Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun unelmamieheni on mahdottomuus. Hän ei saisi näyttää ruutupaitaiselta parrakkaalta hipsteriltä,

Vierailija
12.03.2016 |

vaan ihan normaalilta mieheltä. Hän olisi kuitenkin kiinnostunut kulttuuritapahtumista, ruuanlaitosta pitkän kaavan mukaan, sunnuntaibrunsseista, yhteiskunnallisista ilmiöistä, musiikista, elokuvista ja matkailusta. Älä sano, että sinulla on sellainen mies?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki normaalit miehet ole tuollaisia? Ja on omani. Hyvin koulutettu keski-ikäinen mies.

Vierailija
2/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano, että minulla on sellainen mies. Minä OLEN sellainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sunnuntaibrunssit?

Vierailija
4/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamiehiä tai naisia ei ole olemassa. Siksi siinä on se unelma-etuliite. Se on fantasiaa. Joten mitä jos "tyytyisit" ihan tavalliseen oikeaan mieheen :)

Vierailija
5/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pullollaan tuollaisia miehiä. Menepä ihan huviksesi vaikka Kaivopuistoon sunnuntai-aamuna.

Vierailija
6/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIPSTERIT OVAT PILANNEET MAAILMAN!!

Vierailija
7/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillakin kiinnostuksen kohteilla voi olla täysin erilaiset ihmiset. genret on niin suuria :D

Vierailija
8/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä, kuinka naiset eivät pane merkille kuin pienen osan miehistä. Tuollainen mieshän on hyvin yleinen ainakin akateemisissa piireissä, kunhan malttaa katsella vähän muitakin kuin sitä meluisinta lätkäjätkien jengiä.

Vierailija
9/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmamiehiä tai naisia ei ole olemassa. Siksi siinä on se unelma-etuliite. Se on fantasiaa. Joten mitä jos "tyytyisit" ihan tavalliseen oikeaan mieheen :)

Kyllä on. Mulla on unelmamies. Hän on juuri minulle täydellinen, arvostava, ystävällinen, kohtelias, keskustelutaitoinen, oma-aloitteinen yms.. Parempi mies kuin olisin ikinä edes uskaltanut unelmoida. Täyttää ap:n kriteerit paitsi ettei näytä "normaalilta mieheltä" (mitä sekin nyt sitten kenellekin tarkoittaa), vaan on hemmetin kuuma ja katseet kääntävä ilmestys. Muille hän on pelkkä unelma, mutta minä saan elää unelmaani hänen kanssaan.