Kysymys miehille (saa naisetkin toki vastata)
Mitä ajatuksia teissä herää kun kuulette että nainen on 38-vuotias eikä ole ikinä seurustellut vakavasti? Olisi kiinnostavaa kuulla "tuomio".
Kommentit (32)
Varmaan huonosti koska itse sain jo 23-vuotiaana sain kuulla miehiltä, että on no-no koska aiempia suhteita ei ole.
Riippuu niin naisesta ja taustastaan. Mutta yleisesti ottaen tuo ei liene yhtä iso juttu miehelle, kuin naiselle olisi noin kokematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin naisesta ja taustastaan. Mutta yleisesti ottaen tuo ei liene yhtä iso juttu miehelle, kuin naiselle olisi noin kokematon mies.
Perustele. Ja perustele myös se, miksi on tarpeellista ottaa tuo puheeksi tässä keskustelussa.
No, ei nyt ainakaan mitään negatiivisia ajatuksia herätä. Toivon, että löydät jonkun, jos sellaisen haluat. Ehkä olen vähän utelias, että mistä tuo johtuu. Mä olen itse 24-vuotias nainen enkä ole edes suudellut ketään, joten ei olisi varaakaan tuomita. :D
Riippuu kai siitä, millainen persoona ihminen on. Joistakin tietää että ei ole itse halunnut sitoutua, joidenkin kohdalla veikkaisin syyksi ujoutta, voi olla vakavia sairauksia ym.
En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele. Ja perustele myös se, miksi on tarpeellista ottaa tuo puheeksi tässä keskustelussa.
Oletin että ap on nainen joka kaipaa miesten näkemyksiä tästä asiasta. Oliko sekin jo liikaa kun mies uskalsi vastata "kysymykseen miehille"?
Aivan sama minulle. Jos ihminen on muuten kiva ja luonteet sopii yhteen, niin kuka välittää onko suhteita ollut?
Vierailija kirjoitti:
En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.
Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?
Herää kysymys että onko se sitten horottanut ilman suhdetta paljonkin. Mikäli ei ole mitään yhden illan juttujakaan, niin sitten voisi olla ihan kiinnostava tapaus.
Haluaisin kuulla hänen oman versionsa siitä miksi ei ole vielä seurustellut.
Jos hän kertoisi vaikka olleensa niin kiireinen töiden suhteen ettei ole ehtinyt uhrata aikaa seurusteluun niin kai minä sen uskoisin sitte. Jos kertoisi aktiivisesti etsineensä kumppania koko aikuisikänsä löytämättä ketään niin sitte alkaisin epäillä että joko naisessa on jotain vikaa tai sitte hän on todella kranttu miesten suhteen.
-M29-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletin että ap on nainen joka kaipaa miesten näkemyksiä tästä asiasta. Oliko sekin jo liikaa kun mies uskalsi vastata "kysymykseen miehille"?
Ja taas ollaan uhriutumassa. Ovatko miehet jo nykyään niin herkkiä, että ei saa muistuttaa mistä keskustelussa oli kyse? Aloittaja halusi kuulla mitä miehet ajattelevat hänestä, sinä alat valittaa miesten asemasta.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys että onko se sitten horottanut ilman suhdetta paljonkin. Mikäli ei ole mitään yhden illan juttujakaan, niin sitten voisi olla ihan kiinnostava tapaus.
Sinä et voisi.
Että aha. Ei mitään kummempia fiiliksiä.
Uranainen, ilmeisesti myös lapseton, ei käy pubeissa ,ravintoloissa, treffeillä, viihtyy ilmeisesti hyvin yksin itsensä kanssa, saattaa olla paljon ystäviä ja kavereita, harrastuksia tai sitten ei . On erakkosielu, lihava, vähän ruma todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?
Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.
Esimerkiksi mikä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mikä tilanne?
Miksi se sinua kiinnostaa? Etkö usko vai?
Anybody...?