Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä kannattaako menn tän naisen kanssa ulos...

Vierailija
12.03.2016 |

Joo eli oon 20v jätkä, mul ei oo paljon kavereita joku 15 vaa, no olen menossa yhden naisen (19v) kanssa ulos ja tää nainen on kaunis ja mukavanoloinen. Hän näyttäisi olevan erittäin suosittu, ainakin fb:n perusteella tällä naisella on yli 2000 kaveria, joissa on myös paljon elämänkoululaisia a.k.a ihmisroskia, ärsyttää ihan vitusti jos joudun tapaamaan mahdollisen tyttöystäväni ihmisroskakavereita. :((( miks kaikki naiset hengaa tollasten ihmisroskien kanssa :((

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tällä hetkellä yliopistossa opiskelemassa oikkiksessa, intti käyty siihen päälle vielä.

-ap

Vierailija
2/19 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vitun vajaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asenteella olisin onnellinen, että joku ylipäätään meinaa lähteä sun kanssa ulos.

Vierailija
4/19 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas yllättävää, ettei aloittajalla ole paljon kavereita.

Vierailija
5/19 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lisää tähän, mua pelottaa ja arveluttaa nää elämänkoululaiset ihan helvetisti, käytökseltään he ovat niin arvaamattomia, mua on esim tällaisten kovisten takia uhattu puukolla kun kävelin heidän ohitse.

-ap

Vierailija
6/19 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas yllättävää, ettei aloittajalla ole paljon kavereita.

En katsos hengaa huonoissa seuroissa ja välttelen semmosia gangsta-wannabe elämänkoulu WhiteTrash tyyppejä todella paljon.

-AP

Vierailija
7/19 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä mee

Vierailija
8/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseen, kävin tän naisen kanssa treffeillä ja ihan hyvin meni. Nyt siis seurustellaan, mutta mua edelleen risoo niin saatanasti sen laaja piiri johon kuuluu paljon elämänkoululaisia joiden ainoat käsitykset elämästä ovat, huumeet,viina,rööki, loputon biletys, sossujen varoilla eläminen.

-AP

Vierailija
9/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa naista ollenkaan. Kaikki naiset vaan rahan perässä. Vaikka et vielä ehkä nyt tienaakkaan rahaa, niin oletus on että sitten tulevaisuudessa viimeistään makselet naisen laskuja.

Vierailija
10/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa naista ollenkaan. Kaikki naiset vaan rahan perässä. Vaikka et vielä ehkä nyt tienaakkaan rahaa, niin oletus on että sitten tulevaisuudessa viimeistään makselet naisen laskuja.

No jaa, kyse on siitä että nykyisellä tyttöystävälläni on hyvin iso kaveripiiri, johon valitettavasti kuuluu paljon whitetrash elämänkoulu tyyppejä, vaikka ei uskois että tyttöystäväni on ihan tavallisen oloinen ja näköinen sekä mukava lukion käynyt. Kun taas itelläni on todella vähän kavereita vaan.

-ap

Vierailija
11/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli oon 20v jätkä, mul ei oo paljon kavereita joku 15 vaa, no olen menossa yhden naisen (19v) kanssa ulos ja tää nainen on kaunis ja mukavanoloinen. Hän näyttäisi olevan erittäin suosittu, ainakin fb:n perusteella tällä naisella on yli 2000 kaveria, joissa on myös paljon elämänkoululaisia a.k.a ihmisroskia, ärsyttää ihan vitusti jos joudun tapaamaan mahdollisen tyttöystäväni ihmisroskakavereita. :((( miks kaikki naiset hengaa tollasten ihmisroskien kanssa :((

Käy ulkona kerran kaks jos haluat mutta älä aloita suhdetta jos VÄHÄNKIN epäilyttää. Mun ihan kunnollinen veli teki juuri tällaisen virheen, että erehtyi samanlaiseen paskaan. Nainen valehteli käyttävänsä pillereitä vaikkei käyttäny ja pamahti heti paksuksi. Veli on nyt naimisissa sen ja kolmen tenavan kans joista yks on FAS (=muija ryypännyt raskausaikana) ja toinen jotenkin muutoin vajaakehittynyt (=vielä ei ole diagnoosia löytynyt). Kotoa on löytynyt jos jonkinlaista eläjää kun veli on tullut töistä. Muijahan ei töissä käy vaan makaa sohvalla tai juoruaa puhelimessa. Veli elää helvettiänsä maan päällä.

