Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos töissä ei ole kivaa - mikset irtisanoudu?

Vierailija
12.03.2016 |

Meillä ainakin on 3 kk säästöt, niin voimme kyllä lähteä jos huvittaa. Vaikka tulisikin karenssi. Toki emme ole eläneet liian kallisti. Nytkin melkein pääsisimme samaan elintasoon työttömänäkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen rahaa lainanlyhennyksiin.

Vierailija
2/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mut irtisanottiin niin ei tule edes karenssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen tätä kyllä. Jos lähtisin kesällä, saisin olla kotona kun lapsi aloittaa koulun. Ja hoitomaksujakaan ei olisi eikä ip kerho maksuja.

Vierailija
4/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko siellä kivaa ollakaan? Kunhan työt tulee tehtyä. Sitten vapaalla on kivaa perheen kanssa ja harrastuksissa.

Vierailija
5/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikilla ei ole riittävän suuria säästöjä kolmeksi kuukaudeksi. Toisin sanoen karenssi ja tyhjän päälle pudottautuminen eivät ole useimmille niin kevyitä asioita, että ei-kivasta työstä kannattaisi jättäytyä.

(Valitettavasti pätee myös siihenkin, että työ ei ole ainoastaan ei-kivaa, vaan myös sietämätöntä vaikkapa huonojen työolojen ja työpaikkakiusaamisen vuoksi).

Vierailija
6/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä työllisyystilanteessa pääsee töihin uudestaan noin vain? Eipä taida sinulla olla talolainaa tai muuta isompaa? Olen ollut tuossa tilanteessa että liiton raha oli hyvä mutta otappa huomioon ettei se ikuisuuksia kestä. Huomaa ettei perustalouden hoito ole kyllä ap hanskassa mitenkään jos noin naiivi on.

Vierailija
7/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi nykyisessä työttömyys- ja taloustilanteessa irtisanoutua, ellei olisi jo seuraava, varma työpaikka taskussa.

Mutta mä oonkin nössö.

Vierailija
8/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun muita töitä on niukasti tarjolla. Tarkoituksena on elättää itse itsensä ja perheensä, siihen ei 3 kk säästöt riitä.

Vierailija
9/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmen kuukauden säästöillä pitkälle pötki vaikkei olisi lainojakaan maksettavana.

Vierailija
10/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä laskettiin miehen kanssa, että mä voin lopettaa duunit jos haluan. Kyllä me pärjätään kun menotkin pienenee: työmatkat ja päivähoito.

Vierailija
11/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä jossa en viihdy, mutta luultavasti yt:t tulee muutenkin kohta. Toisaalta pelkään, että jään työttömäksi ja toisaalta sitä, että jään töihin. Säästöjä on ja ansiosidonnaisella pärjäisi. Asuinpaikkakunnallani työtilanne on huono ja alallani ei ole paljon työpaikkoja edes pääkaupunkiseudulla, nekin pätkätöitä. Sinne muuttamista välttäisin viimeiseen asti.

Parin vuoden tuöttömyys ei olisi taloudellinen ongelma, mutta työnantajien silmisssä muuttuisin ongelmajätteeksi. Uutta työtä pitäisi löytää pian.

Vierailija
12/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä sitten tekisi? Balille meditoimaan, miettimään elämän tarkoitusta?

Vierailija
13/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan vaan perseillä niin pitkään, että saan potkut. Nyt en ole viiteen kuukauteen tehnyt yhtään mitään, mutta palkka juoksee edelleen.

Vierailija
14/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta eläminen olisi taattu.

Vierailija
15/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töihin mennä viihtymään ja pitämään hauskaa. On bonusta, jos toissä on kivaa. Sen hyvän mielen pitäisi toki syntyä siitä, että suorittaa työnsä hyvin ja toteuttaa siinä kykyjään ja taitojaan sekä hankkimaansa ammattia.

Vierailija
16/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin uuden työn ja irtisanouduin vanhasta puoli vuotta sitten.

Vierailija
17/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset elää nykyään noin 80-90 vuotta.

Vierailija
18/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska määräaikainen työsopimus...se päättyy kyllä aikanaan...

Vierailija
19/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset elää nykyään noin 80-90 vuotta.

Enpä olisi niin varma. Ilmansaasteet, syövät jne..

Vierailija
20/22 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse alan vaan perseillä niin pitkään, että saan potkut. Nyt en ole viiteen kuukauteen tehnyt yhtään mitään, mutta palkka juoksee edelleen.

Eikö jo tule aika pitkäksi :D  Ihailtavaa suomalaista sisukkuutta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän