Mitä haluaisit kysyä 16-vuotiaalta? :)
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat tehdä elämässäsi?
Haaveiletko lapsista?
Äänestitkö Halla-ahoa?
Haluan elää mahdollisimman hyvän ja onnellisen elämän, tavallisen elämän, välillä höystettynä jollakin speciaalimmalla. :P
Haaveilen lapsista. Olisi tarkoitus saada miehen kanssa esikoinen kun olen 18v ja mies 24v.
En oo niin kiinostunut politiikasta, joten en ole äänestänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin uskontoon kuulut
Oon kristimuskos henkeen ja vereen
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Oletko lukiossa vai amiksessa?
160cm ja opiskelen oppisopimuksella. :)
Vierailija kirjoitti:
Laitatko usein sormen pyllyyn :P
En vastaa tälläisiin idioottimaisiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Oletko lukiossa vai amiksessa?
160cm ja opiskelen oppisopimuksella. :)
Mikä on alasi ?
Maistuuko viina vai juokko red cattia ja muia teinijuamia? Ja onkos pajaa jo kokeiltu?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuonikäiset saa äänestää, tämä 28:lle tiedoksi.
Mitä poikaystäväsi tekee? Opiskeleeko? Maistuuko hänelle alkoholi paljon? Onko kukaan ihmetellyt suhdettanne, kuuden vuoden ikäero on tuossa iässä aika paljon?
On sitä joku joskus ihmetellyt, meistä tuli kuitenkin miehen kanssa kavereita jo kun olin 13-vuotias ja mun mies 19v, mutta ei vielä sillon alettu seurustelemaan, suhde alkoi kun olin 15v ja mun mies 21v. On minulla yli 10v vanhempiakin kavereita. Jos joku tulisi ilkeästi mulle sanomaan mun ihmissuhteista, niin minähän löisin sellaselle vitun molopiälle tai lehmälle luun kurkkuun! .. Tietää kans sen jälkeen et on puuttunu asioihin, jotka ei hälle kuulu hevonpaskan vertaa :))
Miehellä on jo ammatti.
Juo kyllä suht paljon joo..
Hieno tää ketju kun jokaiseen kysymykseen tulee 2 eri vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut varattuun mieheen jolla on ikäisesi lapsi. Mies on itse jo 60. Minä pian. Olemme molemmat varattuja. Mutta jokin meidän välillämme on niin hienoa. Emme ole suhteessa.
Oma liittoni on kaveruusliitto ja hänen myös. Mitä tuumaat?Pitäisi erota ja sitten olette vapaita tekemään mitä haluatte. Toistenne kanssa tai yksin. Parempi yksin, kuin paskassa suhteessa.
Vastasko joku läski av mamma tähän.mä en ainakaan .kyllä ton ikäinen voi hauskaa pitää vanhan ukon kans jos haluu.
Niin minä vastasin siihen, olen siis aloittaja, enkä ole läski, sinä olet joku minua esittävä idiootti pelle vain. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tulevaisuuden haaveesi ?
No siis et mun poiccis tienais hyvin, ja se ostais mulle kaikkee ihanii juttui, esim. silikonirinnat, MICHAEL KORSSII CHANELII YMS
Vierailija kirjoitti:
Mihin uskontoon kuulut
Evankelisluterilainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kovin pop-bändi?
One Direction :)
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit miehesi ?
Siwas :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tulevaisuuden haaveesi ?
Tulevaisuuden haave on avoliitto mun miehen kanssa, saa nähdä muuttaako hän tähän minun luokse vai mä hänen luokseen. Hänellä ois tosin isompi asunto, kaksio..
Sitten haluan perheen mun miehen kanssa.
Nauttia mun työstä.
Tehdä miehen kanssa kaikkea ihanaa!
Mennä jossain vaiheessa naimisiin.
Viettää aikaa ystävien kanssa. :))
Aika tavallisia nämä miun haaveet ... :D
Vierailija kirjoitti:
Hieno tää ketju kun jokaiseen kysymykseen tulee 2 eri vastausta.
No emmä voi mitää jos joku paskapää esittää olevan minä :)
Mihin uskontoon kuulut