Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat mielestänne hyviä syitä erota pitkäaikaisesta suhteesta?

Vierailija
12.03.2016 |

Aion jättää tyttöystäväni lihomisen vuoksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö syyn olla hyvä? Jos et rakasta lihonnutta tyttöystävää, niin silloin sinun ei auta muu kuin jättää hänet. Ole kuitenkin rehellinen hänelle.

Vierailija
2/5 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä sanomani. Hittojako tyttöystäväsi tekee ihmisellä, joka ei häntä rakasta. T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tältä palstalta että kaikki mitä mies tekee voi olla hyvä syy jättää se.

Vierailija
4/5 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Kuulostat sen verta typerältä että löytää varmasti paremman miehen. Ja turha sanoa tuollaista syyksi eroon, sano mielummiin että lähdet koska olet epäkypsä idiootti joka ei osaa keskustella.

Vierailija
5/5 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lihominen varmasti vaikuttaa moneen asiaan. Esim haluihin. Meillä on ollut taas haluttomuutta mun puolelta jo pitkään, nyt en vaan jaksa enää esittää haluavani 2-3krt viikossa vaan seksiä on n 3krt kuussa eikä siltikään huvittaisi. Huomaan kyllä että tämä vaikuttaa suhteeseemme. Mies kokee ettei saa tarpeeksi seksiä ->katkeroituminen. Minä taas en koe miestä haluttavana (ei ollakumpikaan muututtu suhteen aikana ulkonäöllisesti huonompaan suuntaan). Kaipaan sitä tunnetta että olen nainen.

Tiedän että tässä mennään jatkoajalla koko ajan.

Hyväksyttävän syyn tietää siis vain itse sitä ei voi kukaan tulla sanomaan että miksi eroat syyn x tai y takia. Kyllä kumppaninkin lihoaminen vaikuttaa moneen asiaan. Kymmenen kiloa ei kyllä mielestäni näy ihan merkittävänä ulkonäön muuttumisena, ehkä tyttiksedi on lihonut enemmänkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi