Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän 13-vuotiaat pojat tekevät iltaisin/viikonloppuisin

huolissaan
11.03.2016 |

Onko teidän pojilla paljon kavereita ja mitä yleensä tekevät vapaa-ajalla?
Meillä pojalla muutama kaveri, mutta viihtyy parhaiten omassa huoneessa pelaamassa, 3 krt viikossa urheiluharrastus. Mietin vain, että miten saisi poikaa vähän enemmän olemaan kavereiden kanssa, nyt tuntuu että viihtyy "liian" hyvin itsekseen, kukaan ei enää soittele tai tule ovelle, muutama vuosi sitten oli enemmän kavereita..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, liikkuu perheen mukana. Ei ole kavereiden kansssa viikonloppuisin.

Vierailija
2/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin tuo viihtyy kotona(kin). Treenit 3-4krt vko. Yhden parhaan kaverin kanssa käyvät nuortentalolla notkumassa.

Löytyiskö kaveriporukasta ketään viettämään kotiin peli-iltaa esim.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaako koskaan, ettei ole kavereita? Meillä olen tähän asti luullut että viihtyy kotona, mutta tänää poika sanoi ettei ole oikein ketään kavereita..

Vierailija
4/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunputtaa koko ajan hirveä löyhkä sen huoneessa otab kohta kännykän pois jos ei lopu.

Vierailija
5/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pelailee veljensä kanssa ja katsoo koneelta viaplayn leffoja. Todella harvoin käy missään kavereidensa kanssa viikonloppuisin. Lepäilyä ja pelailua ja perheen kanssa sitten toki mukana kaikessa mitä nyt tehdäänkin. Konserttia, lätkämatsia, kävelyä, tms mitä nyt vaan.

Vierailija
6/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen ongelma. Pojallamme on aina ennen ollut useita kavereita. Kaverit eivät enää joko voi alkaa tai eivät halua alkaa..näin poika vastasi kun tilanteesta häneltä kysyin. En ymmärrä, näinkö murrosikä vaikuttaa poikien väleihin ??

Onneksi yksi harrastus on sekä yksi kaveri jonka kanssa voi olla vapaa-ajalla. Mutta missä ne muut pojat ovat, en ymmärrä ??

Vierailija
7/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on kotiarestissa seuraavat pari kuukautta. Oli ollu kaverilla kotibileet, joiden johdosta paikalle oli saapunut isompia poikia ja varastaneet pleikkarit yms ja pelejä ja elokuvia. Pojat olivat juopotelleet ja jäivät näiden muiden tekemien varkauksien takia kiinni kotibileistä. Muuten poika tekee kouluhommia, on koneella ja jalkapalloharjoituksissa. n45

Vierailija
8/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa.

Vierailija
9/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 15 v. on viihtynyt omassa huoneessaan jo useamman vuoden. Pelaa pleikalla, välillä kuuluu huutoa, jolloin on yhteydessä kavereihin.

Pari vuotta sitten olin huolissani, kun ei missään käy. Ja tuntui muutenkin vetäytyvän perheenkin seurasta. Nyt on taas avoimempi ja olen tyytyväinen vaan, ettei hillu kaupungilla. Harvakseltaan käy kavereita meillä, eikä itse halua mennä kavereille, mutta kavereita kuitenkin on eikä itse tunnu kärsivän, joten kaikki hyvin.

Vierailija
10/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla aloittaja vuosi sitten

Aktiivisesta tähn

Nyt olen ajatellut että näin se menee

Poika on tyytyväinen. Harrastas 3 kertaa viikossa. Kerran käy muuten kavereiden kanssa. Koulu ok

Ajat on eilaisia

Vierailija
11/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikani oli 13 häntä kiusattiin eikä ollut kavereita. Hän oli masentunut ja pohti itsemurhaa

Vierailija
12/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kavereiden kanssa, pelailee, ulkoilee, harrastaa 1-2ktr viikossa.

Vierailija
13/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu vain läppärillä/ jos käsken ulos niin menee puistoon keinuun istumaan ja älypuhelintaan. Surullista, tiedän mutta mitä tehdä?

Vierailija
14/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten poikasi nyt voi? Onko selvinnyt masennuksesta?

Vierailija
15/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille?

Vierailija
16/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunputtaa koko ajan hirveä löyhkä sen huoneessa otab kohta kännykän pois jos ei lopu.

Vierailija
17/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja nuorten juttuja, puukottaa ryöstää jne.

Vierailija
18/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siellä huoneessaan tekee? Pelaa jotain peliä kavereiden kanssa verkon yli? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi