Amiksen käyneet kertokaa bruttopalkkanne
Ja missä ammatissa työskentelette
Kysymys ei siis ole amk tai yliopiston suorittaneille
Kommentit (65)
Autonasentaja (korjaamopäällikkö), peruspalkka 3 900 euroa.
Merkonomi, sihteeri/ohjaaja. Tällä hetkellä olen tuntipalkalla 18€/h. Tunteja vähintään 15/vk. Brutto vaihtelee yleensä n. 1500-3200€, mutta sepäs se onkin niin ikävää kun ei koskaan tiedä. Palkkahan siis on tällä koulutuksella erinomainen.
Jatkokoulutus kuutenkin mielessä.
Sähköasentaja/hissiasentaja n. 3000e/kk +ruokarahat ym.
2050. Palkka on lastenhoitajan. Ja vain muutamia kymppejä vähemmän kuin vastavalmistuneen maisteriltomme
Mehiläistarhaaja. Bruttotulot 72000 e vuodessa. Ei kiinteää kk palkkaa :)
2200 e/kk. Sihteerihommissa. Kauppiksen kävin peruskoulun jälkeen. Aina on töitä löytynyt.
Tekstiili- ja vaatetusalan tehdastyö, koulutus vaatetusompelija, 9,56/h.
Vittu ei täällä kukaan amiksista tientaa näin paljon:) Olen siis palkan laskija ja tiedän, että tämä on sama asia kun kaikkien av mammojen miehillä on vähintää 20cm kulli.
Vierailija kirjoitti:
Vittu ei täällä kukaan amiksista tientaa näin paljon:) Olen siis palkan laskija ja tiedän, että tämä on sama asia kun kaikkien av mammojen miehillä on vähintää 20cm kulli.
Kyllä varmaan tienaa, mutta tottahan se on että näihin palkkakyselyihin vastaa vain ne hyvin tienaavat. Jokaista 4500e/kk tienaavaa merkonomia kohti on kaksikymmentä paritonnia tienaavaa.
Odotellaan vielä sitä putkarimammaa, joka saa viis tonnia kuussa.
Matkatöissä oleva sähköasentajamies tienaa hyvinkin päivärahoineen vaikka mitä esim.
Ei noilla akateemisilla aloillakaan välttämättä tienaa mitään esim. opettajat jne.
Lääkärit ja lakimiehet, lentäjät jne. taitaa olla ainoita, joilla varmaan hyvät liksat.
mieheni on lvi asentaja ja bruttotulot on 3200-3500 niinä kuukausina kun tekee tuntihommia. urakalla saa tuon saman + pohjat, joiden suuruus vaihtelee hurjasti.
minä sain merkonomina bruttona 1900-2000 e neljä vuotta sitten. nykyisin tradenomin koulutus ja työ.
Vierailija kirjoitti:
3000€, media-ala.
Saat plussaa, kun osaat kirjoittaa ammattisi oikein. Nykyään media-alalla ei aina näin ole.
Lähihoitaja, 2300€ + lisät. Ja kyllä nimenomaan lähihoitaja. Tässä kokemuslisät jne.
1800e, ravitsemistyöntekijä alias yläasteen keitto-orja :P
Media assistentti. 2800 e.