Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka ei ryyppää ja hengaa baareissa?

Vierailija
13.03.2016 |

Tuntuu olevan niin hankalaa löytää 'kunnollista' miestä, kun kaikki ryyppää viikonloput. Itse en baareissa käy ja alkoholia käytän kohtuudella, kännejä en juo. Tuntuu ettei samanlaisia löydy edes :( ja oon 26v.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Baareista löytää baareilijoita, ne kunnolliset miehet ovat joko varattuja tai sitten kotona, joten mitenkä tutustut.

Vierailija
2/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen kilttimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytkö miehen joka on kohtuukäyttäjä mutta käy ainakin kerran tai pari viikossa baarissa muttei silti perseitä vedä?

Vierailija
4/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin omani baarista:) kävi siellä kaverinsa kanssa vaan kun ei muutakaan ollut. Saisi mennä mun puolesta vieläkin mutta eipä oo käynyt, yhessä tän neljän vuoden aikana ollaan käyty ehkä kolme kertaa:)

Vierailija
5/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin mies käy baarissa löytääkseen naisen. Sen jälkeen sen takia että nainen voi käydä siellä tanssimassa ja mies pitää vahtia. Eli ikinä ei lopu perusmiehen baarisarka.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin seurakunnan tilauísuudesta, mutta ei sielläkään takuuta anneta.

Sellaisen harrastuksen parista, jossa yleensä ollaan selvin päin. Ei siis urheilua, ehkä joku retkeily tai autoilu.

Vierailija
7/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mulla :P tosin juo joskus viikonloppuisin, mutta oon sanonu sille että vihaan känniääliöitä, niin istuu koneella ja kuuntelee kuulokkeilla musiikkia :3

Vierailija
8/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse löysin harrastuksen, eli kalastuksen, parista. Tuo mies ei käy baarissa kuin ehkä pari kertaa ja silloinkin juo vain pari tuoppia ja tulee kotiin.

Vierailija
9/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn monta kertaa viikossa (jotta löytäisin naisen kesäksi) mutta en ikinä juo alkoholia.

Vierailija
10/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen matematiikan/tietotekniikan opiskelijoita/valmistuneita :-) Kivoja, kunnollisia miehiä!

Vierailija
11/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan lavatansseista se, joka tanssii koko illan selvin päin.

( tai ehkä ei sittenkään, kun sillä on vaimo mukana)

Vierailija
12/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni 26-vuotias ei enää säännöllisesti harrasta tuollaista. 

Vierailija
13/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ryyppää ja hengaa baareissa.

Ryyppään ja hengaan kotona.

Vierailija
14/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani baarista. Käy joskus kuuntelemassa keikkoja, muttei juo ikinä alkoholia.

Vierailija
15/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. urheiluseuroista tai seurakunnista meitä löytyy.

Vierailija
16/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen matematiikan/tietotekniikan opiskelijoita/valmistuneita :-) Kivoja, kunnollisia miehiä!

okei pitää iskeä silmät semmosii,mutta niin mistä niitä voisi löytää?eikai niitä haittaa jos nainen on tyhjäpää?

Vierailija
17/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin moni 26-vuotias ei enää säännöllisesti harrasta tuollaista. 

Kyllä musta vaan tuntuu et suurin osa harrastaa.. usein saan kuulla siitä ku en vedä perseitä. Ja kaveripiirini kuitenki pääasiassa 25-30-vuotiaita ja ihan yleistä melkein joka viikonloppu loppu kännääminen.. -ap

Vierailija
18/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan niin hankalaa löytää 'kunnollista' miestä, kun kaikki ryyppää viikonloput. Itse en baareissa käy ja alkoholia käytän kohtuudella, kännejä en juo. Tuntuu ettei samanlaisia löydy edes :( ja oon 26v.

Naapurissa olisi tuollainen 25-vuotias. Mitenkäs voisitte kohdata?

Vierailija
19/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et baareista. On niitä varmasti paljon, mutta kelpaavatko sinulle? Onko sulla tarkat pituus vaatimukset, oletko parin sentin nussija? Pitääkö olla statusta ja mammonaa mitä näytellä muille? Moni näistä kunnon miehistä on valinnut jo kunniallisen tien, MGTOW.

Vierailija
20/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 24-v on asunnollaan säveltämässä ja pelaamassa. Mee bongaamaan se sieltä. Opiskelee vielä.