Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; miehen hyväksikäyttäminen yöelämässä

Vierailija
12.03.2016 |

Olin pitkästä aikaa vanhalla kotipaikkakunnalla yökerhossa esittäytymässä. Heti ensimmäisinä minuutteina tanssilattialla pieni ja sievä max.20 + 2v nainen tuli tanssimaan eteeni selkäpuoli edellä ja sitten kääntyi ja tuijotti vielä vähän aikaa hytkyen. En oikein osannut ajatella tästä mitään, koska tykkään siitä että lähestyminen tapahtuisi puhumalla ja tyttökin lähti pois.

Vähän myöhemmin tuli toinen vähän vanhempi ja enemmän omaa ulkonäköihannettani vastaava nainen, joka alkoi myös tenttailla minulta asioita tanssiessa ja oli hymyilevä. Nainen yhdistyi löyhästi isompaan miesporukkaan, joten en pitänyt häntä hirveän potentiaalisena. Kuitenkin miehet tulivat ennen pitkää myös luokseni ja kertoivat minulle naisen olevan sinkku ja että minun pitäisi lähestyä häntä tuttavallisemmin. En nähnyt mitään syytä olla uskomatta heitä ja jatkoin sitten viatonta juttelua harrastuksista ja muusta; miten vain meteliltä pystyi. Vaikka nainen selvästi nautti huomiosta, hän ei kuitenkaan kysellyt minulta aivan yhtä paljon ja eniten minulle jäi mieleen hänen epävarma kysymyksensä siitä mitä oikein todella ajattelen hänestä tai hänen ulkonäöstään. Eihän minulla siitä tietenkään mitään pahaa sanottavaa ollut. Vaikka hän välillä otti fyysistä kontaktia melko reippaasti, välillä hänen käsivartensa olivat kuin spagettia kun hain sitä itse.
Jossain vaiheessa miehet kiikuttivat naisen taas pois ja myöhemmin näin hänen suutelevan yhtä näistä miehistä ja tajusin että nainen oli käyttänyt minua huomio-objektina ja miehetkin olivat kai halunneet nauraa partaansa ja ehkä tuntea itsensä suuremmaksi 'dominoimalla' haavoittuvaisessa asemassa olevaa miestä tuolla tavalla, joka ei vastanöyryyttäisi huijannutta miestä käymällä rohkeisiin otteisiin mahdollisesti kevytkenkäisen naisen kanssa ja/tai antamalla fyysinen kurinpalautus miehelle jos mustasukkaisuus veisikin voiton tempun hauskuudesta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mietit nyt vähän liikaa tapahtunutta. Yökerhoissa sattuu mitä tahansa, ei niitä tarvitse jäädä murehtimaan sen kummemmin.

Sinulle sattui outo juttu, se siitä. Et tehnyt mitään etkä nolannut itseäsi, joten anna olla. 

Vierailija
2/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset, miehet ja naiset, olivat kuitenkin kiinnostuneita vaatevalinnoistani ja ystävystyin yhden pariskunnan kanssa yhteystietoja vaihtaen.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis peräti kaksi naista antoi sinun ymmärtää, että nyt on sinun vuorosi sanoa jotakin, mutta sinä vain tuijottelit ja ihmettelit. Ja miehet yrittivät antaa kannustusta, mutta sinä yhä tuijottelit ja ihmettelit.

Vierailija
4/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
5/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni mietit nyt vähän liikaa tapahtunutta. Yökerhoissa sattuu mitä tahansa, ei niitä tarvitse jäädä murehtimaan sen kummemmin.

Sinulle sattui outo juttu, se siitä. Et tehnyt mitään etkä nolannut itseäsi, joten anna olla. 

Olen samaa mieltä ja se että en ole koskaan humalassa antaa enemmän mahdollisuuksia analysoida tapahtumia syvällisemmin. En minä tuosta mitenkään suuresti loukkaantunut, koska syvällä sisällä olen aina sopivan pessimistinen, mutta en ole ennen kokenut ihan vastaavaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Mikä tän liirumlaarumin pointti oli?

Vierailija
7/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin väärin yöelämässä=työelämässä. Siellä sitä hyväksikäyttöä tapahtuu paljon enemmän ja työpaikkaa ei ole edes yhtä helppoa vaihtaa, kuin yökerhoa.

Vierailija
8/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että käytti sinua huomio-objektina? Käytti sinua saadakseen myönteistä huomiota osakseen?

Vierailija
9/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis peräti kaksi naista antoi sinun ymmärtää, että nyt on sinun vuorosi sanoa jotakin, mutta sinä vain tuijottelit ja ihmettelit. Ja miehet yrittivät antaa kannustusta, mutta sinä yhä tuijottelit ja ihmettelit.

Nuo miehet siis raahasivat tätä naista kovakouraisesti käsivarresta vetäen kauas pois aina tuon tuosta ja sitten keskustelu keskeytyi. Kun näin miehen suutelevan naista ihan eri paikassa, ajattelin että minua on kusetettu.

