Miksi kaikki kilttimiehet leimataan inhottaviksi ihmisiksi? Vaikka eikös yleistäminen ole väärin?
Jos tänne palstalle kirjoittaa että naiset ovat sitä tai tätä, niin kirjoitus kerää valtavasti alapeukkuja ja tukun kommentteja, että ei naisia saa yleistää. Miksi sitten kilttimiheiä koskevissa keskusteluissa on naisilla oikeus leimata kaikki kilttimiehet inhottaviksi ihmisperseiksi? On totta että joissakin kilttimiehissä voi (sosiaalisen eristyksen ja katkeroitumisen seurauksena) olla antisosiaalisia piirteitä mutta eikö ole vähän kohtuutonta leimata KAIKKI kilttimiehet suunnilleen valepuvussa oleviksi psykopaateiksi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Itse "olen kilttimies" ja olen tavannut kaltaisiani naisia. Olen huomannut monissa samaa katkeruutta ja vihaa kuin itsessänikin:D Mitä nettideittailuun tulee niin 90% naisista kysyy heti kuvaa ja sen jälkeen kun sen on nähnyt ei kuulu mitään. Mitä nuo naiset etsivät kun tavis mies on niin vastenmielinen?
Onneksi miehet eivät kysy heti kättelyssä kuvaa vaan haluavat ensin tutustua syvällisesti luonteeseen. :)
Muuten, jos ihan joka kerta tutustuminen tyssää kuvaan, oletko ihan varma että olet tavis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kykenemättömiä tuntemaan empatiaa epäviehättäviä miehiä kohtaan. Jos ei housut kostu, ei miehellä ole mitään ihmisarvoa ja häntä voi armotta puukottaa ja riepotella. Tätä näkemystä sitten valkoritarimiehet pillun toivossa toistavat pettäen samalla sukupuolensa.
Olet oksettava vätys, jolla ei ole oikeutta kutsua itseäsi mieheksi.
t. mies
Ja näin tuli väittämä todistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo naiset etsivät kun tavis mies on niin vastenmielinen?
No lue vaikka _tätä palstaa_ enemmän niin ymmärrät että _suurin osa naisista_ haikailee ainakin täällä Suomessa kolmannen maailman miesten perään. Ei voi mitään. Eksotiikkaa ja silleen.
Tässäpä tyypillinen kilttimiehen viesti.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne palstalle kirjoittaa että naiset ovat sitä tai tätä, niin kirjoitus kerää valtavasti alapeukkuja ja tukun kommentteja, että ei naisia saa yleistää. Miksi sitten kilttimiheiä koskevissa keskusteluissa on naisilla oikeus leimata kaikki kilttimiehet inhottaviksi ihmisperseiksi? On totta että joissakin kilttimiehissä voi (sosiaalisen eristyksen ja katkeroitumisen seurauksena) olla antisosiaalisia piirteitä mutta eikö ole vähän kohtuutonta leimata KAIKKI kilttimiehet suunnilleen valepuvussa oleviksi psykopaateiksi?
Ei ole väärin koska kaikki kilttimiehet on inhottavia ihmisperseitä koska kaikki miehet ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo naiset etsivät kun tavis mies on niin vastenmielinen?
No lue vaikka _tätä palstaa_ enemmän niin ymmärrät että _suurin osa naisista_ haikailee ainakin täällä Suomessa kolmannen maailman miesten perään. Ei voi mitään. Eksotiikkaa ja silleen.
Tässäpä tyypillinen kilttimiehen viesti.
Siksi.
Et voi väittää etteikö pitäisi paikkaansa. Luen jonkun verran esim. flashbackia ja paria suosittua brittifoorumia ja Helsingin yöelämässä on tullu myös huomattu että kyllä se arabi/afrikkalaismiesten fanittaminen suurinta nimenomaan Suomalaisten naisten keskuudessa. Ruotsissakin kun liikkuu Rinkeby-Tensta alueella niin ainoat valkoihoiset alueella on jonkun arabi/somalimiehen Suomalainen vaimo. Adam Tenstankin äiti on Suomalainen jne..
.mitäs veetä? Kävelin ohimennen parturikolon ohi, toisinaan en edes kävellyt, mutta aiemmin kävin lettiä föönauttamassa. Ja jälki olikin rumaa ja kenties erittäin huonoa; ei pelkästään ammattitaidoton letinkäsittely vaan aasialaisturpari naikkonen retkahti pahasti ja sai kovasti omalla sekoilullaan siipeensä ettei siitä grillaamallakaan saa kärähtänyttä kuosiin.
Leikki leikkinä ja napalmi napalmina; tuosta riittää fb n timelainellekkin hyvää naurut.
Vierailija kirjoitti:
Koska se kilttimies itsessään on nimitys tietynlaisille miehille, kuten lomppakoloinen tai jännämies.
Kiltti mies on eri asia.
Lomppakoloinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse "olen kilttimies" ja olen tavannut kaltaisiani naisia. Olen huomannut monissa samaa katkeruutta ja vihaa kuin itsessänikin:D Mitä nettideittailuun tulee niin 90% naisista kysyy heti kuvaa ja sen jälkeen kun sen on nähnyt ei kuulu mitään. Mitä nuo naiset etsivät kun tavis mies on niin vastenmielinen?
Onneksi miehet eivät kysy heti kättelyssä kuvaa vaan haluavat ensin tutustua syvällisesti luonteeseen. :)
Muuten, jos ihan joka kerta tutustuminen tyssää kuvaan, oletko ihan varma että olet tavis?
Olen aivan normaali kolmekymppinen mies jossa näkyvät normaalit merkit ikääntymisestä. Kohderyhmäni ovat oman ikäluokkani naiset.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan täällä törmännyt aidosti kilttiin kilttimieheen. Yleensä vain katson montako viestiä kilttimies tällä kertaa ehtii kirjoittaa ennenkuin oikea karva paljastuu.
Kilttimiehet eivät kirjoita vauvapalstalle. Mun mies on kilttimies. Hyvin koulutettu, tienaa tarpeeksi meille molemmille. Hän ei kiroile, hauku, ivaa, arvostele ihmisiä tai huuda kenellekään. Hän on rehellinen ja kärsivällinen. Monessa mielessä parempi ihminen kuin esim itse koen olevani. Kelpaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan täällä törmännyt aidosti kilttiin kilttimieheen. Yleensä vain katson montako viestiä kilttimies tällä kertaa ehtii kirjoittaa ennenkuin oikea karva paljastuu.
Kilttimiehet eivät kirjoita vauvapalstalle. Mun mies on kilttimies. Hyvin koulutettu, tienaa tarpeeksi meille molemmille. Hän ei kiroile, hauku, ivaa, arvostele ihmisiä tai huuda kenellekään. Hän on rehellinen ja kärsivällinen. Monessa mielessä parempi ihminen kuin esim itse koen olevani. Kelpaa mulle.
Toisin sanoen etsit isotuloista miestä kustantamaan korkeanelintason ja nostamaan sosiaalista statustasi. Harmi vain että miehillä ei ole tällaista mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen etsit isotuloista miestä kustantamaan korkeanelintason ja nostamaan sosiaalista statustasi. Harmi vain että miehillä ei ole tällaista mahdollisuutta.
Olet hiukka yksinkertainen, mutta selvennän. Mieheni halusi minut sellaisena kuin olen, omalla toiminnallani olen mahdollistanut hänen uransa. Hän kelpaisi tav duunarinakin, on vain niin fiksu, että pärjää loistavasti urallaan. Tätä en toki nuorena tavatessamme voinut tietää. Olisin kyllä sinuna hiukka kade...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiukka yksinkertainen, mutta selvennän. Mieheni halusi minut sellaisena kuin olen, omalla toiminnallani olen mahdollistanut hänen uransa. Hän kelpaisi tav duunarinakin, on vain niin fiksu, että pärjää loistavasti urallaan. Tätä en toki nuorena tavatessamme voinut tietää. Olisin kyllä sinuna hiukka kade...
Ei kelpaisi. Etkä olisi ottanut amista jolla ei ole potentiaalista uraa. Hulluja, huoria, eronneita, karanneita, kullankaivajia yms. nähtyäni olen oppinut että hyvää naista on vaikea löytää ja sekään ei auta jos ei ole kemiaa.
Palstalla kiltiksi esittäytyvät miehet haukkuvat muiden miesten kanssa makaavia naisia huoriksi ja jauhavat loputtomasti jännämiehistä (oikeasti...) ja alfoista.
Kiltteys jää sangen epäselväksi valtaosalle naisista.
Minä olin ennen kiltti mies. Olin hyvätapainen, kohtelias ja aina yksin. Sitten kyllästyin epäreiluuteen ja siihen että kuolaavalla ja yksinkertaisella jännämiehellä oli joka viikonloppu eri nainen kainalossa kun minä olin jatkuvasti yksin.
Nykyään olen kilttimies ja kirjoitan pääsääntöisesti pahaa naisista, koska mitään hyvää kerrottavaa ei ole. Unelmani on, että naisten äänioikeus poistettaisiin ja heidät pistettäisiin kotiin hoitamaan lapsia. Jotkut vanhat piiat voisivat sitten hoitaa vaikka sairaita. Monta ongelmaa hoituisi tällä yksinkertaisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi köyhtyy ja päätyy ulosottoon, eroatte ja mahdolliset lapsenne päätyvät kasvatuslaitod/ vankila kierteeseen.
Täällä kilttimiehet kilpaa todistavat, miten pohjattoman kilttejä he ovatkaan. Go boy!
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ennen kiltti mies. Olin hyvätapainen, kohtelias ja aina yksin. Sitten kyllästyin epäreiluuteen ja siihen että kuolaavalla ja yksinkertaisella jännämiehellä oli joka viikonloppu eri nainen kainalossa kun minä olin jatkuvasti yksin.
