Miksi feministit ovat hiljaa Axl Smithin casessa?
Kommentit (75)
Feministit puolustelee raiskaajia ja pervoja jos kulttuuri on oikea, Axl on rajatapaus, rasistikortilla ja kyl ne suomalaisetkin ei nyt selvitty tästä.
Vierailija kirjoitti:
a) miten jonkun yksittäisen miehen tekemät rikokset vaikuttaa naisten asemaan?
b) feministit eivät vihaa miehiä.
c) axlin ihonvärillä tai sukupuolella ei ole tekemistä rikoksen kanssa. Yhtä sairaana pervona mä sitä pitäisin jos se olis nainen.
d) en syytä kokonaista sukupuolta yhden ihmisen tekemän rikoksen takia. Vain rikoksen tekijää.
Feministit on miesvihaajia, ainoat miehet jota puolustelette teki he mitä tahansa on muslimit.
Minua ainakin oksettaa kaikki puollustelijat. Eikä vaikuta näkökantaani mitenkään se, että itsekin pidin kyseistä herraa miellyttävänä henkilönä ennen kun nämä rikokset tuli ilmi.
Mitä sä selität? Itse olen haukkunut axlia useammassakin ketjussa. Sori, en tajunnut, että pitää jokausessa kommentissa ilmaista feminisminsä. :)
T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c) axlin ihonvärillä tai sukupuolella ei ole tekemistä rikoksen kanssa. Yhtä sairaana pervona mä sitä pitäisin jos se olis nainen.
d) en syytä kokonaista sukupuolta yhden ihmisen tekemän rikoksen takia. Vain rikoksen tekijää.Feministit on miesvihaajia, ainoat miehet jota puolustelette teki he mitä tahansa on muslimit.
Öyhöttäjän itkuinen parkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
d) en syytä kokonaista sukupuolta yhden ihmisen tekemän rikoksen takia. Vain rikoksen tekijää.Feministit on miesvihaajia, ainoat miehet jota puolustelette teki he mitä tahansa on muslimit.
Miksi helvetissä yksikään feministi puolustaisi muslimia, kun muslimit pitävät naista alempiarvoisempana. Ja edelleenkään, feministit eivät vihaa miehiä. Sovinisteja kyllä.
Varmaan siksi ei ole näkynyt feministien kommentteja, että toimittajat eivät ole vielä soittaneet heille. Vai ajattelitko, että kuka tahansa ihminen saa mediaan oman haastattelun vain haluamalla sitä? Että voisi ikäänkuin kirjoittaa itsestään.haastattelun ja lausua siinä kaikenlaista ja sitten lehdet julkaisisivat sen? Se nyt ei vaan toimi ihan silleen. Ihmiset eivät tajua, miten media toimii. Koeta vaikka itse saada oma lauduntosi uutisoiduksi vaikka huomisessa hesarissa tai maanantain iltasanomissa... :)
Mä luulin olevani miesasiamies, mutta tämä Axl-case on paljastanut minulle, että nämä miesasiamiehet ovat oikeasti naisvihaajia. Minua on aina ärsyttänyt äärifeministit, mutta eihän tässä asiassa ole mitään järkeä asettua tuon salakuvaajasosiopaatin puolelle. Taidankin olla neutraali sukupuolten tasa-arvoa kannattava henkilö...
Järkevän tolkun ihmisen ei tarvitse olla mikään isti tai kuulua ismiin, erottaakseen oikean väärästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin olevani miesasiamies, mutta tämä Axl-case on paljastanut minulle, että nämä miesasiamiehet ovat oikeasti naisvihaajia. Minua on aina ärsyttänyt äärifeministit, mutta eihän tässä asiassa ole mitään järkeä asettua tuon salakuvaajasosiopaatin puolelle. Taidankin olla neutraali sukupuolten tasa-arvoa kannattava henkilö...
Onneksi olkoon, olet feministi. (ei sarkasmia).
No jaa. hädin tuskin tietää, kuka tuo kaveri on. Eli kaikki kohu ja puhe sataa kyllä kaverin omaan laariin. Jotenkin kun on pakko tehdä itsensä näkyväksi, kun mitään mainittavaa ei ole elämänsä aikana tehnyt - paitsi turhuusjulkisuus. Tämä on vähän samaa osastoa kuin se Teri Niitin möläytys lapsen imetyksestä New Yorkin lennolla. Pakko vaan hinnalla millä hyvänsä mainostaa itseään.
Surkuhupaisinta oli se selitystarina, jostain hätävarjelusta, ettei vaan tule raiskaussyytöksiä. Joihinkin tosiaan uppoaa sellainenkin vedätys, vaikka on jo housut kintussa ja p*kat housuissa. Ja samaa lässytystä sitten maailman tappiin asti...
Vierailija kirjoitti:
Järkevän tolkun ihmisen ei tarvitse olla mikään isti tai kuulua ismiin, erottaakseen oikean väärästä.
