Eikö Suomessa oikeasti ole vapaita kivoja kolmekympisiä miehiä?!
Olen tutustunut tässä vuoden mittaan moniin miehiin netissä ja livenä. Kaikki joiden kanssa vähääkään klikkaa ja tuntuu että voisi katsoa tuleeko tästä mitään, on varattuja. Siis poikkeuksetta.
Vuoden saldo minulla on 20 treffiä (16 nettitreffiä, 4 livenä) ja näistä 12 on ollut sellaisia joiden kanssa olisin voinut mennä toisille treffeille. Miehet eivät ole tuoneet suhdetilannettaan esille ennenkun ehdotan toisia treffejä. Tästä viisastuneena kysyn ennen treffejä että oletko sinkku ja oletan että mies ei ole jos vastaa ympäripyöreästi tai jotain tyyliin "aika lailla joo". Tai sitten kysyn että "Oletko sinkku? Kyllä vai ei?"
V*ttu.
N28
Kommentit (36)
Miksi olisi? Yliopisto 20-25-v. 25-v- nousujohteinen ura. Miten tuossa jossain välissä ei muka olisi kohdannut naista, joka olisi osannut sitouttaa miehen vakituisesti itseensä?
Toki heitä joitakin on, mutta löytäminen on sattumankauppaa. Ota kymmenen vuotta vanhempi jo toiselle kierrokselle eronnut tai karannut!
Täällä olisi mutta kun en etsi parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin 30v mies ja eronnut kerran avioliitosta ja sen jälkeen vielä toisesta suhteesta vastikään. Olen miettinyt samaa, missä tavata samanikäisiä naisia. Jos mietin että missä muhun voisi törmätä, niin ei missään. En ole tinderissä, nettitreffeissä, enkä edes jaksa tän ikäisenä enää baarissa juuri käydä. Sieltä ne on kuitenkin ennen löytynyt, joten kaipa sinne itsensä jossain vaiheessa on pakotettava, kun sen aika koittaa.
Millaisissä baareissa on mahdollista löytää kolmekymppisiä miehiä jotka eivät etsi vaan yhden yön seuraa? Tanssipaikat, klubit, olutravintolat, hiljaisemmat pubit, pienet lähiökuppilat?
28v ikisinkku tahtoisi tietää, baareissa en ole juuri viihtynyt ja nettideitit tuottaneet vain pettymyksiä. Yksin en tahtoisi loppuelämää viettää ja alan olla valmis kokeilemaan kaikkea.
Kavereiden kautta. Ei baarista enää opiskelijaelämän jälkeen, 25+, löydä kuin vahingossa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin 30v mies ja eronnut kerran avioliitosta ja sen jälkeen vielä toisesta suhteesta vastikään. Olen miettinyt samaa, missä tavata samanikäisiä naisia. Jos mietin että missä muhun voisi törmätä, niin ei missään. En ole tinderissä, nettitreffeissä, enkä edes jaksa tän ikäisenä enää baarissa juuri käydä. Sieltä ne on kuitenkin ennen löytynyt, joten kaipa sinne itsensä jossain vaiheessa on pakotettava, kun sen aika koittaa.
Millaisissä baareissa on mahdollista löytää kolmekymppisiä miehiä jotka eivät etsi vaan yhden yön seuraa? Tanssipaikat, klubit, olutravintolat, hiljaisemmat pubit, pienet lähiökuppilat?
28v ikisinkku tahtoisi tietää, baareissa en ole juuri viihtynyt ja nettideitit tuottaneet vain pettymyksiä. Yksin en tahtoisi loppuelämää viettää ja alan olla valmis kokeilemaan kaikkea.
Kavereiden kautta. Ei baarista enää opiskelijaelämän jälkeen, 25+, löydä kuin vahingossa hyvää.
Eli peli on täysin menetetty... Kavereita ei ole 600km säteellä paikkakunnan vaihdon takia. Ei tämän ikäisenä löydä kavereita yhtään sen helpommin kuin potentiaalista kumppaniakaan.
Haikealta tuntuu viettää koko elämä ilman kumppanuutta ja toisen ihmisen lämpöä. Toivottavasti helpottaa iän myötä, nyt tuntuu pahalta.
No, mä oon viime aikoina tehnyt lukuisia aloitteita jotka sinkkumiehet ovat torjuneet. Taasen miesten puolelta on tullut tasan kaksi aloitetta - varatuilta miehiltä; että kiinnostaisko alkaa sivusuhteeksi. Ja millään tavalla en siis viestitä että moinen kiinnostaisi...
En vaan oikeasti enää usko tapaavani kivaa vapaata miestä joka sitten haluaisi olla mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat viedään ajoissa. Sen siitä saa kun haluaa viettää pitkitettyä teini-ikää. Kannattaa mennä ajoissa naimisiin vaikkei heti lapsia tekisikään. Minä menin naimisiin 24-vuotiaana ja nyt 33-vuotiaana odotan esikoistani.
No ei toikaan aina toimi. Minä menin ajoissa naimisiin, 21-vuotiaana. 23-vuotiaana olinkin sitten jo eronnut. Sen ekan miehen (joka oli hyvä mies), nappasi kyllä joku toinen nainen, ei ollut montakaan kuukautta vapaana ja edelleen ovat yhdessä, kaksi lasta jne. Nykyisen mieheni löysin, kun hän oli 31-vuotias. Oli hänelläkin niitä vaimokokelaita ollut, mutta jostain syystä ei ollut naimisiin asti mennyt. Minut löydettyään ei sitten paljon aikaillutkaan vaan mentiin aika nopealla tahdilla naimisiin, lisäännyttiin ja hankittiin perheasunto.
Uskoisin, että vapaana olevat hyvät kolmekymppiset on niitä, jotka ei ole mitään juhlien ilopillereitä vaan ehkä enemmän sellaisia omissa oloissaan viihtyviä. Eikä heitä kukaan tule kotoa hakemaan. Jotain kautta heidät pitäisi saada kaivettua esille ja sitten tutustua sen verran, että he uskaltavat päästää jotain sanoja suustaan. Tuollaisen miehen jos itselleen löytää ja kesyttää, ei tarvitse varmasti koskaan pelätä, että hän lähtee jonkun kännipanon matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli peli on täysin menetetty... Kavereita ei ole 600km säteellä paikkakunnan vaihdon takia. Ei tämän ikäisenä löydä kavereita yhtään sen helpommin kuin potentiaalista kumppaniakaan.
Haikealta tuntuu viettää koko elämä ilman kumppanuutta ja toisen ihmisen lämpöä. Toivottavasti helpottaa iän myötä, nyt tuntuu pahalta.
höpölöpö, löytyy baaristakin ja mistä tahansa. Ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää. Kunhan käyt jossain etkä istu kotona
Onhan meitä, mutta kun ei kelpaa kellekään, kun pitäisi olla niin ja niin suuret tulot, bodata salilla kaiket päivät, jne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä, mutta kun ei kelpaa kellekään, kun pitäisi olla niin ja niin suuret tulot, bodata salilla kaiket päivät, jne.
Koskaan en ole moista vaatinut kun en itsekään sellainen ole. Mutta sen sijaan olen rehellinen, mitään pelejä pelaamaton oikeasti sinkku nainen joka etsii aitoa rakastavaa parisuhdetta jossa sitoudutaan kumppaniin.
Tätä vaadin siis mieheltäkin, mutta yhtään sellaista ei kohdalle ole osunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole moista vaatinut kun en itsekään sellainen ole. Mutta sen sijaan olen rehellinen, mitään pelejä pelaamaton oikeasti sinkku nainen joka etsii aitoa rakastavaa parisuhdetta jossa sitoudutaan kumppaniin.
Lähde tänään baariin! Olen varma että tänään sua onnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin, tänään meen vaan urheilemaan :).
Minusta ongelma ei ole iän myötä eniten on kohtaamattomuusongelma, koska mitä enemmän ikää sitä vähemmän tutustuu uusiin ihmisiin tai käy esim. viihteellä, aloittaa uusia harrastuksia, jne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ongelma ei ole iän myötä eniten on kohtaamattomuusongelma, koska mitä enemmän ikää sitä vähemmän tutustuu uusiin ihmisiin tai käy esim. viihteellä, aloittaa uusia harrastuksia, jne.
Näinhän se on, opiskeluaikoina vielä kaikkiin voi törmätä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme että ei kelpaa. Parempi olla yksin kuin katkeran ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin, tänään meen vaan urheilemaan :).
Yölläkö? Voithan urheilla ja sen jälkeen mennä. Ei perjantaina baarissa ole mitään järkeä käydä, silloin ei siellä ole muita kun opiskelijoita ja työttömiä.
Yökerhot jotka ovat K-22/24. Pubit ja vastaavat on ainakin mun mielikuvissa keski-ikäisille. Yhden yön seuraa etsiviä ei oikein etukäteen voi karsia, mutta äkkiäkös sen nyt huomaa. Yleensäkin jo humalatilasta.