Löydät kyllä parempiakin kun et hätäile. Ja jos nait sitä niin käytä kortonkia, omiasi - ei sen muijan!

Vierailija
12/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyse on siitä että nykyisellä tyttöystävälläni on hyvin iso kaveripiiri, johon valitettavasti kuuluu paljon whitetrash elämänkoulu tyyppejä, vaikka ei uskois että tyttöystäväni on ihan tavallisen oloinen ja näköinen sekä mukava lukion käynyt. Kun taas itelläni on todella vähän kavereita vaan.

-ap

Kaverinsa ovat tärkeämpiä kuin sinä. Ei kannata edes kokeilla, jos tulee joskus vastaan valinta että pitääkö kaverinsa vai sinut, niin jättää sinut.

Vierailija
13/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki introvertimpi barbara!

Vierailija
14/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs siellä Porvoossa tavataan käydä ulkona?

Vierailija
15/19 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lisää tähän, mua pelottaa ja arveluttaa nää elämänkoululaiset ihan helvetisti, käytökseltään he ovat niin arvaamattomia, mua on esim tällaisten kovisten takia uhattu puukolla kun kävelin heidän ohitse.

-ap

"mua on esim tällaisten kovisten takia uhattu puukolla kun kävelin heidän ohitse"??

Taitaa itselläsikin olla käytynä lähinnä pari vuotta elämäm koulua.

Vierailija
16/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

"mua on esim tällaisten kovisten takia uhattu puukolla kun kävelin heidän ohitse"??

Taitaa itselläsikin olla käytynä lähinnä pari vuotta elämäm koulua.

En tiedä missä Kauniasissa tai jossain porvarimestassa oikeen pyörit, mutta käy joskus Itä-Helsingissä pyörähtämässä niin tiedät, että nää elämänkallut ei todellakaan välitä mistään ja ovat täysin arvaamattomia.

Vierailija
17/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa.... Jos ajatusmaailma on tuollanen niin mitäs hittoa sä av:lla teet? Siis et halua ollaan missään tekemisisä wt:iden kanssa..??

Vierailija
18/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla elämä ja ongelmat. Kävitte treffeillä ja nyt seurustelette, mutta tytöllä on liikaa somekavereita. Meinaatko, että joudut tapaamaan kaikki 2000? No, kyllä sinä jonain päivänä vielä aikuistut.

Vierailija
19/19 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ulkona kerran kaks jos haluat mutta älä aloita suhdetta jos VÄHÄNKIN epäilyttää. Mun ihan kunnollinen veli teki juuri tällaisen virheen, että erehtyi samanlaiseen paskaan. Nainen valehteli käyttävänsä pillereitä vaikkei käyttäny ja pamahti heti paksuksi. Veli on nyt naimisissa sen ja kolmen tenavan kans joista yks on FAS (=muija ryypännyt raskausaikana) ja toinen jotenkin muutoin vajaakehittynyt (=vielä ei ole diagnoosia löytynyt). Kotoa on löytynyt jos jonkinlaista eläjää kun veli on tullut töistä. Muijahan ei töissä käy vaan makaa sohvalla tai juoruaa puhelimessa. Veli elää helvettiänsä maan päällä.

Löydät kyllä parempiakin kun et hätäile. Ja jos nait sitä niin käytä kortonkia, omiasi - ei sen muijan!

Mikä pakko veljes oli mennä naimisiin? Lapsesta voi huolehtia muutenkin, sikäli kun se edes on hänen. Miksi veljes uskoi, että nainen käyttää pillereitä?  Olis tutustunut kunnolla ennen panoa. Niinhän naisillekin sanotaan.