Järkevä tolkun ihminen, joka erottaa oikean väärästä, on automaattisesti feministi. Koska kuka sellainen vastustaa sitä, että naisilla ja miehillä olisi tasavertaiset oikeudet? Feminismi ei ole miesvihaa nähnytkään. Se, että jotkut miesvihaajat väittävät olevansa feministejä, ei sitä heistä tee. Feministit haluavat miehen ja naisen samalle viivalle kaikkine eroineen päivineen.
Milloinkohan miesasiamiehet vihdoin ymmärtävät, että ne asiat, joita he väittävät ajavansa, ovat se kolikon toinen puoli feminismistä? Juuri ne miesten vaikeudet huoltajuuskiistoissa ja oletukset maksamisesta yms, katoaisivat, jos naiset olisivat työmarkkinoillakin tasa-arvoisia.
Lisäksi, mikä on tämä ihmeellinen muslimien yhdistys feministeihin? Feministit eivät katso islaminuskoa hyvällä, koska se alistaa naista ja pahasti. Samoin tekee kristinusko, mutta ei onneksi enää yhtä pahasti. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, kunhan kohtelee muita kunnioittavasti ja tasaveroisena. Ne kristinuskoiset papit, jotka kieltäytyvät työskentelemästä naispappien kanssa eivät näin tee, eivätkä ne muslimit, jotka alistavat naisia.
Onneksi iso osa suomalaisista miehistä on feministejä. Hienoja, miehekkäitä miehiä, jotka arvostavat naisia ja uskovat että naiset ovat samalla tasolla heidän kanssaan.
Miten te jaksatte vääntää näiden hörhöjen kanssa? Oikeesti, se on kuin seinille puhuis. Miesasia"miehelle" vastailu poikii saman tien viis uutta ketjua aiheesta miksi feministit vihaa miehiä tms. shaibaa. En yleensä ikinä ees avaa tällasia ketjuja mut pakko ihmetellä 0_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä tolkun ihminen, joka erottaa oikean väärästä, on automaattisesti feministi. Koska kuka sellainen vastustaa sitä, että naisilla ja miehillä olisi tasavertaiset oikeudet? Feminismi ei ole miesvihaa nähnytkään. Se, että jotkut miesvihaajat väittävät olevansa feministejä, ei sitä heistä tee. Feministit haluavat miehen ja naisen samalle viivalle kaikkine eroineen päivineen.
Milloinkohan miesasiamiehet vihdoin ymmärtävät, että ne asiat, joita he väittävät ajavansa, ovat se kolikon toinen puoli feminismistä? Juuri ne miesten vaikeudet huoltajuuskiistoissa ja oletukset maksamisesta yms, katoaisivat, jos naiset olisivat työmarkkinoillakin tasa-arvoisia.
Lisäksi, mikä on tämä ihmeellinen muslimien yhdistys feministeihin? Feministit eivät katso islaminuskoa hyvällä, koska se alistaa naista ja pahasti. Samoin tekee kristinusko, mutta ei onneksi enää yhtä pahasti. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, kunhan kohtelee muita kunnioittavasti ja tasaveroisena. Ne kristinuskoiset papit, jotka kieltäytyvät työskentelemästä naispappien kanssa eivät näin tee, eivätkä ne muslimit, jotka alistavat naisia.
Onneksi iso osa suomalaisista miehistä on feministejä. Hienoja, miehekkäitä miehiä, jotka arvostavat naisia ja uskovat että naiset ovat samalla tasolla heidän kanssaan.
Vihaan feministejä, vastenmielesempiä ihmisiä mitä tiedän, valehtelijoita ja ihmissaastaa, miesvihaajia.
Mä taas vihaan tyhmiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä. Jos ottaisit selvää feminismistä ennen kuin huutelet omia olettamuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan feministejä, vastenmielesempiä ihmisiä mitä tiedän, valehtelijoita ja ihmissaastaa, miesvihaajia.
Feministivihaaja vihaa feministejä koska nämä on miesvihaajia :D. Aiwan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä yksikään feministi puolustaisi muslimia, kun muslimit pitävät naista alempiarvoisempana.
Siinähän se feminismin järjettömyys piileekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaa vaan, ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä yksikään feministi puolustaisi muslimia, kun muslimit pitävät naista alempiarvoisempana.
Siinähän se feminismin järjettömyys piileekin.
Tyhmä mies. Yksikään feministi ei kannata muslimeiden arvoja, vaan yrittävät puuttua musliminaisten alistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte vääntää näiden hörhöjen kanssa? Oikeesti, se on kuin seinille puhuis. Miesasia"miehelle" vastailu poikii saman tien viis uutta ketjua aiheesta miksi feministit vihaa miehiä tms. shaibaa. En yleensä ikinä ees avaa tällasia ketjuja mut pakko ihmetellä 0_o
Tottapuhuen härnään. Tiedän, se on alhaista. Nää tulee aina kaivamaan verta nenästään ja päädyn härnäämään vaikka hävettää, ihan kuin kiusaisin kehitysvammaista. Ikinä en kyl aloita.
Hyvä että sentään jossain vaiheessa on nähty tuon murhenäytelmän läpi.