Nykyään olen kilttimies ja kirjoitan pääsääntöisesti pahaa naisista, koska mitään hyvää kerrottavaa ei ole. Unelmani on, että naisten äänioikeus poistettaisiin ja heidät pistettäisiin kotiin hoitamaan lapsia. Jotkut vanhat piiat voisivat sitten hoitaa vaikka sairaita. Monta ongelmaa hoituisi tällä yksinkertaisella tavalla.
Miksi elät valheessa ja omien tunteidesi vankina, etkä etsi totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi. Etkä olisi ottanut amista jolla ei ole potentiaalista uraa. Hulluja, huoria, eronneita, karanneita, kullankaivajia yms. nähtyäni olen oppinut että hyvää naista on vaikea löytää ja sekään ei auta jos ei ole kemiaa.
Kilttimiehet tekevät omituisia, omasta suolesta tempaistuja rinnastuksia tyyliin "Toisin sanoen etsit isotuloista miestä kustantamaan korkeanelintason ja nostamaan sosiaalista statustasi."
Kilttimiehet etsivät "hyviä naisia", mutta tapaavat vain hulluja, huoria, eronneita, karanneita kullankaivajia yms.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne naiset sittenkää sinua huolisivat. Korkeintaan joku vanhapiika sinua siellä mentaalihospitaalissa hoitaisi, mutta ei sekään sinua huolisi. Ei edes se. :(
Joillekin naisille voi olla vaikea myöntää että mukava mies ei välttämättä kiinnosta, koska mukavuus ei vielä riitä seksikkyyteen. Ei minulla ole miehenä vaikeaa myöntää että miehet voivat olla pinnallisia ja pelkkä kiltteys ei riitä tekemään naista viehättäväksi. Naiset ovat keskimäärin huolestuneempia sukupuoli-imagostaan kuin miehet.
Toki osa kilttimiehistä on kai sitten vain nössöjä ja jopa vihamielisiä, mutta myös muu kiltteys voi vaikeuttaa pariutumista. Itseäni pidän aika rohkeana ja aloitteellisena kilttimiehenä, koska voin melko itsevarmasti lähestyä vaikka isoa prinsessalaumaa ilman alkoholia, mutta kunnioitan fyysistä koskemattomuutta, en ole rehvakas enkä yleensä kosketa naista, vaikka hän tulisi tanssimaan eteen. Jollakin kilttimiehellä voi olla tietynlainen fantasia tai käsitys siitä miten asioiden tulisi edetä naisen kanssa ja hän ei osaa toimia sen mallin ulkopuolella ja sitten naisen kiinnostus ennen pitkää loppuu. Joskus toki synkkaa niin hyvin että tuollaisia asioita ei tarvitse miettiä mutta ainakin yöelämässä tuolla jatkuvalla kanssakäymisen eskaloimisella ja intensifoimisella on monesti suuri merkitys.
En myöskään pidä hirveän hyvänä ohjeena tuota ruman tai huomattavan lihavan naisen lähestymistä jos miehellä on itsellä ulkoiset puitteet kunnossa. En tiedä mikä siinä varsinaisesti mättää mutta minusta on parempi että se ei niin hehkeä nainen lähestyy itse. Esim.viime viikonloppuna kutsuin paikan lihavinta naista kanssani karaokea laulamaan ja hän vain heristi päätä. Myös toiselle lihavalle ja vaatimattomalle naiselle sanoin samoin pehmeällä äänellä, mutta hän ei edes katsonut minua päin ja kaveri hoiti puhumisen hänen puolestaan. En ollut edes kiinnostunut noista naisista, vaan halusin vain aktivoida heitä, koska jollakin tavalla tunsin sääliä heitä kohtaan.
Kuitenkin saman viikonlopun kokemuksilla voin sanoa että minusta, ihan tavallisennäköisestä miehestä, voi kiinnostua useampikin kivannäköinen nainen, jota yksikään mies ei varmasti häpeäisi vanhemmille tai kavereille näyttää. Eli miehet; älkää laskeko sitä rimaa nettihaukkujen tai muun sellaisen takia, vaan kehittäkää sosiaalisia taitoja ja nouskaa ylös jokaisen epäonnistumisen jälkeen. Jossakin vaiheessa ne taidot voivat olla niin hyvät, että voi jo puhua naisen vatsasta naisen puolesta ja asiat eivät enää lässähdä yhteen tai toiseen mitättömään seikkaan.
-Mies 29v + 1v-
Siksi, että kilttimieheyteen liittyy olennaisesti vittumaisuus. On aivan eri asia sanoa, että lihavat ihmiset ovat lihavia, kuin väittää, että kaikki ihmiset ovat lihavia. Tähän pätee ihan sama. On ok sanoa, että vittumaiset miehet ovat vittumaisia, mutta ei ole ok sanoa, että kaikki miehet ovat vittumaisia. Suurin osa miehistä (AV-palstan ulkopuolella) on kuitenkin varsin mukavia ja aidosti kilttejä miehiä.