tai Domi-Miklas? 😂 pakko olla provo

Vierailija
12/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lapsen nimeksi Raju Erimielisyys

Vierailija
13/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
14/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on todella kaunis, klassinen nimi. Toivottavasti miehesi pitää päänsä! 

Veeti Domi... buahhahhahhahhaa.

Vierailija
15/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Veeti Kaspian

Onni Miklas Daniel

Ossi Olavi

Vierailija
16/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin inhoan vanhoja nimiä. Eino, Onni, Oiva, Hermanni. Voi lapsiparat.

Jätä tuo Domi pois ja esitä oikeasti hyviä vaihtoehtoja, niin miehesi saattaa muuttaa mielensä. Veeti on jo aika " kulunut" nimi.

Miten olisi el-nimet, kuten Daniel, Samuel, Mikael jne?

Vierailija
17/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi, että teette kompromissin ja yritätte löytää nimiä, jotka miellyttäisi molempia, vaikka ei mitään kummankaan suosikkinimiä olisi. Musta ainakin olisi aivan kauhea ajatus, että mä päättäisin meidän vauvan nimen ja mies joutuisi vaan tyytymään siihen, tai toisinpäin. Molempien vauvahan se on. 

Vierailija
18/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja, ja minä kun pidin itseäni outona kun koetin saada miehen suostumaan nimeen Luna Illusia :D ja mies halusi Ainon..

nyt meillä on Aida

Vierailija
19/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä maalainen nimi on Domi? Itä-Eurooppalainen? ihan mielenkiinnosta kyselen. :) En ole enne kuullut.

Vierailija
20/90 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä trolli? Veeti-Domia en olisi kyennyt keksimään edes pahimmissa painajaisissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi