Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesasiamiehet eivät tuomitse läpi koko historian jatkunutta ja muualla edelleen jatkuvaa naisten alistamista?

Vierailija
13.03.2016 |

Palstan miesasiamiehet vaativat feministeiltä kannanottoja milloin mihinkin älyttömyyteen, niin minä kysyn nyt vuorostani näin.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä itse syipä siihen naisten alistamiseen. Kukaan ei voi alistaa 50% kansasta. Jokainen on vastuussa itsestään. 

Vierailija
2/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi naisen miehen kylkiluusta tälle avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä itse syipä siihen naisten alistamiseen. Kukaan ei voi alistaa 50% kansasta. Jokainen on vastuussa itsestään. 

Eli miesasiamiesten marina on sinusta turhaa puhetta.

Opetatko muuten lapsillesikin, että oma syy, jos kiusataan, ja vanhempien apuun on turha luottaa?

Vierailija
4/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Ihan niin kuin jos me tapaisimme, pystyisin alistamaan sinua mennen tullen ja jos urputus jatkuisi, sulla menisi naama rikki. Samalla tavalla joku alistaisi minua, jos tällä olisi ase.

Vierailija
5/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiatouhu perustuu johonkin trauman,miehellä ollut vaikka ikävä äitisuhde,niin se heijastuu tuollaisena asenteena koko naissukukuntaa kohtaan.Sitä ei toki tarvitse hyväksyä.

Vierailija
6/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kautta historian 1-10% on alistanut 90-99% kansasta.

Vierailija
7/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamiehet keskittyvät tähän päivään. On vähän vaikeampaa vaikuttaa jo edesmenneiden asioihoin.

Vierailija
8/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja tavalliset miehet ovat kautta historian olleet se osa kansasta, joka on lähetetty sotimaan ja kuolemaan naisten, lasten ja rikkaiden miesten jäädessä himaan duunamaan pullaa.

Vierailija
9/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetatko muuten lapsillesikin, että oma syy, jos kiusataan, ja vanhempien apuun on turha luottaa?

Onko nainen lapsi? Vertaatko oikeasti aikuista ihmistä lapseen. Saat naisen näyttämään äärettömän säälittävältä.

Lapsi tarvitsee tukea ja apua. Aikuinen hoitaa itse asiansa. Lapsi ja aikuinen on kaksi täysin eri asiaa. 

Vierailija
10/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Ihan niin kuin jos me tapaisimme, pystyisin alistamaan sinua mennen tullen ja jos urputus jatkuisi, sulla menisi naama rikki. Samalla tavalla joku alistaisi minua, jos tällä olisi ase.

Jos tällä olisi ase? Naisilla on ollut pääsy aseisiin ihan yhtä paljon kuin miehilläkin. 

Täysin naurettava selitys. Tälläkin hetkellä ympäri maailmaa naisilla on mahdollisuus tarttua aseisiin ja puolustaa itseään jos haluaa. Mutta ne vinkuvat miehiä apuun. 

Vierailija
11/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen monesti tuominnut arabimaiden ja afrikan naisten aseman, mutta aina olen saanut naisilta vitun rasisti huutelua.. Ainoastaan aasialaisten naisten myymisen  lopettamisen puolesta olen saanut vastakaikua.

Vierailija
12/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo teoriassakin mahdotonta. Tuota vaan ihmiset ei suostu myöntämään koska halutaan säilyttää vastuu jollekkin muulle omasta toiminnasta. Esimerkiksi Hitler EI alistanut saksalaisia. Vaan he tekivät sen ihan itse. 

On täysin naurettavaa väittää että pieni joukko kenraaleita ja poliitikoita pystyisi pakottamaan miljoonat sotilaat johonkin. 

Vierailija
13/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu ehkä siitä, että naisten alistaminen männä aikoina on yleisesti tunnustettu fakta, jota on tutkittu erityisesti naistutkimuksen piirissä ties kuinka paljon. Feminismi on keskittynyt naisten aseman parantamiseen ja on niin kokoluokaltaan, järjestäytyneisyydeltään kuin poliittiselta voimaltaan aivan eri tasolla kuin miesliike. En nyt ihan ymmärrä mihin miesasiamiesten kannanottoja naisten alistamisen suhteen tarvittaisiin, kun se on jo aihe, jota opetetaan yliopistoillakin faktana: naisia on alistettu ja se on ollut väärin.

Vierailija
14/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja tavalliset miehet ovat kautta historian olleet se osa kansasta, joka on lähetetty sotimaan ja kuolemaan naisten, lasten ja rikkaiden miesten jäädessä himaan duunamaan pullaa.

Kenenkään ei ole ollut pakko lähteä sotimaan. Kenenkään ei ole ollut pakko tappaa.

Vierailija
15/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole ollut pakko lähteä sotimaan. Kenenkään ei ole ollut pakko tappaa.

Mitä tarkoitat "pakolla"? Rintamakarkuruus on ollut kuolemanrangaistuksella (ns. kenttätuomio) kielletty rikos. 

Vierailija
16/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen lapsi? Vertaatko oikeasti aikuista ihmistä lapseen. Saat naisen näyttämään äärettömän säälittävältä.

Lapsi tarvitsee tukea ja apua. Aikuinen hoitaa itse asiansa. Lapsi ja aikuinen on kaksi täysin eri asiaa. 

Miksi et vastannut kysymykseen miesasiamiesten marinasta?

Miksi puhut siitä, että "jokainen" on vastuussa itsestään, jos et tarkoita kaikkia? Mitä väärää on opettaa lapsi siihen maailmankuvaan, mitä sinä edustat? Opetatko lapsesi tekemään yhtä ja odotat toista?

Vierailija
17/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamiehet keskittyvät tähän päivään. On vähän vaikeampaa vaikuttaa jo edesmenneiden asioihoin.

Ei puhuttu vaikuttamisesta vaan tuomitsemisesta, mikä näyttää olevan täysin mahdotonta miesasiamiehile.

Vierailija
18/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. A Voice for Men on kirjoittanut naisten alistamisesta otsikolla: The Myth of Women’s Oppression

Vierailija
19/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. :D Miksi ulisette naisille, että näiden pitää muuttua milloin missäkin asiassa? Naisethan eivät voi sen enempää alistaa tai kohdella miehiä kuin teidän mielestänne miehet naisia, eli vika on vain ja ainoastaan siinä, että itse ette toimi? 

Vierailija
20/131 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo teoriassakin mahdotonta. Tuota vaan ihmiset ei suostu myöntämään koska halutaan säilyttää vastuu jollekkin muulle omasta toiminnasta. Esimerkiksi Hitler EI alistanut saksalaisia. Vaan he tekivät sen ihan itse. 

On täysin naurettavaa väittää että pieni joukko kenraaleita ja poliitikoita pystyisi pakottamaan miljoonat sotilaat johonkin. 

Eli esimerkiksi Suomessakin kaikki nyt tulevat leikkaukset ja ylein kurjistuminen on täysin mahdotonta, ellei kansa haluaisi sitä itse,

Todellisuudessa esimerkiksi Kreikassa pieni joukko määrää kansan kohtalon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä