Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; miehen hyväksikäyttäminen yöelämässä

Vierailija
12.03.2016 |

Olin pitkästä aikaa vanhalla kotipaikkakunnalla yökerhossa esittäytymässä. Heti ensimmäisinä minuutteina tanssilattialla pieni ja sievä max.20 + 2v nainen tuli tanssimaan eteeni selkäpuoli edellä ja sitten kääntyi ja tuijotti vielä vähän aikaa hytkyen. En oikein osannut ajatella tästä mitään, koska tykkään siitä että lähestyminen tapahtuisi puhumalla ja tyttökin lähti pois.

Vähän myöhemmin tuli toinen vähän vanhempi ja enemmän omaa ulkonäköihannettani vastaava nainen, joka alkoi myös tenttailla minulta asioita tanssiessa ja oli hymyilevä. Nainen yhdistyi löyhästi isompaan miesporukkaan, joten en pitänyt häntä hirveän potentiaalisena. Kuitenkin miehet tulivat ennen pitkää myös luokseni ja kertoivat minulle naisen olevan sinkku ja että minun pitäisi lähestyä häntä tuttavallisemmin. En nähnyt mitään syytä olla uskomatta heitä ja jatkoin sitten viatonta juttelua harrastuksista ja muusta; miten vain meteliltä pystyi. Vaikka nainen selvästi nautti huomiosta, hän ei kuitenkaan kysellyt minulta aivan yhtä paljon ja eniten minulle jäi mieleen hänen epävarma kysymyksensä siitä mitä oikein todella ajattelen hänestä tai hänen ulkonäöstään. Eihän minulla siitä tietenkään mitään pahaa sanottavaa ollut. Vaikka hän välillä otti fyysistä kontaktia melko reippaasti, välillä hänen käsivartensa olivat kuin spagettia kun hain sitä itse.
Jossain vaiheessa miehet kiikuttivat naisen taas pois ja myöhemmin näin hänen suutelevan yhtä näistä miehistä ja tajusin että nainen oli käyttänyt minua huomio-objektina ja miehetkin olivat kai halunneet nauraa partaansa ja ehkä tuntea itsensä suuremmaksi 'dominoimalla' haavoittuvaisessa asemassa olevaa miestä tuolla tavalla, joka ei vastanöyryyttäisi huijannutta miestä käymällä rohkeisiin otteisiin mahdollisesti kevytkenkäisen naisen kanssa ja/tai antamalla fyysinen kurinpalautus miehelle jos mustasukkaisuus veisikin voiton tempun hauskuudesta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se voi johtua myös siitä että olen aika herkkä ja tunteellinen ja kunnioitan ihmisten fyysistä koskemattomuutta. 

Päivän vitsi :D Kunnioitat fyysistä koskemattomuutta mutta saalistat lapsia netissä. Ei nyt oikein mene yksiin nuo sun jutut.

Huomaan että sinulla ei ole minkäänlaista kykyä kriittiseen ajatteluun; kaikki mitä joku katkera perseaivo väittää netissä ei ole totta. Olisiko kiva jos minäkin kertoisin sinun kiduttavan kissanpentuja ja varastavan säännöllisesti vanhuksilta? Todisteena voi toimia se, että joku joskus kymmenen vuotta sitten kirjoitti ihan toisella palstalla aivan eri nimimerkillä ja minä kuvittelisin osanneeni lukea rivien välistä sellaisia asioita, mitä siellä ei ikinä ollut ja jotka on jo poistettu netistä ja vielä olisin tyhmänvarma siitä että ne ovat juuri sinun kirjoittamia ja tosissaan. Näihin paskajuttuihin en enää aio toista vastausta uhrata, vaikka en voi myöskään estää mylvimästä niitä hymiöiden kera.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
42/42 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tässä on läksytystäkin tullut, niin olen kokonaisuutena kuitenkin kiitollinen näistä vastauksista, koska ne ovat antaneet hyvää vastapainoa ja kontrastia omille ajatuksilleni ja en ole enää varma siitä oliko oma tulkintani se oikea.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi