Sinä ihastunut/rakastunut mies: mitä haluaisit naiselle tehdä?
Mitä haluaisit eniten tehdä ihastuksesi kohteelle?
Onko paneminen vaan mielessä vai pussailu vai keskustelu vai mikä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
me kaki velje pana sinu kunola ja ata siu toise voki kayto
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen kohdalla mielessä oikeastaan kaikki muu paitsi paneminen. Luullakseni monilla muillakin on näin. Yksi ihastus ja sitten lukuisia muita joiden panemisesta haaveillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mitä vaan sais tehdä luvan kanssa niin nostaisin syliin ja panisin seinää vasten
Ohis, mutta tää on se, mitä toivoisin ihastukseni mulle tekevän...
-n-
Sama täännä /nainen
Kuin myös.
t. 92kg nainen (Siinä pitäisi olla jo aika vahva rakastaja :D)
Mennä eväsretkelle luontoon kauniiseen paikkaan, josta on myös todella kauniit näköalat. Syötäisiin eväät ja katseltaisiin ja kuunneltaisiin luontoa. Samalla kertoisin naiselle, kuinka paljon hänestä pidän ja kuinka tärkeä hän on minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa että minä rakastan sinua ja katsoa suoraan silmiin ja työntyä sisälle ja rakastella rauhassa ja lopuksi laittaa kädet kurkulla ja kuristaa ja katsoa silmiin ja antaa jäähyväissuudelma ja sanoa hyvää matkaa, shhhh, sulje silmäsi ja pyyhkisin viimeisin kyyneleen ja laittaisin sen kielelleni.
Mee päälääkärille.
Sanos muuta, hullun kirjoitusta. Ehkä järkyttävin juttu mitä olen täältä ikinä lukenut.
Jos saisi valita vain yhden asian, niin haluaisin ottaa hänet illalla kainalooni ja silitellä hellästi, kunnes nukahtaisimme.
Haluaisin minä tietysti myös pussata, antaa kiihkeää suuseksiä, rakastella, puhua henkeviä, hassutella, kiusoitella leikilläni, pitää kädestä, hieroa jalkoja, katsoa yhdessä tv-sarjoja, hieroa hartioita, käydä kävelyllä, keskustella politiikasta, käydä pyöräretkellä, katsella yhdessä auringonlaskua, vetää yhdessä kalsarikännit, lähteä yhdessä metsäretkelle jne.
Mutta eniten haluaisin vain pitää häntä kainalossa ja silittää.
Kaikki aloittajan mainitsemat. Tai ihan mitä vaan, kunhan saa olla toisen seurassa ja lähellä. Edellisestä kerrasta on kyllä jo yli 20 vuotta, kun oon ihastuksen kanssa pelehtinyt, mutta kyllä silloin saatettiin jutella ja pussailla tuntikausia lähekkäin ja se oli ihanaa se. Muistan vieläkin se kun teineinä ex-tyttöystävän kanssa katottiin telkkaria sylikkäin ja sitten yhtäkkiä hän ohjasi käteni rinnoilleen. Tähän se telkkarinkattominen jäi, kun hän tunsi ristiselässään jotain kovenevaa... Saman tein nykyiselle vaimolle aikoinaan ja olen haaveillut siitä useammankin ihastuksen kanssa.
Haluaisin viettää ikuisuuden hänen kanssaan. Haluaisin jakaa elämäni hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen tukena ja turvana elämän mylleryksissä. Haluaisin katsoa hänen kanssaan auringon nousua. Haluaisin tuntea hänen pehmeän ihon omaani vasten joka aamu kun herään. Haluaisin olla hänen kanssaan. Haluaisin sielujemme olevan yhtä. Mutta eniten kaikista toiveistani haluaisin vain olla hänen kanssaan, välittämättä muusta maailmasta, aika eikä etäisyys voisi erottaa meitä.
Ei helvetti, miä taidan olla rakastunut 😳
Hei jätkät! Tää on seksipalsta. Jotain rajaa ;)
Voi ei nro 27, olisitpa ihastunut minuun! Kunpa mun ihastus haluaisi tehdä kaikkea tota mun kanssa. Tai kunpa se nyt ylipäätään olis ihastunut muhun. Mutta sun kannattaa ehdottamasti tavotella ihastuksen kohdettas, oot ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paneminen vaan mielessä vai pussailu vai keskustelu vai mikä?Ihastuksen kohdalla mielessä oikeastaan kaikki muu paitsi paneminen. Luullakseni monilla muillakin on näin. Yksi ihastus ja sitten lukuisia muita joiden panemisesta haaveillaan.
Toi on harvinaisen totta.
Jotenkin ristiriitainen tunne kun pitää häntä jotenkin liian hyvänä lihallisille haluille.
Toisaalta masturbointiin riittää siinä pelkässä euforisessa tilassa vellominen ilman mitään seksifantasiaa.
Riisua, kaataa sängylle, suudella joka puolelta kehoa, rakastella pitkään ja hartaasti, ja sitten vaipua uneen sylikkäin. Herätä aamulla hän syleilyssäni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää ikuisuuden hänen kanssaan. Haluaisin jakaa elämäni hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen tukena ja turvana elämän mylleryksissä. Haluaisin katsoa hänen kanssaan auringon nousua. Haluaisin tuntea hänen pehmeän ihon omaani vasten joka aamu kun herään. Haluaisin olla hänen kanssaan. Haluaisin sielujemme olevan yhtä. Mutta eniten kaikista toiveistani haluaisin vain olla hänen kanssaan, välittämättä muusta maailmasta, aika eikä etäisyys voisi erottaa meitä.
Ei helvetti, miä taidan olla rakastunut 😳
Mä jäin tuohon kiinni vuosikymmeniä sitten. Ensin oltiin kaikki viikonloput tyttiksen kanssa, maattiin vierekkäin sängyllä suurin osa ajasta vaatteet päällä sylikkäin, musiikkia kuunnellen ja suudellen. Lähinnä vain oltiin ja hengitettiin samaan tahtiin. Ei tarvinnut sanoja kun viestit kulki ilmankin. Oltiin vain läsnä ja rakasteltiin iltaisin. Yhä vieläkin menen nukkumaan mennessä vaimon kylkeen, sanoja ei tarvita vieläkään. Aika ja vuodet katoaa ja menettää siinä vierellä merkityksensä. Joko nukahdan tähän tai siirryn vähän ajan päästä vaimon nukahdettua omalle puolen. Tämä sielunkumppanuus näyttää olevan elämääkin suurempi asia, eikä sitä oikein ymmärrä vieläkään. Se vain tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja jäi pysyväksi. Ei osannut nuorena hulivilinä varoa, eikä varmaan ollut keinojakaan. Ei tuollaisen mahdollisuutta tiennyt olevan olemassakaan. Eikä ollut kukaan varoittanut. Pujo kukkii ja vaivaa silmiä tätä kirjoittaessa.
M62
Ensin juttelua. Kaikista asioista. Sitten suudelmia, koskettelua. Sitten rakastelua, useita kertoja. Kokoajan naisella lyhyt minihame, tiukka toppi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin juttelua. Kaikista asioista. Sitten suudelmia, koskettelua. Sitten rakastelua, useita kertoja. Kokoajan naisella lyhyt minihame, tiukka toppi.
En käsitä miksi joku painanut miinusta tässä. Upea vartaloinen nainen, niin tietenkin haaveissani hän on minihameessa ja topissa. Tuo olisi upeinta mitä voisin elämässäni nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa että minä rakastan sinua ja katsoa suoraan silmiin ja työntyä sisälle ja rakastella rauhassa ja lopuksi laittaa kädet kurkulla ja kuristaa ja katsoa silmiin ja antaa jäähyväissuudelma ja sanoa hyvää matkaa, shhhh, sulje silmäsi ja pyyhkisin viimeisin kyyneleen ja laittaisin sen kielelleni.
You need MANY MANY MANY MANY years of therapy......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paneminen vaan mielessä vai pussailu vai keskustelu vai mikä?Ihastuksen kohdalla mielessä oikeastaan kaikki muu paitsi paneminen. Luullakseni monilla muillakin on näin. Yksi ihastus ja sitten lukuisia muita joiden panemisesta haaveillaan.
Oispa masentavaa, jos mies johon oon rakastunut, ei yhtään haluaisi seksiä kanssani. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa masentavaa, jos mies johon oon rakastunut, ei yhtään haluaisi seksiä kanssani. Surullista.
Sanos muuta, oman ihastuksen ajatteleminenkin saa vehkeen kovettumaan. Sääli että tiedän ihastukseni olevan saavuttamattomissa minulle :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluat panna kaikkia muita? Kaikenlaisia miehiä tänne riittää...
Mee päälääkärille.