Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko häpeää kun miehesi näkee sinut ilman meikkiä?

Vierailija
13.03.2016 |

Ikä ja suhteen kesto?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ikää on 40 v ja suhdetta takana kohta 22 vuotta.

Vierailija
2/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen, ikä 36v ja suhteen kesto 14 v. Oikeastaan tunnen häpeää kun mies katsoo minua, vaikka olisi meikkiäkin. Mitä voisin tehdä jotta en häpeäisi?! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Herään joka aamu vähintään 30 min ennen miestäni, ettei hänen tarvitsisi nähdä minua meikittömänä. Hän on kertonut pitävänsä minusta laitettuna, enkä ole sellainen nainen, joka ei miellytä miestään.

N22 suhteessa M45:n kanssa, 3 vuotta yhdessä.

Vierailija
4/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! 40 v. 15v. Yhdessä

Vierailija
5/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Herään joka aamu vähintään 30 min ennen miestäni, ettei hänen tarvitsisi nähdä minua meikittömänä. Hän on kertonut pitävänsä minusta laitettuna, enkä ole sellainen nainen, joka ei miellytä miestään.

Nyt puhutaan parisuhteesta, ei isä-tytär suhteesta

Vierailija
6/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minua hävettää kun katson paidatonta miestäni kun hän om niin s.......nan lihava läski.

Vierailija
7/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos tuntisin että minun pitäisi hävetä, niin olisin väärän miehen kanssa. Oma ikä 21, mies 24, suhdetta takana kolme vuotta.

Vierailija
8/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan näe, mulla roikkuu aina meikkipussi tamppoonikorussa mukana.

Vierailija
9/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, oikeastiko?

Seurustelun alkuaikoina kyllä jännitti, kun mies näki minut ensimmäisen kerran ilman meikkiä. Ihan turhaan, kun hän ei edes huomannut eroa. Sittemmin tulin allergiseksi eikä mitkään silmämeikit sopineet. Mies ihmetteli, miksi ihmeessä meikkaan, kun silmät oli punaiset ja kirvelevät pari päivää sillmämeikin jälkeen. Hyvin olen pärjännyt ilman meikkiäkin.

Nainen 52 v, yhdessä 34 vuotta.

Vierailija
10/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen meidän suhteen aikana tainnut meikata vain kahdesti. Ollaan 18-v ja 20-v ja parisuhdetta takana 4v.

Vierailija
11/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies on sanonut että oli kyllä aika shokki nähdä mut ilman meikkiä. Toisaalta on joskus harvoin sanonut nätiksi ilman meikkiä. Ap

Vierailija
12/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Mieheni ei ole itse asiassa koskaan nähnyt mua meikit kasvoilla, kun en koskaan meikkaa. Ollaan oltu kuus vuotta yhdessä ja ollaan molemmat 24v.

Vierailija
13/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tunne häpeää ollessani ilman meikkiä mieheni seurassa, mutta toki mieluiten olen puhtaana, hiukset kammattuna, siisteissä kotivaatteissa (jos siis ollaan kotona) ja mielellään vähän ripsiväriä (kun on niin vaaleat ripset omasta takaa). Ikä 36, suhteen kesto 10 v.

Vierailija
14/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.olen 90% ajasta muutenkin ilman meikkiä ja sen 10% kevyt meikki.

Vierailija
15/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häpeää mutta joinain päivinä kun itselläni on tosi ruma olo eikä yhtään fressi niin mieluummin piilottelen koko ihmiskunnalta omissa oloissani kotona. Silloin olisi parempi kuin miehenikään ei näkisi minua.

Ikää molemmilla 25v, yhdessä olemme olleet 8 vuotta. Nykyään myös naimisissa.

Vierailija
16/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän, toisinaan vaikea katsoa häntä silmiin ilman meikkiä :( ikää 20 ja ollaan oltu vuosi.

Vierailija
17/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkaan itseäni nykyään kestämään sitä häpeää ajattelemalla, että jätä sitten kun kerran olen niin ruma, eikö mikään pakko pannakaan ole. Ap

Vierailija
18/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh... En tosiaankaan häpeä. Mieshän on nähnyt mut synnyttämässäkin ja ties missä influenssassa. Ei kotona tarvii meillä ressata. Jokainen kelpaa omana itsenään. 15V suhdetta takana, pari lasta.

Vierailija
19/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Aikamoista. Luulin, että kukaan ei oikeasti herää ennen miestään vain sen takia, että ehtisi meikata. Mites illalla? Pussi päässäkö sitä sänkyyn kömmitään? Yhteinen saunominen on ihan poissuljettua, kai siellä nyt meikit poistetaan jossain vaiheessa?

Mun mies näki mut ilman meikkiä heti ensitreffien jälkeisenä aamuna, koska jäin hänen luokseen yöksi. Aikaa siitä on kohta parikymmentä vuotta. Vaikka olenkin aika eri näköinen meikin kanssa kuin ilman, ei mies ole vielä kauhistunut ja luotani karannut moisen asian takia.

Vierailija
20/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D En edes meikkaa ikinä, jos olen vain kotona. Enkä kyllä aina, vaikks johonkin lähtisinkin. Ja silloinkin kun meikkaan, käytössä on meikkivoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä ja ripsari. Eli mitään hirveitä pakkeleita niillä ei saa edes aikaiseksi. Ikää 30v.