vaateapua (Ralph Lauren.de)
Käykö tämä mekko päärynä/spoon vartaloiselle?http://www.ralphlauren.de/product/index.jsp?productId=53938771
ja onko kukaan tilannut tuota kautta mitään?
Kommentit (22)
Mielestäni tuo mekko ei oikeasti käy päärynävartalolle. Tuo myötäisempi yläosa ja kellomainen alaosa oikein leventää vielä. Paksu, ihana neule ja vaikka istuva kynähame sopivat päärynälle mahtavasti.
En ole tuolta ko. paikasta tilannut, vaan ostanut aina paikan päältä RL:n kaupoista, mutta laadusta tykkään. RL Home:n lakanat ovat parasta laatua jota vastaavilta on löytynyt ja kaikki vaatteet joita olen itselleni ja lapsille ostanut, ovat olleet mukavia ja laadukkaita. Uskaltaisin ostaa.
Ap:lle ei sovi taas ollenkaan kynähameet
Vierailija kirjoitti:
No sitten joku muu, vaikka skinny jeansit. Jotain, mikä ei lisää sitä alavartalon ulkonäkömassaa. Päärynävartalohan on siis hieman epätasapainoinen alapainoisesti. Siksi yläosaan jotain näyttävää, isoa tai värikästä ja alaosaan jotain neutraalia.
onko nää ohjeet sitten ihan tuulesta temmatuja
oon ihan ulapalla.
https://www.google.fi/search?q=dresses+for+pear+shape+body&source=lnms&…
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten joku muu, vaikka skinny jeansit. Jotain, mikä ei lisää sitä alavartalon ulkonäkömassaa. Päärynävartalohan on siis hieman epätasapainoinen alapainoisesti. Siksi yläosaan jotain näyttävää, isoa tai värikästä ja alaosaan jotain neutraalia.
kesällä haluaisi nimenomaan käyttää mekkoja..
ap
Minulla on päärynävartalo ja parhaiten käyvät hameet, jossa on suhteellisen tiukka yläosa, kapea vyötärö ja leveä helma.
Päärunälle sopii A-linja, tuo mekko on ehkä vähän hulmuavampi mutta ei paha.
Kynähame ei taida sopia kuin täydelliselle tiimalasille. Vaikka kynähame ja pillifarkut ovat muotia, ne eivät tee niistä sen sopivampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päärynävartalo käyttää kynähametta tai skinny jeanseja, hän tuo esille sen leveimmän kohtansa. Yleensä pukeutumisohjeissa pyritään siihen, että tuodaan esiin se hoikka kohta, päärynällä vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päärynävartalo käyttää kynähametta tai skinny jeanseja, hän tuo esille sen leveimmän kohtansa. Yleensä pukeutumisohjeissa pyritään siihen, että tuodaan esiin se hoikka kohta, päärynällä vyötärö.
No eikä tuo, jos yläosassa on esim paksu ihana neule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paksu ihana neule" Hyi vittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuorena 90-luvulla klassinen hoikka tiimalasi, 90-63-92. Enpä tiedä itkeäkö vai nauraa, kun katselen itseäni sen ajan muotivaatteissa, isoissa t-paidoissa ja telttamaisissa neuleissa. Päärynöille sopivat paljolti samat ohjeet kuin tiimalaseille.
Kaunis mekko. Mä uskoisin, että sopii hyvin päärynävartaloiselle. Leveä helma peittää sen leveimmän kohdan ja tuossa mekossa on vyötärö!
Osta vaan ap. Ihania karkkivärejä ja kaunis malli mekossa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paksu ihana neule" Hyi vittu
Niin. Mitä lie ajattelin...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/4c/60/cf/4c60cf4091ecf97af0a2…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a8/d7/fb/a8d7fb3ae8727ab6fb15…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ec/66/11/ec661199feb348062fe5…
Miten i-vartaloiset mallit ja isot villapaidat liittyvät siihen, että päärynävartaloinen ap tarvitsee kesämekon?
Sopii päärynälle. Olen itsekin päärynä ja mun on pakko korostaa vyötäröä tai näytän huonolle. Vyötärö-rintalinja on parasta minussa ja ne saa näkyä. Tuon mekonhan voi palauttaa , joten tilaa vain.
Itse olen rintava, ja juuri tuon merkin leveähelmaisia mekkoja käytän, ja kehuja olen saanut. Leveä helma tasapainottaa isoja rintoja. Mekot tosin on USAsta, Saksan kautta en ole tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten i-vartaloiset mallit ja isot villapaidat liittyvät siihen, että päärynävartaloinen ap tarvitsee kesämekon?
No miten se "Hyi vittu" kommentti liittyi AP:n kesämekkoon? Siihen vastasin, mutta hienoa että olet noin valppaana hereillä. Ja siten ne liittyivät, että AP ei alunperin kertonut tarvitsevansa kesämekkoa ja ehdotin niukempaa alaosaa ja isompaa yläosaa, jotta ero tasaantuisi. Joillekin tämä ei nähtävästi sopinut.
No, itselläni on hyvin tiukka tiimalasi, joka ilmeisesti ei ole AV:la tiimalasi, koska vain tiimalasia koskaan nähnytkään vartalo on AV:lla tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k
No miten se "Hyi vittu" kommentti liittyi AP:n kesämekkoon? Siihen vastasin, mutta hienoa että olet noin valppaana hereillä. Ja siten ne liittyivät, että AP ei alunperin kertonut tarvitsevansa kesämekkoa ja ehdotin niukempaa alaosaa ja isompaa yläosaa, jotta ero tasaantuisi. Joillekin tämä ei nähtävästi sopinut.
No, itselläni on hyvin tiukka tiimalasi, joka ilmeisesti ei ole AV:la tiimalasi, koska vain tiimalasia koskaan nähnytkään vartalo on AV:lla tiimalasi.
Luonnollisesti sulla on tämän palstan paras ja ainoa tiimalasivartalo. Sikäli ihan ymmärrettävää, ettet osaa neuvoa meitä tavallisia kuolevaisia, joiden tarvii välillä vähän peitellä heikkouksiaan. Kaikkea hyvää.
Minusta ei käy, olisi jotenkin hassun näköinen päärynävartaloisen päällä.