Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amiksen käyneet kertokaa bruttopalkkanne

Vierailija
11.03.2016 |

Ja missä ammatissa työskentelette
Kysymys ei siis ole amk tai yliopiston suorittaneille

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ei täällä kukaan amiksista tientaa näin paljon:) Olen siis palkan laskija ja tiedän, että tämä on sama asia kun kaikkien av mammojen miehillä on vähintää 20cm kulli.

Samaa mieltä mutta kirjoita ammattinimikkeesi kuitenkin oikein.

Vierailija
42/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvätuloista porukkaa, etenkin tuolla "miesvaltaisella puolella"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu ei täällä kukaan amiksista tientaa näin paljon:) Olen siis palkan laskija ja tiedän, että tämä on sama asia kun kaikkien av mammojen miehillä on vähintää 20cm kulli.

Samaa mieltä mutta kirjoita ammattinimikkeesi kuitenkin oikein.

Paljonko Sinä ansaitset kielenhuoltajana?

Vierailija
44/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä 1820,-

Vierailija
45/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos amikset tienaa noin paljon niin voin vaan miettiä mitä tienaa korkeastikoulutetut.

Kun sinä kerran kysyt, niin kerrottakoon, että DI valtiolla, 4100€/kk. Ja meillä on kuulemma niin suuret palkat, että kyllä niistä pitäisi pystyä nipistämään. 15v työura takana (ilman mitään perhevapaita) ja ekaa kertaa ne kuuluisat pitkät lomat edessä (jotka mielestäni olen ansainnut, koska olen ihan itse tehnyt tämän valinnan työskennellä tällä palkalla, mutta pidemmillä lomilla). Työpäivän pituus on jo sama kuin yksityiselläkin 37,5h/vko (pidennettiin reilu vuosi sitten, siitä tuli 8,5 työpäivää vuoteen lisää ja edelleen samalla palkalla).   

Vierailija
46/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa amispöljien palkkoja ja miettikää oikein tarkkaan, miksi kannattaa mennä yliopistoon ja hankkia akateeminen loppututkinto.

T. KTM, siisti ja helppo sisätyö ja 6500€/kk

Vierailija
47/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3300 €/kk

olen ammatillinen opettaja ja tyytyväinen palkkaani

Vierailija
48/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos amikset tienaa noin paljon niin voin vaan miettiä mitä tienaa korkeastikoulutetut.

No moni korkeastikoulutettu tienaa vähemmän kuin amis duunarit. Ei kait tämä ollut mikään yllätys sulle?

Hyvätuloisa duunareita on käytännössä vain suurteollisuuden prosessin hoitajat ja satunnaisesti joku putkimies tms. joka on saanut hyvän urakan mutta he ovat marginaalinen vähemmistö. Todellisuudessa brutto palkat ovat kokopäivätyötä tekevillä siinä 1600-2500 kk. välillä. Teollisuudessa tuollaiset 10-12 euron tuntipalkat ovat aivan normaaleja. Palkat eivät ole nousseet 10 v kuin ehkä eurolla tunnissa. Voi sanoa että reaalipalkka on laskenut suurimmalla osalla. Lisäksi ylityökorvauksia ei enää makseta kuin hyvin harvoin vaan korvataan työaikapankissa 1/1. Tuo on helvetinmoinen palkanalennus ja tulonsiirto työnantajalle. Miksei tästä jo toteutuneesta palkan alennuksesta joka laski monen tuloja sadoilla tai tuhansilla euroilla vuodessa puhuta?

Ei ole kuulle putkareilla hyvät ansiot mitenkään satunnaisia. Aika moni on lisäksi yksin yrittäjä ja on varaa valikoidakin töitään. Sama homma melkein kaikissa teknisissä ja rakennusalan hommissa. Yrittäjäksikkin on aika helppo ryhtyä kun se on käytännössä vain oman työn tekemistä, eikä tarvita juuri mitään osaamista markinoinnista tai taloushallinosta tms.

Vierailija
49/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä kerran kysyt, niin kerrottakoon, että DI valtiolla, 4100€/kk. Ja meillä on kuulemma niin suuret palkat, että kyllä niistä pitäisi pystyä nipistämään. 15v työura takana (ilman mitään perhevapaita) ja ekaa kertaa ne kuuluisat pitkät lomat edessä (jotka mielestäni olen ansainnut, koska olen ihan itse tehnyt tämän valinnan työskennellä tällä palkalla, mutta pidemmillä lomilla). Työpäivän pituus on jo sama kuin yksityiselläkin 37,5h/vko (pidennettiin reilu vuosi sitten, siitä tuli 8,5 työpäivää vuoteen lisää ja edelleen samalla palkalla).   

Minä olen AMK inssi ja työkokemusta 19 vuotta yksityisellä. Palkka 3600€/kk, mutta luojan kiinnos ei sisällä ylitöitä, vaan ne maksetaan sentään erikeseen ja töitä on sen verran mitä kehtaa tehdä. aika harvoin jää tuntimäärä viikossa alle 50h.

Vierailija
50/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatöissä oleva sähköasentajamies tienaa hyvinkin päivärahoineen vaikka mitä esim.

Ei noilla akateemisilla aloillakaan välttämättä tienaa mitään esim. opettajat jne.

Lääkärit ja lakimiehet, lentäjät jne. taitaa olla ainoita, joilla varmaan hyvät liksat.

Lentäjä ei ole akateeminen, vaan perus lukion käynyt amis. Voi toki olla muukin tutkinto, mutta noin periaatteessa.

Vierailija
51/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amikset ei voi tienata hyvin...!?  Olen amis, tienaan nykyisessä myyntityössä 5 - 6t / kk. Olen myös huomannut että monet korkeakoulun käyneet tuttuni eivät voi tätä millään uskoa... Aika huvittavaa! Se on heille ilmeisesti niin vaikea paikka ajatella että joku tyhmä amispelle voi pärjätä tässä elämässä. Itselle toki elämässä pärjäämisen mittari ei ole raha.

Vierailija
52/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioprosessinhoitaja, 4916€/kk

Vierailija
53/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tällä palstalla kukaan ei koskaan tienaa alle 4000€/kk koulutuksesta ja työstä riippumatta. Sama porukka leuhkii ensin paikallaan ja samaan aikaan sillä, miten paljon saavat yhteiskunnan tukia.

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
54/65 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tällä palstalla kukaan ei koskaan tienaa alle 4000€/kk koulutuksesta ja työstä riippumatta. Sama porukka leuhkii ensin paikallaan ja samaan aikaan sillä, miten paljon saavat yhteiskunnan tukia.

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Onhan täällä montakin alle 4000€ tienaavaa! Heh.

Vierailija
55/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4700€ Hissiasentaja

Vierailija
56/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2200e, hammashoitaja

Vierailija
57/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI sillä palkaala ainakaan perhettä elätä. Täytyy tehdä kahta työtä ja helevetin pitkiä päiviä. Työ on noin 50 prosenttia ihmisen elämästä ja työtä voi tehdä joko suu mutrussa tai hymyssä suin.

Vierailija
58/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

~3000€/kk. Kuuluisa logistiikkafirma joka hukkaa ja/tai tuhoaa kaikkien lähetykset.

Vierailija
59/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastonhoitaja, perustuntipalkka 13,5e/h. Noin 2200-2500e/kk.

Vierailija
60/65 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ala, kuukausipalkka oli 2300e

Ryhdyin yrittäjäksi joten nyt pystyn nostamaan 3000e/kk plus osingot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan