Ei ole mikään iso saavutus olla hoikka
Jos sen eteen joutuu stressaamaan ja elämään kurinalaisesti.
Se vasta on iso ansio, että pystyy elämään hedonistisesti ja kroppa on silti tikissä!
Kommentit (9)
Kun katsoo suominaisia niin kyllä se vaikuttaa lähes mahdottomalta saavutukselta, sellasia persoja ruoalle ja makealle kaikki
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo suominaisia niin kyllä se vaikuttaa lähes mahdottomalta saavutukselta, sellasia persoja ruoalle ja makealle kaikki
Mäkin olen perso ruualle ja etenkin rasvaiselle ja joskus makeallekin, mutta rasva% on silti alle 15! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa kuka syö rasvaa ja kuka sokeria!
Olen ihan eri mieltä AP:n kanssa. Ihan kauhean vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Se vasta on iso ansio, että pystyy elämään hedonistisesti ja kroppa on silti tikissä!
Tuo taas johtuu perimästä, jonka eteen ei ole tarvinnut tehdä yhtään mitään. Ilmeisesti sanojen "ansio" ja "saavutus" merkitykset ovat vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pulskat kaljamiestursakkeet, jotka mättävät sokerimunkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pulskat kaljamiestursakkeet, jotka mättävät sokerimunkkeja.
Entäs ne rasvan syöjät?
No mä nautin joka suupalasta, herkuttelen päivittäin ja olen normaalipainoinen ilman yritystä. Ikääkin 50+v
Eikö? Ap