Ja kuten sanoin en osaa toimia verbaalisesti sellaisessa tilanteessa, jossa joku tulee vain heilumaan viereen eikä sano mitään ellen saa aikaa miettiä sanojani valmiiksi. Joskus sellainen edessä heiluminen voi olla myös alistavaa käytöstä tai pelkkää huomionhakua.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä, että käytti sinua huomio-objektina? Käytti sinua saadakseen myönteistä huomiota osakseen?

Näin minä asian tulkitsin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kirjoita vuorosanat valmiiksi ;)

Vierailija
12/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari... 

Jos pelkkä yksinkertainen vuorovaikuttaminen yökerhossa on näin ongelmallista niin miten ihmeessä ajattelit koskaan selviäväsi parisuhteessa?

Vierailija
13/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy hyvä mies kotona. Saat muuten aivokasvaimen tuollaisesta vatvomisesta. 

Vierailija
14/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä silti tavallaan hienoa että nyt minulle tapahtuu enemmän yhdessä illassa kuin yhdessä vuodessa parikymppisenä ja kiinnostuneiden naisten ikä on pysynyt samana.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
15/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ap:n elämä on vaikeaa, todella vaikeaa.

Eipä oikeastaan muuta. Lähden pissittämään koiria.

Vierailija
16/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Lisää "Huomio-objektin" lasssssukkabingoon.

Vierailija
17/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 20v + 1v miettii: naisen hyväksikäyttäminen yöelämässä.

Onpa useasti sattunut niin, että olen yökerhossa ollessani tuntenut, miten joku tuntematon on kosketellut peppuani, tai miten joku tuntematon on epämiellyttävällä tavalla yrittänyt ruveta halailemaan. Tämä on minusta tuntunut todella inhottavalta, ällöttävältä ja loukkaavalta, että joku tuolla tavalla tulee koskettelemaan minua ilman lupaani, vieläpä joku täysin tuntematon mieshenkilö. Useasti on myös käynyt niin, että tuntemattomat mieshenkilöt tulevat tungettelevasti juttelemaan (tyylillä "kivat tissit"), tai yrittävät tuppautua seuraan kysymättä lainkaan, sopiiko viereeni istua tai seuraan liittyä. Ja joskus on jopa käynyt niinkin, että kun näille herroille ystävällisesti toteaa, että en toivo seuraasi, mene pois, niin sitten alkaa huorittelu ja haukkuminen ja muu huutelu, hyvä jos ei väkivaltaiseksi käydä.

Tässäpä omia kokemuksiani yökerhojen ahdistelusta, terveisin,

Nainen 20v + 1v

Vierailija
18/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29, sä olet sitten pipi!

N38

Vierailija
19/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 20v + 1v miettii: naisen hyväksikäyttäminen yöelämässä.

Onpa useasti sattunut niin, että olen yökerhossa ollessani tuntenut, miten joku tuntematon on kosketellut peppuani, tai miten joku tuntematon on epämiellyttävällä tavalla yrittänyt ruveta halailemaan. Tämä on minusta tuntunut todella inhottavalta, ällöttävältä ja loukkaavalta, että joku tuolla tavalla tulee koskettelemaan minua ilman lupaani, vieläpä joku täysin tuntematon mieshenkilö. Useasti on myös käynyt niin, että tuntemattomat mieshenkilöt tulevat tungettelevasti juttelemaan (tyylillä "kivat tissit"), tai yrittävät tuppautua seuraan kysymättä lainkaan, sopiiko viereeni istua tai seuraan liittyä. Ja joskus on jopa käynyt niinkin, että kun näille herroille ystävällisesti toteaa, että en toivo seuraasi, mene pois, niin sitten alkaa huorittelu ja haukkuminen ja muu huutelu, hyvä jos ei väkivaltaiseksi käydä.

Tässäpä omia kokemuksiani yökerhojen ahdistelusta, terveisin,

Nainen 20v + 1v

No minun kanssani ei ole ainakaan tuota ongelmaa. Ehkä sopisimme toisillemme.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v+1, olen täältä lukenut että olet jossain toisessa verkkohahmossasi kertonut olevasi asperger ja näkeehän sen näistä pohdinnoista. En ymmärrä miksi osa teistä aspergereista tai mahdollisesti kaikki ette lainkaan sisäistä että teillä ei polla toimi samalla lailla kuin muilla ja siksi on ihan älytöntä mennä jonnekin yökerhoon ja kuvitella että siellä homma toimii niinkuin neurologisesti tyypillisillä. Eikö olisi järkevämpää hakeutua aspergereiden ryhmiin, kai sellaisiakin täytyy olla, ja etsiä parisuhdetta sieltä. Tai ainakin yrittää ymmärtää että te itse joudutte ponnistelemaan tulkitaksenne asioita oikein ja lähettääksenne oikeanlaisia signaaleja, eikä niinkuin nyt että näette vikaa aina muissa ihmisissä ja syyttelette että kyllä minä nyt taas mieleni pahoitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi