Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun olisi varaa pistää 230e terassin lattialaattoihin.

Vierailija
13.03.2016 |

Huokaus. Tosin sitten pitäisi, ja muutenkin, uusia sinne pöytä ja muutama tuoli mutta milläs niitäkään maksaa.

Ahdistaa kun ei työsskäyvänä ole varaa sisustaa ja ostella kys tuotteita ilman pään raapimista ja suunnittelua:(( ja jostain muusta tinkimällä tai jättämällä muuta pois.

Mikä järki tässä on, ei mikään. Ja ihan normaalia, itseasiassa sitä pienempää, asuntolainaa maksamme ja lyhennämme hieman vajaat 1000e/kk.

Vittu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä isännöitsijältä mitä mieltä hän on asiasta. Puinen lattia parvekkeella lisää melkoisesti palokuormaa ja syttymismahdollisuutta.

Sitten sinne ei saisi laittaa tuolla perusteella puisia terassikalusteitakaan.

Jos joku heittää yläkerran parvekkeelta vaikka tupakan tumpin, niin puista puutarhatuolia sillä tuskin saa syttymään, mutta parvekkeen lattialla makaavat terassilaudat voisi saadakkin, varsinkin jos siellä väeleissä on kuivia lehtiä tms. helposti syttyvää.

Vierailija
22/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta valmiita laattoja vaan teet itse. Ei sekään ilmaista ole mutta varmasti säästät. Mieheni teki meidän parvekkeelle lattian itse, tosin on ammattilainen, kivan näköinen tuli.

No just. Ei ole sama asia itse tekemä kuin ammattilaisen itselleen tekemä.

No ei tarvi olla kummoinen kotitimpuri että osaa laudoittaa parvekkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta valmiita laattoja vaan teet itse. Ei sekään ilmaista ole mutta varmasti säästät. Mieheni teki meidän parvekkeelle lattian itse, tosin on ammattilainen, kivan näköinen tuli.

Ajattelin ihan samaa, mieheni nyt vain sattui olemaan raksa-ammattilainen, mutta ihan taivksetkin rakentavat jopa taloja, niin luulisi että terassi tai vastaava ei olisi ihan kamalan vaikeaa.

Vierailija
24/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä isännöitsijältä mitä mieltä hän on asiasta. Puinen lattia parvekkeella lisää melkoisesti palokuormaa ja syttymismahdollisuutta.

Sitten sinne ei saisi laittaa tuolla perusteella puisia terassikalusteitakaan.

Jos joku heittää yläkerran parvekkeelta vaikka tupakan tumpin, niin puista puutarhatuolia sillä tuskin saa syttymään, mutta parvekkeen lattialla makaavat terassilaudat voisi saadakkin, varsinkin jos siellä väeleissä on kuivia lehtiä tms. helposti syttyvää.

Eikö nykyisin kaikilla parvekkeilla ole jo lasitus?

Vierailija
25/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan paljoa päivänvalossa viitti sitä katsella :(

Vierailija
26/26 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ole kummoinen.