Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko häpeää kun miehesi näkee sinut ilman meikkiä?

Vierailija
13.03.2016 |

Ikä ja suhteen kesto?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin nolottaa kun näkee meikit päällä, mies kun ei oikein tykkää mistään pynttäytymisestä ellei ole ihan kunnon juhla kyseessä.

Vierailija
22/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häpeää, vaikka näytänkin freshimmältä meikin kanssa. Iho on epätasaisen värinen, mutta väliäkös sillä kun mies rakastaa mua itseni vuoksi. Meikkaan aina, mutta aamuisin ei ole kiire miehen vuoksi laittautua ja sunnuntaisin joskus jää meikit laittamatta jos ei ole menoa. Mies on sanonut mua nätisti ilman meikkiäkin, mutta tiedän että varmasti pitää enempi kun on kevyt meikki päällä.

Olen 26v ja mies 36v, yhdessä vähän alle vuosi ja avoliitossa.

"Iän" myötä oppinut omaan meikittömyyteen, mutta en silti mielellään mene esim ruokakauppaan ilman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Katson aina muualle kun minulla ei ole meikkiä

Vierailija
24/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole meikannut koko aikana, paitsi ihan nyt viime aikoina laittanut meikkivoidetta ja poskipunaa lähinnä töihin. Yhdessä 10 vuotta. N43

Vierailija
25/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en häpeä. Meikkaaminen ei oikein ole mun juttuni muutenkaan, vaikka iho onkin kaukana täydellisestä ja ikäkin on freesiyttä vähentänyt, mutta luotankin mun ihanaan luonteeseeni. :D Aina tuo mies on kuitenkin kehumassa, nytkin sanoi, kuinka hyvältä ja simpsakalta näytän, vaikka on likainen tukka pystyssä ja reikäiset kotivaatteet päällä.

Vierailija
26/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen meikannut häissäni. Liitto on nyt kestänyt 28 vuotta.

N50

Vierailija
27/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaahhhaaaa olemme miehen kanssa tavanneet intissä metsäleirillä. Miksi meikkaisin miehen vuoksi, jos suhteen alkuaikoina useinkin näytin siltä kuin en olisi nähnyt kasvopyyhettä viikkoon? En kyllä muutenkaan meikkaa kuin juhliin. Olemme nyt 25-vuotiaita, suhteen kesto 6v. 

Vierailija
28/28 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella, olen niin laiska etten koskaan meikkaa ja käyn baareissakin farkuissa ja huppareissa. 24v, yhdessä 5v, naimisissa 2..