MGTOW miehet kertokaa elämästänne
Kommentit (11)
Mitä MGTOW-jullit meinaa viikonloppuna?
Olen kokonaisvaltaisesti syrjäytynyt ja juon liikaa, koska saan siitä vähän lohtua ja aika menee jurrissa nopeammin.
Kaluni on 13 senttiä, joten mitään muuta vaihtoehtoa kuin mgtow ei minulle ole koskaan ollutkaan. Naiset eivät huoli pienikaluista miestä vaikka hyväksyisi lompakkoloisimisen ja suostuisi asiakaspalvelemaan. Ei sillä että em. hyväksyisin. Esikuvani miesasiassa ovat Laasanen ja Al Bundy (vaikka onkin fiktiivinen hahmo). Roosh V on ajoittain hyvine juttuinene liian menevä mies näin syrjäytyneen vinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Punttisalia ja pelejä.
Hakkaan tattia viisi kertaa päivässä ja juon mäyräkoirallisen kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulista palstalla nyt ainakin.
Olen lyhyt, ruma ja näppyläinen. Minua on aina kiusattu joka paikassa. Tutkintoni on ollut kesken jo pitkään.
Halveksin naisia, jotka eivät ymmärrä arvostaa minua, vaan haluavat nykyisiä miehiään.
Uintia ja höntsälätkää. Fillareiden huoltoa, kämpän siivousta ja pyykinpesua. Kamojen pakkausta pääsiäisen reippailureissua varten, Ehkä käväsen yliopistolla vääntämässä apurahahakemusta ja käyn samalla moikkaamassa vanhempia. Kapakassa kävin viime vuonna joten tänä vuonna ei ole tarvetta.
Miksi kenenkään pitäisi vapaassa maailmassa alistua toisen tahtoon? Parisuhde ei ole toisen alistamista varten, vaan tarkoituksena kannustaa kumppani yhä hienompiin suorituksiin ja iloita yhdessä saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aattelin ottaa rennosti eli vähän pelailla, syödä hyvin ja katsoa telkkaria. Huomenna sitten salille ja kavereiden kanssa biljardia. Sunnuntaina voisi työjuttuja katella
Oletteko te sellaisia vapaita ja itsenäisiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te sellaisia vapaita ja itsenäisiä miehiä?
Ei, meillä on vauva-palstalla mamma jonka luona henkisesti asutaan ja sille ulistaan kuin epistä taas on.
Eikö joku näistä lukuisista aiemmista avauksista ja niitä seuraavista keskusteluista kelpaa vastaukseksi?
https://www.google.fi/search?q=MGTOW+vauva.fi&oq=mgtow+&sourceid=chrome…