Mitä haluaisit kysyä 16-vuotiaalta? :)
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuppikoosi ;)
t kari
Moikka Kari! Ja 85B
Hei SORRY BROS, mä meen ny poicciksen kaa seksaa <3 joo ja sinä esitä vaa olevas minä I DONT RLY CARE
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kovin pop-bändi?
En kuuntele kauheasti poppia, vaan enimmäkseen räppiä, niin sanon räppäreistä vaikka Elinkautisen ja sen koko muun D.S.G:n porukan. :> Kelju. K. Katala on hotein <3
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit miehesi ?
Kylillä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko viina vai juokko red cattia ja muia teinijuamia? Ja onkos pajaa jo kokeiltu?
Huumeita en käytä, enkä oo kokeillu ja tuskin tuun myöskään kokeilemaan! Viinaa en tykkää juoda, juon ihan olutta, siideriä ja lonkkua. :) ei ne minusta mitään teinijuomia ole, vaan tavallisia alkoholipitoisia juomia, juo mun mieskin olutta ja lonkeroa vaikkei hän ole enää teini-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Hieno tää ketju kun jokaiseen kysymykseen tulee 2 eri vastausta.
Pahoittelen tuon pelleilijän puolesta, minä olen siis oikea aloittaja ja tuotan näitä järkevämpiä vastauksia.. Tuolla yhdellä ei oikeen ollu nuo aivot kohdillaan, niin pitää tulla muiden ketjuihin perseilemään ja yrittää pilata kaikki! mutta yritykseks vaan jäi, ähähähäää..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuppikoosi ;)
t kari
75B
Nyt taidan minäkin sit mennä kerta ei enempää tuu kysymyksiä. :) T. oikea aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko viina vai juokko red cattia ja muia teinijuamia? Ja onkos pajaa jo kokeiltu?
Huumeita en käytä, enkä oo kokeillu ja tuskin tuun myöskään kokeilemaan! Viinaa en tykkää juoda, juon ihan olutta, siideriä ja lonkkua..
Käytännössä olet siis kokeillut huumeita, vaikka luuletkin muuta. Toki kannabis ei ole muutaman vuoden päästä enää huume Suomessa, joten silloin voit päihdyttää itsesi silläkin "käyttämättä huumetta".
Kosmetologiksi opiskelen. :)