G: treenaatko salilla persettäsi?
Yläpeukku kyllä, alapeukku ei. Ja kommenttiin kuinka monta kertaa viikossa. Itse treenaan 2 kertaa viikossa.
Kommentit (17)
Treenaan pakaraa ja kerran viikossa.
En erikseen persettä, kerran viikossa on ihan yleinen jalkapäivä.
2*viikossa koko kroppa läpi. Takapuolitreeni on yksi osa, eli kaikki isot lihakset treenaan.
Teen jalka-pakaratreenin kerran viikossa, enemmän keskityn kyllä yläkroppaan.
Joskus. Viimeksi kolme kuukautta sitten.
No siis mä kyykkään ja teen mavea ja lantionnostoja. Pepussa tuntuu. Ja jaloissa. En erityisesti siis yritä persettä treenata muutoin kuin lantionnostoilla (ja pidoilla, kahvakuula painona), mutta väkisellähän noi treenit peppuunkin ottaa. 2-3 kertaa viikossa, riippuu vähän.
Kaikki isot lihakset pari kertaa viikossa (minimi) mutta etenkin istumalihakset.
Näin tänään salilla naisen joka veteli leukoja pitkää sarjaa. Tuli sellainen "hattupois" päästä fiilis, eikä pelkästään se "haluaisin nussia tuotakin" normaalifiilis kun näkee hyväkroppaisen naisen salilla.
- Kilttimies salilta
2 kertaa viikossa jalkapäivä, mutten erityisesti yritä kasvattaa persettä, enemmän haen voimaa ja hyvää ryhtiä.
Joskus treenaan, joskus jätän välistä. Tykkään tehdä liikkeitä, jotka käy nimenomaan peppuun, mutta ei reisiin, koska ne on ihan riittävän kokoiset nytkin. On vaan aika vähän sellaisia liikkeitä, kyykkäys käy ihan hulluna etureisiin myös.
Mitäs siitä tulisi jos ei ahteriaan tekisi?
Joku kiinanriisitautinen?
Mä en käy salilla ollenkaan. Enkä treenaa kyllä muutenkaan mitään.
Jeps, minulla on ihan erikseen pepputreeniohjelma jota teen pari kertaa viikossa.
Muitakin lihasryhmiä treenaan mutta sitähän ei tässä kysytty :)
Kerran viikossa oluen ja kebabinsyönnin jälkeen. Tavaraa tursuaa niin että reikä löystyy, mutta hyvin on jaksanut työntää paskaa ulos. Helpottuu jokaisen kerran jälkeen. Ei enää edes punoita pahasti
Treenaan eri lajeja mukaanlukien sali 5-6 päivänä viikossa mutten koskaan erikseen persettä.